Snel warm water

Uw cursus zal verouderd geweest zijn. Het is pas sinds dat nieuwe, dikkere gas, dat er problemen zijn met haakse bochten. Ze gebruiken dat nog niet overal ook, da's hier en daar een woning dat ze daarmee nu voorzien als test. Skoebiedoe zal daarbij gezeten hebben.
Das just maar in Antwerpen! Wij hebben al dik gas
 
Skoebidoe heeft wel gelijk, ook bij gassen geeft een bocht drukverlies. Maar ik zou denken dat het verlies te weinig is om branderproblemen te krijgen.


Ik denk dat ze foute bochten hebben gebruikt. De gangbare bochten minimaliseren drukverlies.
 
Skoebidoe heeft wel gelijk, ook bij gassen geeft een bocht drukverlies. Maar ik zou denken dat het verlies te weinig is om branderproblemen te krijgen.


Ik denk dat ze foute bochten hebben gebruikt. De gangbare bochten minimaliseren drukverlies.
Hij spreekt over 18, dus koper, kan mij niet inbeelden hoe ze daar verkeerde bochten zouden kunnen gebruiken?
 
Bon. Bij ons is het hopeloos. Eco stand uitgezet en moeten nog steeds 60’ wachten.
 
En hebt ge nu gevoeld aan uw warm water leidingen net aan uw ketel zoals @Brecht heeft aangegeven?

Dan kunt ge toch al uitsluiten ofdat het de brander zelf is of de leidingen.
 
1 van de 3 buizen wordt direct warm, de andere 2 niet

er komen namelijk 3 buizen uit de boiler

het zijn splinternieuwe, witte leidingen
(Niet dik)
 
Die loodgieter heeft de buizen afgezagen zodat ze geen omleidingen meer doen. Nu is de afstand enkele meters. De boiler staat onder de badkamer, 1 verdiep lager. 🤔
 
Bon. Bij ons is het hopeloos. Eco stand uitgezet en moeten nog steeds 60’ wachten.
Hier is dat ook zo, doorstromer van Vaillant, type Ecotec brol. En waag het niet de douche stil te zetten om uw haar in te zepen want ge zult terug even koud water voelen.
 
60 seconden is wel zeer lang voor een ketel met voorraadbuffer. Toch toevallig geen tijdsprogramma ingesteld dat het reservoir enkel een periode warm houdt? Ik zou eens willen komen kijken, maar je woont zeker niet tussen Nieuwpoort en De Panne
 
60 seconden is wel zeer lang voor een ketel met voorraadbuffer. Toch toevallig geen tijdsprogramma ingesteld dat het reservoir enkel een periode warm houdt? Ik zou eens willen komen kijken, maar je woont zeker niet tussen Nieuwpoort en De Panne
Ma de warmwaterbuis krijgt direct warm onder de ketel, dan ligt het toch niet aan de ketel 🙈
 
Ma de warmwaterbuis krijgt direct warm onder de ketel, dan ligt het toch niet aan de ketel 🙈
Of de départ van de cv warmt op (door een drieweg die blijft hangen) dat is natuurlijk ook een buis. Eerst zien, dan geloven. Als de ww buis direct warm wordt moeten ze aan een eengreepskraan van de lavabo quasi direct warm water hebben...
 
Terug
Bovenaan