Ik zou denken van niet.Vraag me soms af, moest Poetin kunnen herbeginnen maar de outcome zou hetzelfde zijn: zou ie nog steeds de stap wagen om Oekraine binnen te vallen?
Die moet toch beseffen dat hij teveel hooi op z'n vork heeft genomen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou denken van niet.Vraag me soms af, moest Poetin kunnen herbeginnen maar de outcome zou hetzelfde zijn: zou ie nog steeds de stap wagen om Oekraine binnen te vallen?
Hindsight is 20/20. Een totaal andere aanpak had misschien wel gewerkt, maar het is gelopen zoals het is: FUBAR.Vraag me soms af, moest Poetin kunnen herbeginnen maar de outcome zou hetzelfde zijn: zou ie nog steeds de stap wagen om Oekraine binnen te vallen?
Heeft daar waarschijnlijk weinig mee te maken en is waarschijnlijk gewoon een (poging tot) afrekening binnen het criminele milieu. Ook het feit dat die vrouw nadien omgelegd is wijst eerder in die richting. De Oekraïense inlichtingendienst heeft daar dus niets mee te zien.https://www.nieuwsblad.be/buitenlan...achte-van-bomaanslag-in-monaco/158413372.html
Dit zijn toch ook weer zulke zaken waarvan ik denk.... waarom toch. Het momentum is er om toegelaten te worden. De oorlog is aan het keren.
Not a good look for Ukraine. Dit zijn Russische toestanden en zo een land laten toetreden tot de EU vind ik nu ook niet de beste keuze.
Iets teveel toevalligheden om niet te spreken van een complot van de inlichtingendienst.
Oekrainse militaire veiligheidsdienst die op eigen houtje handelde, Schimmige financiele constructies, een vlucht naar Kiev waar ze daar vermoord wordt om de losse eindjes af te knippen.![]()
"Takes an unexpcted turn"
Van dat competente leger waar we allen zouden moeten van sidderen en beven blijft toch ook niet veel over.

De Europese productie van de Aster raketten is nog minder dan de patriot. Ze hebben ze beiden wel in gebruik.ik snap trouwens de aanhoudende problemen mbt patriot-leveringen niet. Zelensky kan toch ook de Franse Aster aankopen? Die is even goed dan de Patriot.
Het is de combinatie van beide als ik het goed voorheb. Geen zin om alle details terug op te snorren maar Fedorov zou meermaals struikelblok zijn geweest om geld te laten vloeien naar bedrijven waarvan de bazen goeie banden hebben met Syrskyi.Ik volg het allemaal niet zo kort meer en al helemaal de interne politiek niet maar van wat ik er over gelezen heb durfde Fedorov wel zijn politiek gewicht in de strijd gooien. Hij zou naar verluid getracht hebben om Syrsky te ontslaan waardoor de vete is ontstaan maar tegelijkertijd zou hij te veel zaken tegelijk hebben willen aanpakken wat op grote weerstand stuitte. Of die weerstand terecht is laat ik in het midden maar als ik kijk naar wat Fedorov verwezenlijkt heeft en wat hij nog wou bereiken lijkt het er voor mij op dat de oude (Sovjet) koeien binnen het militaire apparaat daar niet zo gelukkig mee waren.
Om dat nu op corruptie te gaan steken klopt niet denk ik. Dit is eerder het gevolg van de inertie van macro-apparaten zoals het leger die allergisch zijn aan verandering.
Ijdele hoop. Poetin gaat gewoon nog harder escaleren. Desnoods pakt hij rijke Russen op en dumpt hij ze op het front. Hij maalt om niemand, exclusief zichzelf. Hij sterft nog liever dan zijn eisen te milderen.Mensen die vechten aan de benzinepomp in Rusland. IJdele hoop maar hopelijk zet het iets in gang.