Resident Evil 4

Horror PC PS5 PS4 XBOX Resident Evil 4

Ooooooooh Capcom. 😅

Waarom toch :D Zover ik weet kunt ge die tickets toch pas gebruiken vanaf chapter 7? Is er een speedrunner die zich er oprecht zo wilt doorjagen?
Via normale playthrough idd chapter 7, via dit chapter 2 normaal. Denk niet dat speedruners dit gaan gebruiken. Al vind ik de huidige regels van de speedrun sowieso al niet super. Je mag je spel pauzeren om eens na te denken en 3the party software gebruiken voor HP te zien van vijanden etc. Niet mijn ding...
 
Net hardcore S+ klaar. Ashley armor is serieus handig. Je moet gewoon niet meer op haar letten. Ik had de fout gemaakt om nog voor de savage mutt te gaan. Dat bleek zo een grote ammo en health sink te zijn dat ik het uiteindelijk gelaten heb. Ik kwam in de castle 1 spinel tekort, maar die heb ik random in een vaas gevonden. Vanaf dan was het easy mode met de infinite sweeper, behalve de dubbele garrador kamer 🫡. De cabin had ik ook een paar pogingen voor nodig. Ei-strategie voor salazar is eigenlijk gewoon hilarisch. Mendez kunnen skippen met een glitch.

PS: waar hebben jullie het over met DLC? Ik zie enkel cosmetics en de extra treasure kaart. Of de link werkt niet goed voor mij. Morgen komt wel mercenaries uit 🎉
 
Laatst bewerkt:
Net hardcore S+ klaar. Ashley armor is serieus handig. Je moet gewoon niet meer op haar letten. Ik had de fout gemaakt om nog voor de savage mutt te gaan. Dat bleek zo een grote ammo en health sink te zijn dat ik het uiteindelijk gelaten heb. Ik kwam in de castle 1 spinel tekort, maar die heb ik random in een vaas gevonden. Vanaf dan was het easy mode met de infinite sweeper, behalve de dubbele garrador kamer 🫡. De cabin had ik ook een paar pogingen voor nodig. Ei-strategie voor salazar is eigenlijk gewoon hilarisch. Mendez kunnen skippen met een glitch.

PS: waar hebben jullie het over met DLC? Ik zie enkel cosmetics en de extra treasure kaart. Of de link werkt niet goed voor mij. Morgen komt wel mercenaries uit 🎉
337126367_615288337158073_4693777985247551854_n.png
 
Voor €5 zou ge uwe road to platinum wel serieus kunnen vergemakkelijken toch.

Koop zo 1 ticketje start nen NG-Pro run en wurmt u door Chapter 1 en het begin van Chapter 2 tot aan den eerste verkoopstand en klaar is kees, Sweeperke upgraden naar infinite ammo en ge kunt overal door blazen. Ge hoeft dan zelf niet meer per sé voor alle requests te gaan om deze in chapter 7 te kopen. Da bespaart u nog meer tijd + veel geld ook want ge kunt van in het begin direct alles in die sweeper droppen. De requests dat ge wel doet kunde dan uw Spinals gebruiken voor mss nog wat sneller meer gold te fixen voor uwe sweeper.

Het gaat sowieso zorgen veel veel ademruimte en ge gaat misschien in het begin uw saves langer kunnen opsparen aangezien die moeilijke stukken nu niet meer zo heel gevaarlijk gaan zijn. Kga niet liegen, als ik ooit platinum haal ga ik under niet zeggen hoe ik het gedaan heb xD
 
Ik ga het voor mezelf laten, al is het maar omdat village optimaliseren en in een mooie run kunnen doen ook gewoon erg fun is. Dat gaat me er wel niet van weerhouden kippenhoedjes of kattenoortjes op te zetten als ik voor de handcannon ga 🥺.
 
Mercenaries is live!

