Straddle
Well-known member
Ik veronderstel Russische investeringen in hun infrastructuur.Ik snap de rest, maar wat hebben wij Eritrea eigenlijk misdaan?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik veronderstel Russische investeringen in hun infrastructuur.Ik snap de rest, maar wat hebben wij Eritrea eigenlijk misdaan?![]()
We hebben hier alleen maar letters om op af te gaan, hè... Ik kan alleen reageren op basis van je posts. Dus ik vroeg me gewoon af waarom je dat expliciet erbij wou vermelden, dat de Navo-inmenging illegitiem zou zijn.

Waar lees je dat?
A Russian negotiator said a ceasefire is on the agenda in talks between Ukraine and Russia, AFP reports.
Russia expects Ukrainian officials to arrive in Belarus for the next round of peace talks on Thursday morning, Russian news agencies cited Moscow’s negotiator Vladimir Medinsky as saying.
The Russian army is providing a security corridor for the Ukrainian delegation, Russian state news agency Tass cited Medinsky as saying.

Russia's foreign minister Sergei Lavrov said earlier on Wednesday that Moscow remains committed to the "demilitarisation" of Ukraine and added there should be a list of specified weapons that can never be deployed on Ukrainian territory.
But he said that Vladimir Putin's regime recognised the Ukrainian people's right to chose their own leader and that Russia accepts Volodymyr Zelensky as the legitimate president.
Volgens BBC:
Russia's foreign minister Sergei Lavrov said earlier on Wednesday that Moscow remains committed to the "demilitarisation" of Ukraine and added there should be a list of specified weapons that can never be deployed on Ukrainian territory.
But he said that Vladimir Putin's regime recognised the Ukrainian people's right to chose their own leader and that Russia accepts Volodymyr Zelensky as the legitimate president.
Ik zie het Poetin nog beweren, en dan van kromme haas gebaren en het opt westen steken dat zij verantwoordelijk zijn omdat ze niet geloofden in zijn "vredesmissie". Alleen zo zal ie geen gezichtsverlies leiden en zorgen dat de Russische bevolking een afkeer blijft houden van het Westen. Dat zal zijn positie versterken binnen Rusland. Alleen benieuwd wat er met de sancties gaat gebeuren.Hilarisch. Eerst ging men de nazi's verwijderen en nu erkennen ze de democratisch verkozen regering.
Is dit een grap of zo?
Dan zouden die kernwapens daar moeten weggehaald worden en moeten er garanties komen dat Rusland wegblijft uit Oekraïne. Indien Poetin zijn leger dan nog 1 keer voet zet in Oekraïne komt de NAVO tussenbeide.Lol Oekraïne demilitariseren, zodat wat, hij over 8 jaar nog eens kan proberen maar dan zonder weerstand? En dat terwijl Belarus net een decreet getekend heeft om nucleaire wapens toe te laten op zijn grondgebied.
idd, want dan behoort Oekraïne al lang tot de Navo en EU. Kan er niet bij dat dit een scenario zou zijn. Dan zorg je er toch voor dat al je materiaal klaarstaat in Polen.Dan zouden die kernwapens daar moeten weggehaald worden en moeten er garanties komen dat Rusland wegblijft uit Oekraïne. Indien Poetin zijn leger dan nog 1 keer voet zet in Oekraïne komt de NAVO tussenbeide.
Ik snap de rest, maar wat hebben wij Eritrea eigenlijk misdaan?![]()
Het ergste is dat als Poetin het gedaan krijgt dat Oekraïne wordt gedemilitariseerd, hij het nog zal verkocht krijgen in Rusland inderdaad. Ondertussen heeft zijn oorlogje wel duizenden mensen het leven gekost.Ik zie het Poetin nog beweren, en dan van kromme haas gebaren en het opt westen steken dat zij verantwoordelijk zijn omdat ze niet geloofden in zijn "vredesmissie". Alleen zo zal ie geen gezichtsverlies leiden en zorgen dat de Russische bevolking een afkeer blijft houden van het Westen. Dat zal zijn positie versterken binnen Rusland. Alleen benieuwd wat er met de sancties gaat gebeuren.
Ik zie het Poetin nog beweren, en dan van kromme haas gebaren en het opt westen steken dat zij verantwoordelijk zijn omdat ze niet geloofden in zijn "vredesmissie". Alleen zo zal ie geen gezichtsverlies leiden en zorgen dat de Russische bevolking een afkeer blijft houden van het Westen. Dat zal zijn positie versterken binnen Rusland. Alleen benieuwd wat er met de sancties gaat gebeuren.
Hij zal dan wel eisen dat Oekraïne zich niet bij de EU/Navo aansluit waarschijnlijk.idd, want dan behoort Oekraïne al lang tot de Navo en EU. Kan er niet bij dat dit een scenario zou zijn. Dan zorg je er toch voor dat al je materiaal klaarstaat in Polen.
Tja, Poetin zit toch in het voordeel of niet ? Hier willen ze kost wat kost een nucleaire oorlog vermijden, dan ga je toegevingen moeten doen lijkt me, of bluffen en het riskeren, maar wie is er zo zot ?Ik vind het eigenlijk ridicuul dat we hier spreken bij een staakt het vuren of een vredesakkoord er verdorie meer voordelen zouden zijn voor de russen dan voor de Oekraïners. Dat is toch de wereld op zijn kop.
Al had hij een gouden piemel, het is hij die de oorlog gestart heeft en dan zou hij nog wat toegevingen moeten krijgen? Echt een stimulans om het nooit meer te doen.Tja, Poetin zit toch in het voordeel of niet ? Hier willen ze kost wat kost een nucleaire oorlog vermijden, dan ga je toegevingen moeten doen lijkt me, of bluffen en het riskeren, maar wie is er zo zot ?
Roman Abramovich heeft besloten Chelsea te verkopen. Dat maakte de Russische eigenaar bekend in een persbericht dat vanavond gepubliceerd werd. Abramovich kwam onder druk te staan na de Russische invasie in Oekraïne en zijn vermeende nauwe banden met president Vladimir Poetin. Opvallend: Abramovich doneert de integrale opbrengst aan de oorlogsslachtoffers in Oekraïne.
Heb jij een alternatief dan? Als er niemand Oekraïne wilt helpen...Al had hij een gouden piemel, het is hij die de oorlog gestart heeft en dan zou hij nog wat toegevingen moeten krijgen? Echt een stimulans om het nooit meer te doen.