Geen begrip hoe je dit met zo'n reply onder de mat kunt vegen.
Als je een raket afvuurt op zo'n nabij gebied, dan is er imo geen excuus 'foute landing' mogelijk
Ik reageer enkel of het onder artikel 5 valt. Zeg niks over "het stelt niks voor", "polen heeft geen recht om te klagen".Daar hebben de slachtoffers wel oren naar denk ik.
Tuurlijk heeft élk land en elke burger waar zoiets gebeurt, het recht om te klagen en kan dit tegenmaatregelen verantwoorden, maar dit is geen doelbewuste aanval tegen Polen zoals in artikel 5. Niet meer, niet minder.
.