Maar dan nog moet je zo een actie flink op voorhand anticiperen. Ik ben nu geen brugingenieur dus ik weet niet in welke mate dit zelfs kan of realistisch is. En of je met zo een voorgemaakt deel snel reparaties kan uitvoeren. Maar zo een explosie moet dan ook gecontroleerd zijn, want voor hetzelfde geld gaat een ander deel brug kapot dan het stuk brug dat je hebt gemaakt.
Ik denk niet dat dit realistisch is omdat zelfs een false flag operatie dan een gecontroleerde ontploffing moet hebben, en als het een bomauto is, moet die auto denk ik ook niet rijden. En ik denk dat je op voorhand al strategische plaatsen van de brug moet verzwakken zodat een kleine ontploffing dan de dooddoener geeft. Maar een random explosie gaat dan niet natuurlijk.
EDIT: Men kan gecontroleerd explosies doen (zoals men doet met gebouwen die verwijderd moeten worden) bijvoorbeeld, maar daar zijn een heleboel veiligheidsmaatregelen aan verbonden. Zou ook wat raar zijn dat het s'nachts gebeurt terwijl een goederentrein over de brug rijdt, en burgers op de brug aan het rijden zijn.
Als het echt een false flag operatie is wat ik zeer betwijfel, dan denk ik dat men beter zorgt dat de Krim al goed bevoorraad voor men dit uitvoert, en dat men zo al voorbereidingen aantreft dat de Krim de volledige winter kan doorkomen of dat men redeneert dat men de Krim makkelijk op een andere manier kan bevoorraden, zoals via scheepvaart enzovoort.