Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Roger zijn plaat begint afgezaagd te worden ondertussen. Als je die mocht geloven was Ukraine binnen de 4 weken opgerold ingelijfd door de Russen. Dat ze daar nog een platform aangeven.

Moest Roger meelezen, stop er mee aub en ga de plantjes water geven nu de regenton terug vol water zit. Laat de commentaar over aan degene die er echt iets van kennen. Uw plantjes en de lezers van HLN zullen u dankbaar zijn.

Roger zijn plaat begint afgezaagd te worden ondertussen. Als je die mocht geloven was Ukraine binnen de 4 weken opgerold ingelijfd door de Russen. Dat ze daar nog een platform aangeven.

Moest Roger meelezen, stop er mee aub en ga de plantjes water geven nu de regenton terug vol water zit. Laat de commentaar over aan degene die er echt iets van kennen. Uw plantjes en de lezers van HLN zullen u dankbaar zijn.
Echt eh. Tis al lang terug tijd voor Marc van Ranst

Echt eh. Tis al lang terug tijd voor Marc van Ranst
Ik zou liever de analyse zien van steven van gucht: we hebben de russen bij hun nekvel :unsure:

Imo zijn er weinig experten die de huidige stand van zaken mogelijk achten. Ik vraag me serieus af hoe ver de arm van de Amerikanen werkelijk rijkt in dit conflict

Tenzij Housen een directe lijn met de NAVO en Oekraïne heeft is dat zever. Productie voor vele wapensystemen worden opgeschaald (waardoor bijvoorbeeld oudere modellen terug in de depots geraken en die naar Oekraïne kunnen, in België zijn er geruchten om bijvoorbeeld de Lynx -die uitgefaseerd wordt, te sturen). Kunnen er tijdelijke tekorten zijn? Ja, uiteraard! Maar zolang de VS Oekraïne blijft steunen zit Oekraïne vrij safe.

Roger Housen, ja wat een figuur.

Soms staat zijn visie gewoon haaks op wat je dan een Amerikaanse generaal hoort zeggen.
Wie moet je dan geloven... :ROFLMAO:

Nerds op reddit-groepen schatten de situatie vaak beter in.

Komt de reputatie van het Belgische leger helemaal niet te goede, al is hij op pensioen. En die was al belabberd.

Triestig.

Roger Housen, ja wat een figuur.

Soms staat zijn visie gewoon haaks op wat je dan een Amerikaanse generaal hoort zeggen.
Wie moet je dan geloven... :ROFLMAO:

Nerds op reddit-groepen schatten de situatie vaak beter in.

Komt de reputatie van het Belgische leger helemaal niet te goede, al is hij op pensioen. En die was al belabberd.

Triestig.

Kan ook zijn dat hij met oude informatie zijn analyses maakt. Ach ja.

Ik vraag me serieus af hoe ver de arm van de Amerikanen werkelijk rijkt in dit conflict
In de live thread van op Reddit stond een tweet dat er tijdens het offensief veel gebruik gemaakt is van Amerikaanse hulp. Zowel Intel als planningsgewijs.

Vind het jammer genoeg niet meteen meer terug.

Wat denken jullie dat Poetin gaat doen als de Oekraniers over zijn land gaan komen? Gaat hij dreigen met de rode knop?
De NAVO gaat dat nooit toelaten. Ze kunnen dat op eigen houtje beslissen maar dan ten koste van bewapening en eventuele lidmaatschap. Het is leuk om daarover te fantaseren maar de realiteit is geen spelletje hè.

Blijkbaar weigeren bepaalde hoog geplaatsen in het Russische leger nieuwe troepen te sturen.
Volgens mij hebben die gewoon geen nieuwe troepen meer? Stond er ergens een tijd geleden niet op reddit of het nieuws dat ze op straat kinderen en zwervers aan het pakken waren voor naar het front te sturen?

De NAVO gaat dat nooit toelaten. Ze kunnen dat op eigen houtje beslissen maar dan ten koste van bewapening en eventuele lidmaatschap. Het is leuk om daarover te fantaseren maar de realiteit is geen spelletje hè.
Oei leuk zou ik niet zeggen. Ik lig daar vaak over te denken hoor..

Ondertussen hoor ik hier verhalen over de Oekraïense vluchtelingen... Een folder laten maken om ze uit te leggen waar ze hier boodschappen kunnen doen...
Oekraïne is geen 3e wereldland he, die mensen weten hoe een supermarkt werkt. Degene waar ze nu een huis voor zochten is chirurg...

Ondertussen hoor ik hier verhalen over de Oekraïense vluchtelingen... Een folder laten maken om ze uit te leggen waar ze hier boodschappen kunnen doen...
Oekraïne is geen 3e wereldland he, die mensen weten hoe een supermarkt werkt. Degene waar ze nu een huis voor zochten is chirurg...

Beetje weinig context hier. Niks mis mee om een folder te maken om uit te leggen WAAR je boodschappen kan doen. En niks mis met het zoeken naar een huis voor een chirurg.

Ik snap de insinuaties niet echt.

Terug
Bovenaan