Blijkbaar geen nieuwe trophies en je kan de handcannon unlocken door op elke map eens een S rank te halen ( 3 maps ).
Gisteren één keer snel geprobeerd en ik had een A rank, zou blijkbaar heel simpel zijn om overal S te halen.

Da wil dus zeggen dat het moeilijkste nu voor de plat een NG-HC S+ run is :love2:
 
Laatst bewerkt:
Gisteren efkes bezig geweest aan die twee garadors, verdugo in 1 schot dood :thumb:.
Nu aan salazar maar ik heb geen ei :(
Pro gaat te moeilijk zijn voor mij vrees ik.
 
Mercenaries is live!

Blijkbaar geen nieuwe trophies en je kan de handcannon unlocken door op elke map eens een S rank te halen ( 3 maps ).
Gisteren één keer snel geprobeerd en ik had een A rank, zou blijkbaar heel simpel zijn om overal S te halen.

Da wil dus zeggen dat het moeilijkste nu voor de plat een NG-HC S+ run is :love2:
Juist want de handcannon telt niet als special weapon gelijke de chicago sweeper? Die S-rank requirements op Mercenaries zijn echt wel simpel :D Benieuwd of ze dat nog gaan "nerfen".
 
Juist want de handcannon telt niet als special weapon gelijke de chicago sweeper? Die S-rank requirements op Mercenaries zijn echt wel simpel :D Benieuwd of ze dat nog gaan "nerfen".
Hand Cannon is wel een speciaal wapen, maar de enige playtrough waar ge die niet moogt gebruiken was in een NG-Prof run, maar die run deed je net om de Hand Cannon te krijgen.... Dus die moet niet meer, S+ heeft geen wapen restricities, alles kan en mag. Pro S+ is enkel voor cat ears en was nooit een must enkel als je voor hand cannon ging via Pro NG run, dat was dan wel makkelijker, maar moet dus niet meer.

Vandaar NG S+ Hardcore is het moeilijkste dat nog overblijft. Maar je kan daar al je special unlocks zoals de hand cannon gebruiken en dezelfde strat volgen als bij de sweeper en die in chapter 7 upgraden met infinite ammo.
 
Hoe is deze qua verhaal moet je de vorige gespeeld hebben?

Qua horror?

Niet te veel puzzels of net veel?
Neen, je hoeft de vorige niet gespeeld hebben. Puzzels zijn er wel maar nooit te moeilijk en je hoeft nooit niet veel te backtracken zoals in vorige games.
 
Hoe is deze qua verhaal moet je de vorige gespeeld hebben?

Qua horror?

Niet te veel puzzels of net veel?
Er is een introstukje als update.

Horror is een van de minste van de serie (naast RE5 en 6) omdat het zo actie gericht is. Maar het is nog steeds een enge vibe en er zijn zeker heel spannende stukken waar ik af en toe nog es op pauze moet drukken.

Puzzels zijn allemaal eigenlijk redelijk simpel.
 
Voila, ik heb mijnen Hand Cannon unlocked, kheb alle collectables, op één na elke misc trophy en sta klaar om aan de challenge runs te beginnen! Nu eerste een weekendje weg en vanaf maandag beginnen we er aan se. Denk dat ik ga beginnen met de no healing run en erna de no merchant/pistols only.
 
Voila, ik heb mijnen Hand Cannon unlocked, kheb alle collectables, op één na elke misc trophy en sta klaar om aan de challenge runs te beginnen! Nu eerste een weekendje weg en vanaf maandag beginnen we er aan se. Denk dat ik ga beginnen met de no healing run en erna de no merchant/pistols only.
Goed idee, neem uw tijd en een zeer lang verlof zodat ik zeker u te snel af ben. :unsure:
 
Het was inderdaad belachelijk gemakkelijk om de hand cannon vrij te spelen met mercenaries. Gewoon met Leon gedaan. Nu ook geen incentief om nog voor cat ears of professional s+ zonder bonus te gaan. Dus ik ga denk ik alles opkuisen op standard s+ 😄.
 
 
Terug
Bovenaan