Reed Cancellara met een mechanisch hulpmiddel?

Reed Cancellara met een mechanisch hulpmiddel?

  • Ja

    Stemmen: 58 52,7%
  • Nee

    Stemmen: 20 18,2%
  • Geen mening

    Stemmen: 32 29,1%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Ik herinner me ook nog die PR waar Bjorn Leukemans, toen toch ook één van de smaakmakers in die koers en absoluut geen pannenkoek, los door Cancellara uit het wiel werd gekletst. Volgens mij insinueerde hij toen hetzelfde: dit is niet zuiver.

Sindsdien altijd blijven hangen dat idee. We zullen het waarschijnlijk inderdaad nooit weten, maar in een wereldje waar toch weinig kwaad gesproken wordt over zondaars, is het opvallend dat zo'n zaken blijven terugkomen. Zoals MrKendl zegt dus.
Leukemans was die periode echt wel top, in tegenstelling wat andere hier beweren. Hij had gewoon ook enorm veel tegenslag en kon niet sprinten om het af te maken.
Ook bij wat je hier aanhaalt zat het het tegen voor Leukie.. Hij had toen een lekke band en deed daardoor een gebaar. Anders had die Cancellara wel kunnen volgen vermoed ik.
 
Lol, HLN komt met een podcastreeks over deze vraag.

Wat oude polemiek op rakelen voor wat clicks, classic HLN move :coolbrows:
 
Om daar ook een podcast van te maken.
Geen aflevering maar een podcast op zichzelf, straf.
 
Zouden ze iets ontdekt hebben misschien?
Om er een ganse reeks over te maken en dan nog steeds op 50/50 uit te komen zou wel maar zwak zijn uiteraard.
Ja voor mij is het, of ze hebben iets gevonden, of ze maken zich onsterfelijk belachelijk.
 
Ja voor mij is het, of ze hebben iets gevonden, of ze maken zich onsterfelijk belachelijk.
Uit het artikel: “Of hij het gedaan heeft, is moeilijk te achterhalen”, vertelt maker Achille Van Ingelgem. “Maar we stuiten wel op een aantal elementen die het verdacht maken. We voelen wielerkenners en mensen uit zijn toenmalige entourage aan de tand. En misschien hebben we Cancellara zelf wel te pakken gekregen.”"

Bewijs zullen ze dus wel niet hebben.
 
Ja voor mij is het, of ze hebben iets gevonden, of ze maken zich onsterfelijk belachelijk.
Onsterfelijk belachelijk dan nog, zonder te overdrijven!

Is toch gewoon in het verlengde van een aantal podcasts die recent uitgekomen zijn. Een sterk of intrigerend verhaal dat de kijker meer inzichten wil geven. Enkele maanden geleden was er 'de kunst van het verdwijnen', die hebben niet plots de daders van de bankroof in Antwerpen gevat hoor.
 
Dit moet een van de zieligste podcasts zijn die je kan maken. Efkes een podcast beginnen over wat geruchten omtrent Cancellara wetende dat het toch sowieso bij bepaalde mensen zal aanslaan omdat er veel Tom Boonen-fans zijn.
 
Dit moet een van de zieligste podcasts zijn die je kan maken. Efkes een podcast beginnen over wat geruchten omtrent Cancellara wetende dat het toch sowieso bij bepaalde mensen zal aanslaan omdat er veel Tom Boonen-fans zijn.
Mocht dat de insteek zijn, Boonen-fans pleasen.
Dan hadden ze beter een podcast waar elke week Sep Vanmarcke geroast wordt gemaakt.

Redelijke belachelijke opzet deze podcast. Ik zal hem wel eens luisteren, maar ik verwacht 0,0.
 
Redelijke belachelijke opzet deze podcast. Ik zal hem wel eens luisteren, maar ik verwacht 0,0.

HLN verwacht denk ik ook 0,0 te bereiken met hun 'onderzoek'. Ze willen gewoon dat er volk naar luistert door opnieuw de controverse wat op te poken.
Mission accomplished blijkbaar ;)
 
Misschien uw direto afdanken en voor een trainer gaan die wel accurate data geeft ;)
‘k heb een Core en Stages :p

Begin deze maand nog 5s aan +1000w gehaald, al zittend. Een beetje puncheur haalt echt wel 1500w gedurende een aantal seconden. En al zeker een 80kg wegend monster als Fabian
 
Iedereen die eens nuchter nadenkt, weet toch dat de kans erg groot is dat Cancellera heel kortstondig, met een motorke reed.
Ik krijg daar dan altijd commentaar op - de UCI controleert daar op dus dit is onmogelijk!
Heu neen ze zijn daarop pas beginnen controleren NA die wedstrijd. De pakkans was toen NIHIL en dat wisten ze daar in de ploeg ook.

Maar dit bewijzen is gewoon onmogelijk en géén bewijs? --> Dan kan je beter zwijgen en niks zeggen.

Het is 13 jaar geleden gebeurd (een eeuwigheid), laat het gewoon rusten. Wat voor nut heeft dit, om ouwe koeien uit de sloot te halen? Dat brengt niks op. Ik maak me er absoluut niet druk om, die dag zelf ook niet. Deze ene overwinning meer of minder maakt of kraakt de carrière van Boonen of Cancellera niet.

LET IT GO! LET IS GO FROZEN!
 
Terug
Bovenaan