Speeltjes voor koppels

Wire

New member
Binnenkort gaan we op weekend. Na 2 kinderen te krijgen (en de bijhorende dip) is het seksleven nu weer wat aangewakkerd.

Nu gebruiken we al regelmatig zo een vibrator (eitje dat ook vaginaal kan gebruikt worden) en dat is altijd wel leuk. Maar we zoeken wat meer.

Wat zijn volgens jullie de aangeraden speeltjes voor koppels? Anaal is ze niet voor dus dat valt af, maar voor al de rest staat ze wel open. We zijn dan ook wat op zoek naar ervaringen van anderen (en er zit wel wat ervaring hier waarschijnlijk)
 
Sta jij open voor anaal?

- Fun Factory Share: dubbele dildo, superleuk om elkaar te neuken
- Pixey Exceed Wand: vibrator die hárd gaat, leuk voor haar maar bij de man ook wel interessant (zachtjes op eikel bvb)
- pulsators van Fun Factory: is een hele reeks, ik heb de Stronic Surf, is keileuk gevoel
 
Wij hebben de Lovense Lush 2 en die is zalig... trilt erg hard voor zo'n klein ding en via de app kan je die op afstand bedienen. Erg spannend om dat in publiek te gebruiken dus. De Wand is ook erg leuk om samen te gebruiken.

Voor de rest vinden we handboeien, zweepjes en dergelijke... maar dat is vooral persoonlijke voorkeur he...
 
Zo'n ding op afstand lijkt me wel de shit!!:laugh:

Ga je na een lekkere beurt op bezoek bij je schoonouders nadat je het vergeten bent te verwijderen (geen idee hoe zoiets werkt:unsure:), begint die ineens te trillen haha efkes klaarkomen tijdens het diner.
 
Sta jij open voor anaal?

- Fun Factory Share: dubbele dildo, superleuk om elkaar te neuken
- Pixey Exceed Wand: vibrator die hárd gaat, leuk voor haar maar bij de man ook wel interessant (zachtjes op eikel bvb)
- pulsators van Fun Factory: is een hele reeks, ik heb de Stronic Surf, is keileuk gevoel
Anaal Zelf weet ik nog niet zo goed.

Waar we vooral op zoek naar zijn is speeltjes om elkaar te plezieren vooral denk ik. Ervaringen met vibrators, maar ook penisringen en die zaken.

Allemaal best onschuldig maarja, er heerst wat taboe rond he 🙂
 
Die remote dingen zijn wel fun hoor. Maar da’s eerder iets om vooraf wa uit te dagen om erna als je thuis komt het kot af te breken :p had ervaring met die moxie van wevibe maar had vrij slechte bluetooth verbinding. Vroeg me altijd af of die lush niet beter zou zijn maar die moest ge inbrengen terwijl die moxie er tegen werd gelegd. Daar was men ex meer voor te vinden :)
 
Die remote dingen zijn wel fun hoor. Maar da’s eerder iets om vooraf wa uit te dagen om erna als je thuis komt het kot af te breken :p had ervaring met die moxie van wevibe maar had vrij slechte bluetooth verbinding. Vroeg me altijd af of die lush niet beter zou zijn maar die moest ge inbrengen terwijl die moxie er tegen werd gelegd. Daar was men ex meer voor te vinden :)
De bluetooth connectie van die Lush werkt heel goed en app is makkelijk te bedienen. Het is inderdaad een leuk speeltje om buitenshuis te gebruiken, zorgt voor heel wat spanning. Hier gaat die soms mee op wandeling :p Je brengt die in en volgens mijn vriendin is het super om in de mood te geraken op locatie... Dat alleen al is geweldig. Je kan de Lush ook rechtstreeks bedienen via een knop en dan kan die ook omwille van het kleine formaat op, rond of zelfs in gebruikt worden tijdens de daad... zeer aan te raden. Trilt ook echt hard voor zo'n klein ding. De Wand is de kampioen in trillen maar die Lush doet het toch ook niet verkeerd.

Vriendin heeft ook de Satisfyer Pro, een speeltje dat door middel van luchtdruk voor de juiste sensaties zorgt...

Maar low-tech speelgoed om wat te teasen is toch voor TS misschien goed om te beginnen, als het hun ding is: zweepjes, paddles, boeien, tepelklemmen, ringen (maar kan je net zo goed een stukje touw gebruiken), ... Uitzoeken wat jullie leuk vinden, blijven lachen en experimenteren. Altijd goed om als koppel jullie seksueel comfortniveau te onderhouden :)
 
Je kunt deze eens invullen elks apart. Kun je alvast zien waar je beiden into bent:


Deze kan ook nog:

Eens bekijken.

Die Lush/Satisfyer pro dingen ga ik ook eens bekijken.
Het is inderdaad meer die zaken dat we zoeken.

