Oorlog tussen Rusland en Oekraïne (2022-...)

Ik heb er blijkbaar te snel over gelezen, het gaat over haatmisdaden tegen Russen in Duitsland en niet tegen de sancties.
De vraag is natuurlijk of het echt gaat om slachtoffers die komen betogen, of om onrustzaaiers en meelopers. Geweld en discriminatie tegen Russen, juist omdat het Russen zijn, in het buitenland zou uiteraard niet mogen, wetende dat veel Russen die niet onder het Poetin regime vallen ook tegen de oorlog zijn. En door die Russen te gaan viseren, ga je ze misschien juist opzetten tegen het westen en terug naar Poetin jagen.

Het feit dat ze met Russische vlaggen rondlopen, zegt genoeg over hun standpunt over de oorlog.

Het feit dat ze met Russische vlaggen rondlopen, zegt genoeg over hun standpunt over de oorlog.
In plaats van te zagen hoe slecht ze wel niet behandeld worden zouden ze die energie beter steken met zijn/haar "vrienden" te overtuigen dat een dictator het leven van onnoemelijk veel mensen kapot maakt (helaas letterlijk en figuurlijk)

Als je als Rus hier woont en toegang hebt tot genoeg nieuwsbronnen die luid en duidelijk in bloedrode uitroeptekens aantonen wat er aan de hand is, dan ben je in mijn ogen nog erger dan de gemiddelde Russische inwoner die enkel propaganda, censuur en oppressie gewoon is.

Als je duidelijk kan zien wat er in Boecha en andere steden aan de gang is, en dan nog de nood voelt om met je Russische vlag de straat op te trekken en te klagen hoe oneerlijk JIJ behandelt wordt, dan verdien je hoongelach en een eventueel welgemikt waterkanon, maar geen greintje respect.

Kan wel kloppen volgens VTM journalist (als ik het goed herinner) gisteren: Oekraïners die al sinds 2014 vechten als pro-russisch in Donbas die die raket gelanceerd hebben. Dus technisch gezien geen Russen ...

Een republiek uitroepen en in de eerste maand reeds oorlogsmisdaden begaan. Zonder twijfel de fundering van een solide democratische staat.

Een republiek uitroepen en in de eerste maand reeds oorlogsmisdaden begaan. Zonder twijfel de fundering van een solide democratische staat.

Hier zie je wat voor volk die republiekjes wou leidden.

Lachwekkend en eigenlijk typisch Russisch maffioos volk.

en het is De Croo die dat allemaal alleen beslist heeft?
Hij is het gezicht van de regering en openvld heeft de staatssecretaris van begroting

10miljard wereldwijde steun als ik het goed interpreteer en ons land van een scheet groot betaald bijna 1/10 :wtf:

Laatst bewerkt:
Hij is het gezicht van de regering en openvld heeft de staatssecretaris van begroting

10miljard wereldwijde steun als ik het goed interpreteer en ons land van een scheet groot betaald bijna 1/10 :wtf:
En De croo en zijn partijgenoot hebben dat samen beslist?

Denk jij dat die voor alles met alle 7 partijen en alle ministers overleggen?
Minimaal met het kernkabinet.

Een premier is geen autocraat die op zijn eentje mag en kan beslissen.
En die kan daardoor nog altijd teruggefloten worden door de ministerraad... dus het is niet zo evident.

Het enigste waar je wel zeker over kan zijn is dat die niet Somedude zijn mening vraagt, noch Jan Jambon of den Leo van achter den hoek.

Terug
Bovenaan