Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een wereldoorlog nu (met nukes) en dan wordt de beschaving tientallen of honderden jaren teruggedraaid.Een wereldoorlog nu gaat geen vooruitgang beteken door de schaal van verwoestingen dat we nu kunnen aanbrengen.
In begin van WWII was het ergste dat je op serieuse afstand kon doen een luchtaanval met vliegtuigen die bommen droppen.
Met de huidige wapens moeten ze zelfs hun stad niet verlaten om duizenden kilometers verder alles te vernietigen.
Ia dat niet normaal, we hebben decennia gehad waarin kernwapens de grote dreiging waren en zowat de hele geopolitiek in het teken stond van die dreiging. Het risico op een kernoorlog lijkt nu even groot of misschien zelfs groter te zijn dan toen.Altijd maar die obsessie over nukes.
![]()
Ge moet little boy eens vergelijk met tsar bomba op brussel![]()
NUKEMAP by Alex Wellerstein
NUKEMAP is a website for visualizing the effects of nuclear detonations.nuclearsecrecy.com
Als je een simulatie wilt over welke atoom bommen en radius en doden.

Ja die had ik mentaal geblokt op een of andere manierMij lijkt Fatman en Little Boy net iets erger. Maar dankzij die V2's hebben we wel enorme vooruitgang geboekt in de ruimtevaart.
Ofwel zat ik met het europese deel van de oorlog in mijn gedachten ofwel de nakende nucleaire dreiging 

Normaal hebben ze geen tsar bomba meer was puur propaganda van Nikita, tegen de vs dat ze de grootste bom hebben.Ge moet little boy eens vergelijk met tsar bomba op brussel![]()

#Tinfoil hat modus: OnTsar Bomba was het gevolg van een big dick contest, dat is geen praktisch wapen omdat je die moet afwerpen boven je doelwit met een trage TU-95. Als er al een tactisch kernwapen wordt afgeworpen is dat met een straaljager die een pak sneller gaat. Rusland had in 1986 ca. 40.000 kernkoppen, de VS had er toen ca. 23.000. Dat is nu wel sterk verminderd door wederzijdse verdragen. Als je kijkt naar de Bulava-SLBM is dat een MIRV met 6 tot 10 kernkoppen van 100-150 kt. Een enkele Borei-onderzeeër heeft 16 Bulava's aan boord, dus maximum 160 kernkoppen. De raketten in de silo's (zoals de Satan I en Satan II) zijn stationair en eerder gericht op de silo's in de VS en de gekende luchtmachtbasissen vanwaar bommenwerpers opereren zoals Whiteman AFB in Missouri. De onvoorspelbaarste arm van de nuclear triad zijn SSBN's en mobiele lanceerplatformen zoals de Topol-M, wat het tricky maakt om een succesvolle first strike uit te voeren waarbij de vijand geen retaliatory strike kan uitvoeren. Sowieso hebben zowel de VS als Rusland launch-on-warning mogelijkheden.
Het kan snel FUBAR gaan met die krengen.![]()

Ow ow ow... als false flag van Oekraïne om iedereen te laten shitpilen op Rusland.#Tinfoil hat modus: On
Een in lood omhulde container die een mega zware nucleaire bom via containerschip ergens een grote haven binnenvaart?![]()
Tzou allezins een aanval zijn waar er geen directe retaliating strike op kan gegeven worden aangezien het niet 100% duidelijk is van waar ze komt.Ow ow ow... als false flag van Oekraïne om iedereen te laten shitpilen op Rusland.

De enige die ooit een nuke zal gebruiken is diegene die er welgeteld 1 heeft. Rusland heeft er veel - ik heb er vertrouwen in.Een wereldoorlog nu (met nukes) en dan wordt de beschaving tientallen of honderden jaren teruggedraaid.
ik heb ergens gelezen dat er veel Russische militairen op weg zijn naar Belarus , wss gaan ze nog eens Kiev proberen te bestormen .Front in het oosten zou serieus aan het schuiven zijn, met gelijkaardig nieuws van zowel Oekraïense als Russische bronnen.