Sinds 50 shades gaat het al heel snel naar de BDSM kant op, maar dat zoeken we eigenlijk niet, het is vooral samen spelen en op die manier wat extra toevoegen. Tepelklemmen/handboeien of zweepjes moet ik niet mee afkomen :)

Bedankt voor de tips! zit heel wat nuttigs tussen
 
Met lichte SM dingen moest ik hier ook nooit afkomen maar handboeien vielen toch altijd in de smaak bij al men ex’en... als er ook maar iets van onderdanigheid in uw partner zit zijn handboeien al fijn. Blinddoeken is ook altijd wel plezant en past zowat int zelfde plaatje als boeien voor lichte onderdanigheid
 
damn, dik blij dat wij geen kinderen hebben. (en niet meer kunnen krijgen)

on top of that, ik mag van mijn vrouw zelfs naar happy ending massage's gaan, zolang ze maar geen details over komt te weten.
hoort bij de massage, in haar land van herkomst :) zijn ze zo mee opgegroeid. PRAISE THE LORD :D


edit: on topic. nog nooit van mijn leven (en ik ben nu toch al 37) speeltjes gebruikt eigenlijk. vind dat maar vies. ooit als kind op zoek geweest wat de sint voor mij ging mee hebben, en mn ouders hun kamer doorzocht..... toen een vieze vibrator met 3 stekels op gevonden, sindsdien staat dit nog steeds op mn netvlies gebrand
 
Eens bekijken.

Die Lush/Satisfyer pro dingen ga ik ook eens bekijken.
Het is inderdaad meer die zaken dat we zoeken.

Sinds 50 shades gaat het al heel snel naar de BDSM kant op, maar dat zoeken we eigenlijk niet, het is vooral samen spelen en op die manier wat extra toevoegen. Tepelklemmen/handboeien of zweepjes moet ik niet mee afkomen :)

Bedankt voor de tips! zit heel wat nuttigs tussen
Veel plezier!!!

En, moesten jullie er open voor staan, op SDC kan je ook een leuke speeltuin vinden... Als is dat Covid19-gewijs wat moeilijk en beperkt tot online activiteiten :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pana
damn, dik blij dat wij geen kinderen hebben. (en niet meer kunnen krijgen)

on top of that, ik mag van mijn vrouw zelfs naar happy ending massage's gaan, zolang ze maar geen details over komt te weten.
hoort bij de massage, in haar land van herkomst :) zijn ze zo mee opgegroeid. PRAISE THE LORD :D


edit: on topic. nog nooit van mijn leven (en ik ben nu toch al 37) speeltjes gebruikt eigenlijk. vind dat maar vies. ooit als kind op zoek geweest wat de sint voor mij ging mee hebben, en mn ouders hun kamer doorzocht..... toen een vieze vibrator met 3 stekels op gevonden, sindsdien staat dit nog steeds op mn netvlies gebrand
Dus vreemdgaan is geen issue, maar speelgoed om samen met je vrouw toffe (en romantische) avonden te beleven is vies. Mkay, ik ben precies blij dat het bij ons andersom is.

Wat het met kinderen te maken heeft, weet ik ook niet zo goed. Het is niet omdat je kinderen hebt dat je ineens maar enkel missionaris moet liggen ofzo.
 
Nu staat het ook op ons netvlies gebrand, dank je.
Zoiets zegt veel over de hygiëne van je ouders heey🤢

Dus vreemdgaan is geen issue, maar speelgoed om samen met je vrouw toffe (en romantische) avonden te beleven is vies. Mkay, ik ben precies blij dat het bij ons andersom is.

Wat het met kinderen te maken heeft, weet ik ook niet zo goed. Het is niet omdat je kinderen hebt dat je ineens maar enkel missionaris moet liggen ofzo.
dont-feed-the-trolls-meme-03.jpg
 
Dus vreemdgaan is geen issue, maar speelgoed om samen met je vrouw toffe (en romantische) avonden te beleven is vies. Mkay, ik ben precies blij dat het bij ons andersom is.

Wat het met kinderen te maken heeft, weet ik ook niet zo goed. Het is niet omdat je kinderen hebt dat je ineens maar enkel missionaris moet liggen ofzo.
Amuseer jullie tijdens het kinderloze weekend! En je mag laten weten hoe de toys jullie bevallen zijn... misschien zit er wel een forum om tips over speelgoed voor koppels te delen.
 
Met lichte SM dingen moest ik hier ook nooit afkomen maar handboeien vielen toch altijd in de smaak bij al men ex’en... als er ook maar iets van onderdanigheid in uw partner zit zijn handboeien al fijn. Blinddoeken is ook altijd wel plezant en past zowat int zelfde plaatje als boeien voor lichte onderdanigheid
Ik zou er nog een zachte kietelaar aan toevoegen :p
 
damn, dik blij dat wij geen kinderen hebben. (en niet meer kunnen krijgen)

on top of that, ik mag van mijn vrouw zelfs naar happy ending massage's gaan, zolang ze maar geen details over komt te weten.
hoort bij de massage, in haar land van herkomst :) zijn ze zo mee opgegroeid. PRAISE THE LORD :D


edit: on topic. nog nooit van mijn leven (en ik ben nu toch al 37) speeltjes gebruikt eigenlijk. vind dat maar vies. ooit als kind op zoek geweest wat de sint voor mij ging mee hebben, en mn ouders hun kamer doorzocht..... toen een vieze vibrator met 3 stekels op gevonden, sindsdien staat dit nog steeds op mn netvlies gebrand
Haha doet me denken aan die keer dat een maat van me zijn ouders op weekend waren en wij daar bleven slapen.

1 van ons had zijn moeders dildo gevonden en die maat van ons lag passed out in de zetel te slapen, hebben we die dildo in zijn mond gestoken 😂
 
Terug
Bovenaan