Legatus
Well-known member
Ok kan. Maar al die tweets halen hun info van South Command.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok kan. Maar al die tweets halen hun info van South Command.
Ik heb exact dezelfde info zondag gelezen op twitter. Maar op het terrein nog niets van gezien. Laten we hopen dat dit klopt, maar op het terrein zien we dit nog niet.
Je kan zo'n grens op een veel duurzamere manier afsluiten (omdat dat geen stellingen zijn die per definitie maar tijdelijk zijn en die je nadien kunnen hinderen).Ik ben vrij zeker dat Oekraïne geen interesse heeft om Russisch grondgebied te gaan veroveren.
Wat wel lastig kan worden, is de lengte van de frontlinie/grens die ze moeten bewaken.
Normaal is de grens 2.000km, frontlinie was dikke 1.000km + nog misschien nog enkele honderden kms grens in het noord-oosten.
Kan goed zijn dat ze nu meer kilometers te bewaken hebben, dat vereist ook troepen natuurlijk.
Dus toch wat militaire doelwitten net over de grens in Rusland aanvallen bij wijze van verdediging?
Dat kan, maar best ook geen boot nemen, je zou maar uitglijden op het dek en overboord vallen...Of ze wonen op het gelijkvloers?
Opletten met Visegrad.
We lijken te vergeten dat je niet alleen uit een raam kan vallen, maar dat er ook een raam op u kan vallen.Dat kan, maar best ook geen boot nemen, je zou maar uitglijden op het dek en overboord vallen...
We lijken te vergeten dat je niet alleen uit een raam kan vallen, maar dat er ook een raam op u kan vallen.
Ik ben vrij zeker dat Oekraïne geen interesse heeft om Russisch grondgebied te gaan veroveren.
Wat wel lastig kan worden, is de lengte van de frontlinie/grens die ze moeten bewaken.
Normaal is de grens 2.000km, frontlinie was dikke 1.000km + nog misschien nog enkele honderden kms grens in het noord-oosten.
Kan goed zijn dat ze nu meer kilometers te bewaken hebben, dat vereist ook troepen natuurlijk.
Dus toch wat militaire doelwitten net over de grens in Rusland aanvallen bij wijze van verdediging?

Ik had toch niet verwacht dat er zo snel al zoveel ging bewegen (lees: voor de winter). Maar ik vind het prima, hoeveel te sneller het gedaan is hoeveel te beter (voor iedereen incl. onszelf)
Een muur bouwen en de Russen ervoor laten betalen?
Let's build that wall![]()
daar als vliegen.![]()
Putin's Key Man in the Arctic Found Dead After Falling Overboard
The death of an energy executive follows other mysterious deaths of businessmen across Russia the past few years.www.newsweek.com
Ze vallendaar als vliegen.
Puur toeval.Waarom worden die hoge pieten allemaal geliquideerd? Keren die zich openlijk tegen putin of wat is de reden?
Het zou ook kunnen dat ze net Poetin niet afvallen, maar dat Poetin de grip op het Kremlin aan het verliezen is. En zijn medestanders eerst vallen.Waarom worden die hoge pieten allemaal geliquideerd? Keren die zich openlijk tegen putin of wat is de reden?
ik vraag mij af, als Poetin (hypothetisch) afgezet zou worden, wat zou dat dan betekenen voor de oorlog?Het zou ook kunnen dat ze net Poetin niet afvallen, maar dat Poetin de grip op het Kremlin aan het verliezen is. En zijn medestanders eerst vallen.
Maar ik denk eigenlijk dat niemand het op dit moment echt weet, behalve de mensen in het Kremlin zelf. Dat er iéts aan het gebeuren is, lijkt wel duidelijk.