Play4 Over De Oceaan

shellshock

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik vond het eigenlijk beter meevallen dan verwacht. Best interessant om eens te volgen hoe dat er op zo'n boot aan toe gaat. Denk wel dat ik zelf zot zou worden van zo lang zo kort op elkaars lip te zitten
 
Best een leuk programma inderdaad. Toch eens een andere setting dan waar we BV's gewoonlijk in zien.

Lijkt me prachtig om doen, maar ik zou ook gewoon constant over de rand hangen vrees ik...
 
Leuk volk dat meedoet, aangename kapitein, vrij hachelijke onderneming wel en veel respect dat ze daar zelfs willen aan beginnen. Ik zal dit wel blijven volgen, heel vermakelijk.
 
Brrrr, hoe grellig moet dat niet zijn daar zo hoog in de mast hangen en constant heen-en-weer bengelen.
 
Ik betrap mezelf erop dat ik praktisch de hele tijd met een dikke smile zit te kijken. Bijvoorbeeld toen ze daar in de oceaan sprongen om te zwemmen, prachtig 😀
 
Leuk programma inderdaad, al veel gelachen en gedacht, zou ik dit ook kunnen of willen.
Zo dicht opeen geplakt, alhoewel, naast Imke en Charlotte zou ik ook wel eens willen slapen 😁
 
Ge kunt al zo weinig en moeilijk slapen, zit er daar opeens ene trompet te spelen. Zou dat ding al lang over boord gezwierd hebben. :cautious:
 
Piet gaat de mensen ook keer geruststellen. Als de kiel afbreekt. Zouden niet de eerste zijn die sterven doordat een kiel afbreekt. Wel terug een goede aflevering!
 
Een van de weinige programma's met BV's dat ik echt kan smaken. Het is niet geacteerd, x weken op zee op een klein bootje, dat kunt ge niet scripten/acteren op deze manier. Al moet het daar wel echt krap zijn, met 12 mensen aan boord..
 
Toch ook wel alle lof voor de cameraploeg die mee is. Lastige omstandigheden, maar ze slagen er toch in om alles mooi in beeld te brengen.
 
Er is in totaal 12 man aanwezig blijkbaar: 6 BV's, 1 kapitein, 1 stuurman, 2 regisseurs, 1 klankman en 1 cameraman.

Stuurman Willem is ook eindredacteur van Woestijnvis.

27 camera's: 3 vaste binnen, 8 buiten (waarvan 2 in de mast), 10 GoPro's (waarvan eentje naar de oceaanbodem zonk bij het filmen van dolfijnen), 3 schoudercamera's en 3 drones.

Zeer fijn programma.
 
Ik vraag me af of alles gemonteerd zou zijn in chronologische volgorde ?
Het lijkt wel zo maar ik vermoed van niet.
Ik vind dat degene die de aflevering inspreekt , vaak het uitdrukkelijkst die dagen het meest in beeld komt /dingen moeten doen (buiten de podcast)
 
Ik vraag me af of alles gemonteerd zou zijn in chronologische volgorde ?
Het lijkt wel zo maar ik vermoed van niet.
Ik vind dat degene die de aflevering inspreekt , vaak het uitdrukkelijkst die dagen het meest in beeld komt /dingen moeten doen (buiten de podcast)
Dat is ook duidelijk de bedoeling.
Per aflevering staat iemand anders in de spotlights.
Dus zullen dan hier en daar inderdaad wat niet-chronologische dingen tussen zitten.
 
Wat een schoon moment: in het midden van de oceaan tijdens een heldere nacht een liedje kunnen zingen voor de mensen die je hard mist 🥰
 
Dat is ook duidelijk de bedoeling.
Per aflevering staat iemand anders in de spotlights.
Dus zullen dan hier en daar inderdaad wat niet-chronologische dingen tussen zitten.

Je zag o.a. bij een fragment dat ging over het navigeren dat ze duidelijk langs de kust aan het varen waren.
 
Wat een schoon moment: in het midden van de oceaan tijdens een heldere nacht een liedje kunnen zingen voor de mensen die je hard mist 🥰
Idd, had erover gelezen in een Humo recensie, maar kwam ondanks dat nog steeds binnen als ik het zag
prachtig moment
 
Terug
Bovenaan