OS 2020 | Fight Club (Boksen, Judo, karate, schermen, taekwondo en worstelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer, mooie kans voor een gouden plak weg. Zal stilaan van de dames moeten komen (of de Hockey-ploeg, of wie weet Van Aert morgen)
 
Totaal andere match als daarnet, hoe het zo snel kan gaan bij zo'n sport is wel gek.
Dat dit zelfs niet met meerdere rondes is etc is wel vreemd.
Jammer dat het daarnet niet meezat, wel mooi dit.
 
Gelukkig toch nog brons. Een Japanner in Japan kan natuurlijk altijd boven zichzelf uitstijgen.
 
Gelukkig toch nog brons. Een Japanner in Japan kan natuurlijk altijd boven zichzelf uitstijgen.
Thuisvoordeel toch niet te onderschatten.
Casse zal in eerste instantie teleurgesteld zijn, maar t'is een medaille hé. Dus hij zal dit een plaatsje kunnen geven.

Goed gedaan!
 
Totaal andere match als daarnet, hoe het zo snel kan gaan bij zo'n sport is wel gek.
Dat dit zelfs niet met meerdere rondes is etc is wel vreemd.
Jammer dat het daarnet niet meezat, wel mooi dit.
Dan ga je ze echt bij ieder tornooi geblesseerd achterlaten hoor als je dat met meerdere rondes of groepsfasen ofzo doet :p .
 
Dan ga je ze echt bij ieder tornooi geblesseerd achterlaten hoor als je dat met meerdere rondes of groepsfasen ofzo doet :p .
Geen idee, ben een leek :D
Ziet er niet intens uit maar kan er mij wel iets bij voorstellen als het zweet van u lichaam loopt na 3 minuten.
 
Gelukkig toch nog brons. Een Japanner in Japan kan natuurlijk altijd boven zichzelf uitstijgen.
Ik kan mij toch ook niet van de indruk ontdoen dat die beslissingen daarstraks toch in het voordeel van Nagase waren. Die tweede bestraffing van Casse vond ik maar licht. Ik dacht daarom ook dat er daarna nog wel eens zou volgen voor de tegenstander, maar helaas.

En bij die worp landt Casse toch voornamelijk op z'n buik. Ik ben natuurlijk geen expert in het judo, maar je zag toch ook aan de reacties van Casse en de commentator dat ze het toch ook niet mee eens zijn/waren.

Soit brons, beter dan niets uiteraard.
 
Ik kan mij toch ook niet van de indruk ontdoen dat die beslissingen daarstraks toch in het voordeel van Nagase waren. Die tweede bestraffing van Casse vond ik maar licht. Ik dacht daarom ook dat er daarna nog wel eens zou volgen voor de tegenstander, maar helaas.

En bij die worp landt Casse toch voornamelijk op z'n buik. Ik ben natuurlijk geen expert in het judo, maar je zag toch ook aan de reacties van Casse en de commentator dat ze het toch ook niet mee eens zijn/waren.

Soit brons, beter dan niets uiteraard.
Ja mee eens.

1. Die Japanner nam niet deel aan het WK, hij zette alles op alles op de OS. Dan ben je extra fris.
2. Hij woont in Japan dus kon zich optimaal voorbereiden, ook géén jetlag en zo.
3. Scheidsrechter was natuurlijk PRO de Japanner.
4. Het blijft ne wereldtopper hé.

Casse had eigenlijk héél weinig kans tegen die Japanner. Een beetje tegenslag wél, dat hij al in de HF tegen hem moest anders was het volgens mij zilver geweest ipv brons.
 
Pfffttt die commentaren op HLN :laugh:
'Vergeet het wéér geen met Casse .. onze atleten zijn géén toppers'
+
'Zoals altijd…Net niet…'

Vooral die bovenstaande uitspraak, Casse is géén topper? Nummer 1, EK, WK en brons op de OS = Dat is dan maar né sukkelaar of wat? :tongue:
 
Mochten we in de USA of zo wonen zou ik zo'n uitspraken misschien nog begrijpen maar wij leven nu eenmaal niet in een topsport land. Blij met elke sporter die presteert ondanks ons sport klimaat.
 
Ik ken echt niets van de sport, maar is allemaal zo passief wat Casse doet?
In zijn after-interview heeft hij blijkbaar gezegd (ik heb dat interview gemist), dat hij héél dit toernooi met een schouderblessure moest vechten (opgelopen op een training) en dat hij daardoor maar op halve kracht kon vechten. :oink:
Schouderblessure

Straf dat hij dan nog brons haalt eigenlijk. (En het de latere winnaar héél lastig kon maken).

Hij was door die blessure blijkbaar erg tevreden met brons. Op naar goud over drie jaar dan maar? :)
 
Laatst bewerkt:
Pfffttt die commentaren op HLN :laugh:
'Vergeet het wéér geen met Casse .. onze atleten zijn géén toppers'
+
'Zoals altijd…Net niet…'

Vooral die bovenstaande uitspraak, Casse is géén topper? Nummer 1, EK, WK en brons op de OS = Dat is dan maar né sukkelaar of wat? :tongue:
Ach ja, je hebt altijd mensen die een halve erectie krijgen door succesvolle mensen te zien falen of verliezen (zelfs al is het maar minimaal, zoals in dit geval).

Waarschijnlijk om zichzelf beter te voelen over hun eigen gefaalde, saaie en oninteressante leven...
 
Ik had het Casse echt gegund, wat een topatleet. Pech dat je dan net op zo'n moment een blessure oploopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan