Sim Racing topic | discussie & setups

Hoe groot is de formule community in iracing ? De rest zegt me niet veel
ze hebben net de road-license gesplitst in formule (open wheel) en sportscar, dus je kan er nu echt op focussen.
de community is wel goed op iracing, zeker bij de long-term spelers.
 
Een draak is misschien wat overdreven, maar toch gfx die al jaar of 5 oud zijn. Ik dacht dat ze met de update naar ps5 het wel wat beter hadden gemaakt, op de pc ziet dat er dan weer geweldig uit.

Ooit schakel ik over naar pc, eerst men portefeuille wat laten aanzwellen.

Of toch nog eens gt7 proberen. Ben niet zo een fan van die rijbewijzen en dergelijke. Wil gewoon racen :)
Ja ik speel enkel op PC dus mijn opmerkingen gingen daarover ...
 
Ondertussen ook men clutch met de brake gewisseld, beter aan de knietjes.

Rig staat eindelijk 100% hoe ik wil, nu nog men skills 😁
 
Hoe kunt ge nu weten of die POV slecht is als g niet weet hoe ver die van zijn scherm zit, en hoe groot zijn scherm is?


Gedacht: lijkt me moedwillig. Ofwel gewoon lompigheid. Inhaalactie leek me niks mis mee.
 
Hoe kunt ge nu weten of die POV slecht is als g niet weet hoe ver die van zijn scherm zit, en hoe groot zijn scherm is?


Gedacht: lijkt me moedwillig. Ofwel gewoon lompigheid. Inhaalactie leek me niks mis mee.
Omdat ik met POV point of view van de video bedoel, en niet van de rijden in de stoel die we in de video zien?
Edit: dit is zoals Kamperske zegt een FOV, daar heb ik niks mee te maken.
Ik moet een chase cam hebben in zo'n situaties, geen in-car cam.
 
Slechte POV, maar goed. Lijkt op een agressieve, maar goed uitgevoerde dive. POV heeft geen zaak in de flank te gaan rammen.
Ik vind dat zelfs geen dive eigenlijk. Hij was er al voorbij nog voor ze de bocht indraaien. Dat in de flank rammen is 100% bewust (check stuur input).
 
je kunt het ook eens op r/simracingstewards vragen

ik denk niet dat het rammen 100% intentional is, tbf, hij stuurt pas rechts nà het contact. om niet mee te spinnen.
imo had hij niet gerekend op het feit dat uw exit trager zou zijn (andere lijn), en daardoor zelf zijn lijn niet aangepast. niet slim.
 
Ik vind dat zelfs geen dive eigenlijk. Hij was er al voorbij nog voor ze de bocht indraaien. Dat in de flank rammen is 100% bewust (check stuur input).
Dat zag ik na de POV van Kamperske ook. Daarom dat ik liever een chase cam heb, dan is zoiets vaak duidelijker.
Maar rammen is absoluut express en sore loser zijn.
 
je kunt het ook eens op r/simracingstewards vragen

ik denk niet dat het rammen 100% intentional is, tbf, hij stuurt pas rechts nà het contact. om niet mee te spinnen.
imo had hij niet gerekend op het feit dat uw exit trager zou zijn (andere lijn), en daardoor zelf zijn lijn niet aangepast. niet slim.
bwa nee, was maar gewoon om een mening te hebben van iemand anders. ik vond dat ik niets verkeerd deed. en dit toch wel "opt randje" was den andere. Heb hem niet gemeld bij iracing ofzo.

Volgens mij had hij geen idee wat er gebeurde. ik rij zelf in zulke situaties op "safe"
 
bwa nee, was maar gewoon om een mening te hebben van iemand anders. ik vond dat ik niets verkeerd deed. en dit toch wel "opt randje" was den andere. Heb hem niet gemeld bij iracing ofzo.
oh, maar die reddit pagina is ook maar "de mening van iemand anders" hoor. gewoon iets meer volk.
 
De laatste 3 weken meer gereden als gewoon en zit nu met 2 pijnlijke polsen na 40min rijden... Het begon met de rechter pols en ben die minder beginnen gebruiken en nu is het links ook.
Vandaag nog de Sebring 12H uitrijden en dan maar eens op bezoek bij de dokter en wat rusten zeker? :cry2:
 
De laatste 3 weken meer gereden als gewoon en zit nu met 2 pijnlijke polsen na 40min rijden... Het begon met de rechter pols en ben die minder beginnen gebruiken en nu is het links ook.
Vandaag nog de Sebring 12H uitrijden en dan maar eens op bezoek bij de dokter en wat rusten zeker? :cry2:
Klinkt inderdaad als overbelasting ..
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5K
Weergaven
219K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan