Sim Racing topic | discussie & setups

Ik heb gisteren een invite gehad in de mailbox om de Fanatec CSL DD te pre-orderen, maar ik ben nog meer dan content van mijn CSL Elite voorlopig (die was dan ook al duur genoeg :tongue: ).

Zou dat de moeite zijn om te scalpen? :unsure:
 
Ik ben benieuwd wanneer de Loadcell kit voor de nieuwe CSL pedalen komt. Dan ga ik misschien toch eens upgraden naar een loadcell.
 
Ze gaan wel serieus uit de hoek mogen komen hoor...
Als je ziet wat hun non-DD T-GT II kost. Kan me niet inbeelden dat ze een competitief product naast de Fanatec DD kunnen zetten.
Had TM zelfs niet onlangs aangekondigd dat ze hun prijzen omhoog moesten doen? Heel vreemd voor een fabrikant van een product dat imens populair is geworden tijdens de COVID crisis natuurlijk.

Niet dat ik malcontent ben van TM hé, ik zal mijn TS-XW nog wel een hele tijd blijven gebruiken. Maar in de huidige markt lijken ze het padje kwijt.
 
Ze gaan wel serieus uit de hoek mogen komen hoor...
Als je ziet wat hun non-DD T-GT II kost. Kan me niet inbeelden dat ze een competitief product naast de Fanatec DD kunnen zetten.
Had TM zelfs niet onlangs aangekondigd dat ze hun prijzen omhoog moesten doen? Heel vreemd voor een fabrikant van een product dat imens populair is geworden tijdens de COVID crisis natuurlijk.

Niet dat ik malcontent ben van TM hé, ik zal mijn TS-XW nog wel een hele tijd blijven gebruiken. Maar in de huidige markt lijken ze het padje kwijt.
Als TM iets kan is het juist wel competitieve producten (van prijs) op de markt brengen.
 
Als TM iets kan is het juist wel competitieve producten (van prijs) op de markt brengen.
Historisch gezien wel ja. Maar ze geven nu wel niet meer die indruk vind ik. Ze hebben 2 maanden geleden een belt-driven stuur in de markt gezet voor 750 euro. Het zou me zeer hard verbazen als ze dan op dat zelfde prijspunt op korte termijn een DD gaan zetten.
 

mogelijk Amerikaanse tracks + GT2 voor ACC, zeker de nieuwe BMW M4 GT3

ik ben wel geintresseerd in online races, maar ik ben traag.
Zolang ge op tijd opzij gaat bij het dubbelen is dat niet.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
5K
Weergaven
219K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan