Blijkt fake te zijn.
Ik las net ook over gelijkaardige toestanden aan de Mongoolse grens. Zal ook wel fake zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijkt fake te zijn.
Niet, no way dat ze 300K gaan optrommelen.Toch wel benieuwd hoe ze dat logistiek gaan bolwerken om op termijn 450.000 troepen in Oekraïne te onderhouden (300K + de 150K die er nu zijn).
Er is nu plek genoeg int gevang eh, vorige week hebben ze gevangenen aangemoedigd om naar het front te gaanNog iets minder dan 299000 te gaan. Oera!

Die zijn binnen 5 jaar outdated. En moeten uit commissie genomen worden. Kan je ze evengoed naar Oekraïene doorsturen tegen betaling.Putin escaleert?
Tijd voor ATACMS.
Kerch brug naar de kloten, vliegvelden/zee bases op Crimea onbruikbaar, logistiek compleet naar de kloten, ongeacht reservisten.
Op twitter toch beelden te zien van straatprotesten in Moskou. en dat gaat dan toch over redelijk wat mensen. Misschien kan die beweging de komende dagen groeien....
We kunnen ons dat ook niet voorstellen, hier in België. Als De Croo het land toespreekt zoals Poetin dat doet in Rusland ligt het halve land in een lachkramp ...Chapeau van die mensen. Ik weet niet of ik 't zou durven, hoor.
Ondertussen meldt De Morgen dat er al meer dan duizend mensen zijn opgepakt bij protesten in minstens 36 steden. Laat ons hopen dat het Russische volk ook de waanzin begint in te zien, al weet ik natuurlijk wel dat Putin en zijn kornuiten zich niks van de wil van het volk aantrekken.
Hangt er van afChapeau van die mensen. Ik weet niet of ik 't zou durven, hoor.
Ik ben pragmatisch. Mij maakt het niet uit waarom ze naar buiten komen. Als dat protest kan helpen tot het beëindigen van dit conflict/bewind, is dat OK voor mijIk ben eerder cynisch ingesteld.
Ik zit op voldoende Telegram kanalen om genoeg dode Russen gezien te hebben ondertussen enn de meeste daarvan zien er niet uit als het volk dat vandaag loopt te protesteren.
Zuiver anekdotisch uiteraard. Maar ik vraag me af wat in welke mate het bij de betogers in Moskou en Sint-Petersburg gaat om plat zelfbehoud danwel een oprecht protest tegen de oorlog an sich.
dat is ook wat ik aangeef, protest op zo'n plek kan dag na dag uitgroeien. De eerste dag zijn het de echte durvers, de dagen nadien de meelopers, en hoe groter de groep, hoe meer mensen durven mee gaan in zo'n protest. Wanneer er 100 000 man door 't straat loopt , kan je die echt niet allemaal oppakken.Hangt er van af
Als niemand naar buitenkomt en iedereen ja knikt, dan blijf ik ook binnen, ook al denk ik van "neen, dit kan niet".
Als iedereen naar buiten komt op straat om te protesteren en ik ben akkoord met de actie, dan ga ik ook naar buiten, want dan is het gemakkelijker om naar buiten te gaan. Je bent niet alleen en men zal veel mensen moeten arresteren. Het is een stuk makkelijker om te protesteren als je in een groep kan opgaan.
Met mijn persoonlijkheid is het ook makkelijker om mijn ongenoegen als dat er is te uiten op het internet, en op die manier in debat te gaan met anderen als dat nodig is. Is een stuk toegankelijker dan echt naar buiten te gaan, met acties mee te doen en voor groepen mensen te spreken.
En uiteraard, chapeau voor die mensen.
Kijk naar de Groene Beweging in Iran in 2009. Ook enorm veel betogers (+100K op Ashura) maar uiteindelijk bleef het regime in het zadel. Er is meer nodig, vooral de steun van dissidente stemmen binnen het Kremlin en andere steunpilaren zoals FSB en de commandostructuur. Het machtscentrum moet zo uit balans worden gebracht dat het zichzelf niet meer kan of wil verdedigen, ook omdat het repressieapparaat stuurloos en inept wordt.Ik ben pragmatisch. Mij maakt het niet uit waarom ze naar buiten komen. Als dat protest kan helpen tot het beëindigen van dit conflict/bewind, is dat OK voor mij
dat is ook wat ik aangeef, protest op zo'n plek kan dag na dag uitgroeien. De eerste dag zijn het de echte durvers, de dagen nadien de meelopers, en hoe groter de groep, hoe meer mensen durven mee gaan in zo'n protest. Wanneer er 100 000 man door 't straat loopt , kan je die echt niet allemaal oppakken.
Kim ziet de bui ook al hangenNorth Korea has said it has never supplied weapons or ammunition to Russia and does not plan to do so in the future, according to a statement released by the state media service, KCNA.
Dan hebben we geen "weredleiders" meer‘Deze oorlog kan slechts op twee manieren eindigen: of Rusland wint of Rusland gebruikt kernwapens’
Konstantin Malofejev
Oligarch en loyale medestander van Poetin
Bron
Mannen in de winter van hun leven die nog in de geschiedenisboekskes willen geraken ... kunnen we die voortaan niet uitsluiten van verkiesbare posities?

Ze moeten toch:‘Deze oorlog kan slechts op twee manieren eindigen: of Rusland wint of Rusland gebruikt kernwapens’
Konstantin Malofejev
Oligarch en loyale medestander van Poetin
Bron
Mannen in de winter van hun leven die nog in de geschiedenisboekskes willen geraken ... kunnen we die voortaan niet uitsluiten van verkiesbare posities?