Play4 Over De Oceaan

Lap, al geen zin in.
Goh met Ella, Elodie en die Coorevits wil ik ook wel op een boot zitten. Diene Geirnaert mag mee als hofnar en dan is er juist nog een goede kok nodig... Laat ons Huysentruyt nemen, dan heeft de Jonas ook meteen materiaal voor zijn mopjes. Win-win! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Geirnaert gaat wel lollig zijn om te zien. Maar nog maar eens een programma met het olijke duo van Vier, en dan Coorevits die het charisma heeft van een strijkplank ...

Eh.
 
Ik erger mij aan deze concepten. Die bv's hebben echt een gebrek aan realiteitszin. Willen precies meer en meer scoren door de pseudo- held te zijn.Hebben die nu zoveel tijd over? De eerste keer waren het op Jani na, maar dat stoorde niet, nederige mensen. Deze reeks tja met Cooke...enkel Erik Van Looy mist nog in het rijtje. Moeten ze er weer los overgaan. Ik las ergens dat hij wou weten hoe het voelde paar weken zonder smartphone te leven? Na een weekje zullen de traantjes wel vloeien en dan ligt half Vlaanderen in zwijm voor deze kerel.

Vandaag in de krant moet ik lezen dat Saartje Vandendriessche met ook een programma komt. 3 weken met Saar in het bos.
 
Het eerste seizoen vond ik echt wel goed, maar voor het tweede seizoen hadden ze toch beter het concept aangepast en een ander soort reis gekozen.

Hadden ze niet Gert Verhulst z'n villa kunnen verkopen om met de opbrengt een ruimtereis ofzo te doen? :unsure:
 
Ik erger mij aan deze concepten. Die bv's hebben echt een gebrek aan realiteitszin. Willen precies meer en meer scoren door de pseudo- held te zijn.Hebben die nu zoveel tijd over? De eerste keer waren het op Jani na, maar dat stoorde niet, nederige mensen. Deze reeks tja met Cooke...enkel Erik Van Looy mist nog in het rijtje. Moeten ze er weer los overgaan. Ik las ergens dat hij wou weten hoe het voelde paar weken zonder smartphone te leven? Na een weekje zullen de traantjes wel vloeien en dan ligt half Vlaanderen in zwijm voor deze kerel.

Vandaag in de krant moet ik lezen dat Saartje Vandendriessche met ook een programma komt. 3 weken met Saar in het bos.
En waar zit Kat?
 
En waar zit Kat?
Ja de die ook nog... :wallbash:

Maar bon het is op elke zender wel iets : bij de VRT hebben ze hun goudklompjes gevonden in De Planckaerts, plots nu de kinderen daar op Ketnet ook eigen reeks krijgen en dan hun cringe programma over seksualiteit. Hoe wereldvreemd zijn die kinderen wel niet seg... Bij de VTM moeten de Pfaffs weer gelanceerd worden en vooral de kinderen dus hup weeral het personage Jean Marie uitmelken. Gooris valt me hier enorm in tegen. Aandachtzoeker geworden...

Maar bij Vier gaat het telkens een stapje verder met hun wie kent wie. Daar is het allemaal wel heel klef. Die Cooke & Verhulst show altijd en elk seizoen dezelfde gasten/namen en ze zullen ook opvallen om er bij te horen precies, want dat staat goed. Zulke programma's over de Oceaan, zijn allemaal aandachttrekkerij (voor mij) en tot het eens mis gaat dan moeten we met z'n alle compassie hebben zeker. Neen ze doen maar al zal ik hier echt niet naar kijken.
 
De media is echt een ons kent ons wereldje , worden idd nu overal de zonen en dochters van op los gelaten .

Over de oceaan was goed voor 1 keer , om zo wat aandacht te creëren voor het klimaat , maar om nu nog eens kwak hetzelfde te doen met een nieuwe lading gepriviligeerden ,nee laat maar .
 
Terug
Bovenaan