Sim Racing topic | discussie & setups

Weer zin gekregen om wat te racen, maar momenteel geen stuur meer. Ik ben aan het twijfelen tussen de t300 rs gt voor 300€ of de t248 met een adviesprijs van 350€. Ik denk dat ik voor de t300 rs gt ga gaan.
 
Geen interesse in mijn fanatec csl elite ps4 versie met standaard stuur? Ik heb de nieuwe DD gekocht dus deze gaat weg mogen.
 
Laatst bewerkt:
Weer zin gekregen om wat te racen, maar momenteel geen stuur meer. Ik ben aan het twijfelen tussen de t300 rs gt voor 300€ of de t248 met een adviesprijs van 350€. Ik denk dat ik voor de t300 rs gt ga gaan.
Bij de T248 kan je het stuur wel niet verwisselen precies. Dat kan op termijn tegen steken. Stel dat je bijvoorbeeld er graag eens een meer F1/GT3 stijl stuur op wil zetten.
 
Bij de T248 kan je het stuur wel niet verwisselen precies. Dat kan op termijn tegen steken. Stel dat je bijvoorbeeld er graag eens een meer F1/GT3 stijl stuur op wil zetten.
Dat is geen vereiste voor mij, ik zit meer te denken aan de support. Met de t248 en de dd zou het me niet verbazen als de t300 binnenkort uit productie gaat.
 
Nog mensen die de nieuwe wrc 10 met stuur spelen ?
Ik vind raar dat ik bijna geen bocht meer kan pakken in de 10,settings staan hetzelfde als in de 9,of het is gewoon moeilijker maar verschil is echt groot.

 
  • Haha
Waarderingen: VN.
Dat is geen vereiste voor mij, ik zit meer te denken aan de support. Met de t248 en de dd zou het me niet verbazen als de t300 binnenkort uit productie gaat.

ik zou toch voor de T300 RS gaan hoor met het Ferrari stuurwiel, voelt veel beter aan dan het plastieken ;)


en dan eventueel later deze pedalen.


ik heb nog een stand te koop voor alles op te zetten, wat je bied is goed ;)

 
Ik vind die WRC10 precies geen topper, tbh
de AI is héél wisselvalig (heb al meegemaakt dat ik een rally de eerste dag bijna een minuut voorsprong pak, en dan alles verlies op de volgende dag, bvb)
ze rijden ook niet écht. bvb al meegemaakt dat er een wagen gecrasht in de berm lag, op zijn zij, en die verliest dan niet meer tijd als een ander. of dat je duidelijk je super-special (waar je met 2 tegen elkaar racet) duideliujk verliest, maar je toch met 10s voorsprong de snelste tijd neerzet
de physics zijn wel ok, maar al heel vaak mee gemaakt dat je om onduidelijke reden crasht, of licht (en tegen lage snelheid) de muur raakt, en toch spectaculair rond gaat. het lijkt soms alsof de wagen achteraan een meter breder is (ik rij met de hood cam)
en de co is ook niet supergedetailleerd, waardoor je sommige dingen wel mist. en de plaatjes bovenaan... als een bocht scherper wordt, staat daar gewoon een ">" bij. of dat nu een 6 into 5 is, of een 6 into 1. maakt wel een verschil.
 
Ik vind die WRC10 precies geen topper, tbh
de AI is héél wisselvalig (heb al meegemaakt dat ik een rally de eerste dag bijna een minuut voorsprong pak, en dan alles verlies op de volgende dag, bvb)
ze rijden ook niet écht. bvb al meegemaakt dat er een wagen gecrasht in de berm lag, op zijn zij, en die verliest dan niet meer tijd als een ander. of dat je duidelijk je super-special (waar je met 2 tegen elkaar racet) duideliujk verliest, maar je toch met 10s voorsprong de snelste tijd neerzet
de physics zijn wel ok, maar al heel vaak mee gemaakt dat je om onduidelijke reden crasht, of licht (en tegen lage snelheid) de muur raakt, en toch spectaculair rond gaat. het lijkt soms alsof de wagen achteraan een meter breder is (ik rij met de hood cam)
en de co is ook niet supergedetailleerd, waardoor je sommige dingen wel mist. en de plaatjes bovenaan... als een bocht scherper wordt, staat daar gewoon een ">" bij. of dat nu een 6 into 5 is, of een 6 into 1. maakt wel een verschil.
Het is gewoon een update van wrc9. Nog altijd dezelfde problemen. Van de bochten zegt de co het meestal wel, maar het staat idd niet op de plaatsjes. Ik ging het spel eerst niet kopen omdat ik wrc9 al had gespeeld, maar omwille van Ieper toch maar gekocht. De verschillen met 9 zijn miniem. De classic mode, de banden kiezen aan het begin van een rally, liveries maken en wat andere rallies zijn de grootste verschillen met 9.
 
De laatste die ik gespeeld had was de 4.
Ik heb de 10 gekocht omdat er op YouTube positieve commentaren waren

En ook voor Ieper, maar die zit er nog niet in.

Pas op, ik speel het wel hoor. Maar de gebreken vallen gewoon hard op.
 
dan wordt truckrijder nog wel een chill jobke. toekomen op het werk, ritje beginnen, na een paar uur pauzeke pakken, camion laten overpakken door een ander, en na de pauze zelf een andere camion rijden. en op't einde van uw shift nemen ze hem gewoon weer over. elke dag aan tafel met de madam.
 

iRacing zal zowel de Mercedes F1 van dit jaar, als de nieuwe voor volgend jaar uitbrengen.
dus als ge een iracer zijt, hebt ge wel iets om naar uit te kijken.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5K
Weergaven
219K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan