Play4 Over De Oceaan

Ik was al wel een tijdje fan van Charlotte maar toen ze daar zo zong nog veel meer. Amai, da was schoon. Het programma zelf is wel een schot in de roos ook.
 
Dat is ook duidelijk de bedoeling.
Per aflevering staat iemand anders in de spotlights.
Dus zullen dan hier en daar inderdaad wat niet-chronologische dingen tussen zitten.

Was ook duidelijk vorige week toen ze de noodprocedure aan het oefenen waren. Dat is niet iets wat je doet als je al halfweg op zee zit.
 
Piet daar weer een half uur in de mast 🤪 Ik zou niet alleen in mijn broek doen, maar ook al lang alles 3x ondergekotst hebben (misschien dat ie daarom zei: 'ga vanonder de mast weg' :p)
 
Fijn programma. Iets waar we toch elke week graag naar kijken!

Iemand een idee of er een soort 'volgboot' is? Moesten er problemen of erger komen? Ze laten het niet zien natuurlijk maar lijkt me toch niet onmogelijk.
 
Fijn programma. Iets waar we toch elke week graag naar kijken!

Iemand een idee of er een soort 'volgboot' is? Moesten er problemen of erger komen? Ze laten het niet zien natuurlijk maar lijkt me toch niet onmogelijk.

Ik vermoed van niet aangezien ze met twee professionele en ervaren zeilers zitten. Andere zeilboten hebben ook geen volgboot he.
 
Dat zie je ook aan het weer en wind dat ze al gehad hebben dat de timing echt wel gekozen zal zijn op minimaal risico.
En zullen telefonisch/gps matig ook wel elke dag gevolgd worden.
 
Fijn programma. Iets waar we toch elke week graag naar kijken!

Iemand een idee of er een soort 'volgboot' is? Moesten er problemen of erger komen? Ze laten het niet zien natuurlijk maar lijkt me toch niet onmogelijk.
Is in media geweest...geen volgboot.
 
Heerlijk programma. Jani is inderdaad een goede manager / teamplayer. Ik zou het niet kunnen zolang met mensen rondom mij. Ik zou mij aan vanalles irriteren eerlijk gezegd 😄
 
Ook beginnen te kijken en aan afl. 3 geraakt nu. Kijkt wel vlot. Leuk om al die mensen op zo'n mini-eiland bij elkaar te zien. Het geeft wel de nodige en onnodige spanningen.
 
Spijtig dat het gedaan is , mooie laatste afsluitende aflevering, van deze verrassend goede docu.
Of komt er nog een volledige behind the scenes aflevering ? (zou ik ook wel nog graag zien)
 
Ik vond dit ook een top programma, zo mogen er meer komen.
De Otto-Jan, ook al was hij hier deelnemer, vind ik toch echt wel een goed TV maker.
 
Ik vond het echt een puur programma waarbij je Jani en co precies echt voor een stukje hun karakter leert kennen. Alleszins een aanrader!
Voor mij mag een behind the scenes-aflevering zeker en vast.
 
Laatste aflevering gezien en dat van dien alcohol in die conserven was wel geestig. Ook fijn om de mensen die meegegaan zijn op het avontuur eens in een andere setting te zien.
 
Ook beginnen te kijken en aan afl. 3 geraakt nu. Kijkt wel vlot. Leuk om al die mensen op zo'n mini-eiland bij elkaar te zien. Het geeft wel de nodige en onnodige spanningen.

Ik vond juist dat er juist relatief weinig spanningen in de groep waren om op zo'n beperkte ruimte drie weken lang met elkaar te moeten leven.

Uiteraard zal men bij de keuze van de kandidaten ook wel er op gelet hebben dat het geen al te botsende karakters zouden zijn.

Stop Herman Brusselmans er in en ge hebt meteen een heel ander programma :D
 
Laatst bewerkt:
Redelijk onverwacht krijgt het ‘zeilen-met-BV’s’-programma ‘Over de oceaan’ een tweede seizoen, zo maakte Het Nieuwsblad vandaag bekend. Daarbij werden ook meteen de kandidaten onthuld: Ella Leyers, Annelien Coorevits, Élodie Ouédraogo, James Cooke, Jonas Geirnaert en Gert Verheyen. Een leuke groep, een fijn programma, maar toch zal het spannend worden hoe spannend het zal worden: nog eens uren kijken naar een bootje in die eindeloze zee. Half november vertrekken de kandidaten, dit voorjaar komt het programma op Play4.
James Cooke, alé zeg echt. Moet die gast nu werkelijk in elk programma zitten? 😭
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan