Uitdaging POLL | Foto Challenge #1: De Lente

Op welke foto stem je?


  • Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Stemmen kan tot tot 25 april en nakeuvelen (feedback geven, raden welke foto van wie is, etc) tot 30 april in deze thread
Op 1 mei start de nieuwe challenge met een onderwerp gekozen door de winnaar van deze maand.

Eigenlijk is iedereen die meegedaan heeft al een winnaar :coolbrows:

@BlackOccult mss een sticky thread van maken?

REGELS

Stemmen tot 25 april
Niet op jezelf stemmen
Gelieve je foto niet bekend te maken zodat we kunnen raden achteraf
Feedback mag maar hou het leuk en contructief

PRIJS

"Foto Challenge Winner Of April" mag je in je signature zetten.
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Ik maak hiervoor nog een banner wanneer de winnaar bekend is.

VOTING TIME

De foto's staan in volgorde in de image gallerij:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik niet gezegd dat magnolia's verboden waren :unsure:

Jammer dat ik de challenge uit het oog verloren was, hopelijk volgende keer wel van de partij...
 
Ik zie een bos, bloemen en een groot diafragma dat moet haast Avonland wel zijn... :laugh:
Alhoewel het zijn geen magnolia’s
 
Ha, neen hoor. Ik sluit de rij af met mijn besneeuwde magnolia's, maar ik ben ook benieuwd wie heeft gewonnen (en wat het nieuwe thema gaat zijn).
 
Ook wel interesse om volgende keer mee te doen, tenminste als het thema mij inspireert
en mijn batterij ni naar de klote is want het toestel ligt al effe stil.
 
Hierbij alle members die wat ingezonden hebben:

Foto 1 - @jos deboomslang
Foto 2 - @Strijkijzer
Foto 3 - @kay-gell
Foto 4 - @SlashDotDash
Foto 5 - @Avondland
Foto 6 - @Tanuki_

Bedankt allemaal om mee te doen, voor de eerste challenge meer dan waar ik op gehoopt had. Ook qua aantal stemmen!
Heel leuk om te zien dat elke foto wel wat stemmen heeft gekregen en er dus over elke foto wel wat te zeggen valt en dat het
eigenlijk nog vrij spannend was tot het einde.

Later deze week schrijf ik nog een uitgebreidere feedback voor elke foto en ook wat uitleg bij mijn eigen foto en
hopelijk 10 (?) inzendingen voor de volgende challenge!

Bedankt @Radbraker - had zelf niet verwacht om te winnen dus dit is wat akward :unsure:
 
Proficiat Strijkijzer! Ik blijf het een goeie reeks foto's vinden dus nogmaals kudos aan alle deelnemers.

Ik had uiteindelijk niet meer de tijd om echt de natuur in te trekken en daarom is het een bijenfoto geworden. Uiteindelijk had ik 2 recente beelden van dit bijtje, één met relatief meer scherpte en details, en dan de inzending, die ik zelf het leukst vond net omwille van de beperkte scherptediepte en het dromerige van de bloem.

Dit was het andere beeld:

DSCF1967-L.jpg
 
Ik had eigenlijk deze eerst voorzien:

Op de camera leek hij scherp in het echt helaas niet.
Met de 85mm geschoten maar de hond is blijkbaar te snel als hij mijn richting op komt en ik zit redelijk dichtbij. Ga ik wat op moeten oefenen en zoeken.

Daarom ook een leuk initiatief die wedstrijd hier, leert ge es andere dingen opzoeken en uit testen.
 
@kay-gell

Op het eerste zicht is je foto wel scherp maar op de verkeerde plaats, want de bloemen naast hem zijn wel scherp. Maar lopende honden fotograferen is altijd een uitdaging :p
 
Ik had eigenlijk deze eerst voorzien:

Op de camera leek hij scherp in het echt helaas niet.
Met de 85mm geschoten maar de hond is blijkbaar te snel als hij mijn richting op komt en ik zit redelijk dichtbij. Ga ik wat op moeten oefenen en zoeken.

Daarom ook een leuk initiatief die wedstrijd hier, leert ge es andere dingen opzoeken en uit testen.
Maar die foto is zalig 😍😍😍

Direct een idee voor nóg een andere wedstrijd: je huisdier 😁
 
Terug
Bovenaan