Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm wtf? Ik vroeg indertijd naar een boiler aan mijn loodgieter en kreeg een doorstromer? Ben je daar zeker van? Ik heb hier €4500 voor betaald.Dit is dus geen boiler, maar een doorstromer. Er bestaan wel doorstromers met een ingebouwde kleine boiler.
Ik denk het beste in uw geval is een elektrische boiler waar ge uw warm water wilt hebben.
Boilers zijn echt energieverslinders tbh
Volgens de website van junkers is dat een doorstromer met klein reservoir.Bon, de loodgieter zegt dat dit géén doorstromer is.
Dit is het model: junkers cerapur smart zwsb 30-4 a
Wat is het nu?
Bon, de loodgieter zegt dat dit géén doorstromer is.
Dit is het model: junkers cerapur smart zwsb 30-4 a
Wat is het nu?
't is nu al 6 keer gezegd, zet die ecostand af.Dus wat is de oplossing?![]()
Kheb hier een boiler van 200 liter staan van Vaillant. Die is 24/7 op 60 graden. Als ik in de zomer 0.75m³ gas verbruik per dag ist veel geweest. (Wij douchen hier dagelijks)Dit is dus geen boiler, maar een doorstromer. Er bestaan wel doorstromers met een ingebouwde kleine boiler.
Ik denk het beste in uw geval is een elektrische boiler waar ge uw warm water wilt hebben.
Boilers zijn echt energieverslinders tbh
Heb hier zelf ook een boiler van 200L en heb het hier zelf ook al eens getest. (2 weken verbruik in het oog gehouden, terwijl er geen warm water werd afgenomen en geen verwarming opstaat. ik woonde nog niet in het huis).Kheb hier een boiler van 200 liter staan van Vaillant. Die is 24/7 op 60 graden. Als ik in de zomer 0.75m³ gas verbruik per dag ist veel geweest. (Wij douchen hier dagelijks)
Toch niet bepaald een energieverslinder imo.
Met die gedachte hebben wij idd voor een doorstromer gekozen.Ik denk dat die gedachte iets is van vroeger, toen de mensen hun water met een elektrische boiler op nacht tarief opwarmde en overdag niet meer liet opwarmen. Dan heb je kans dat u warm water opraakt uiteraard