Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat had Medvedev verwacht?Nucleaire subs positioneren vanwege uitspraken door Medvedev.
Putin ga gelukkig zijn. De oud president zou beter uit de buurt van ramen blijven, denk ik.

Hij gaat weer even hard hé!Nucleaire subs ipv de epstein-list![]()
Karoline Leavitt then said, "The President has now ended conflicts between Thailand and Cambodia, Israel and Iran, Rwanda and the Democratic Republic of the Congo, India and Pakistan, Serbia and Kosovo, and Egypt and Ethiopia. This means President Trump has brokered, on average, about one peace deal or ceasefire per month during his six months in office. It is well past time that President Trump was awarded the Nobel Peace Prize."
Ik twijfel er eigenlijk niet aan dat zo'n groepen, al dan niet bewust, worden gesteund door Rusland. Deel van de hybride oorlogsvoering.Wie weet hebben de Russen een hand in die groepering
Vernietiging van het milieu?xDHet Duitse staatsspoorbedrijf meldt een derde sabotage binnen korte tijd.
De linkse groepering Angry Birds Kommando eiste de eerste brand op en verklaarde te willen ingrijpen tegen een „systeem van vernietiging” van het milieu. Duitse spoorwegen zijn vaker doelwit geweest van aanvallen. Een deel daarvan is opgeëist door radicale groepen.
Wie weet hebben de Russen een hand in die groepering.

www.aerotime.aero
Spanje het EU land waar hem zoveel problemen mee had omdat ze ingingen tegen de 5% bij de NAVO en waar hij dreigde met extra tariffs, maar die beschermd zitten onder de EU.Ben benieuwd wat Trump hiervan gaat zeggen:
Portugal heeft ook al een tijd twijfels.
India heeft enkele dagen geleden behoren om geen F-35 aan te schaffen:
Zwitserland ziet het vliegtuig ook al niet meer zitten:![]()
India turns down F-35 offer as US reimposes tariffs
India has declined the US offer to buy F-35 fighter jets, amid renewed tariffs and tensions over Russian defense ties.www.aerotime.aero
![]()
Onthullingen over het Zwitserse F-35-programma roepen twijfels op over de oprechtheid van de wedstrijd van 2021
Het managementcomité van de Zwitserse Nationale Raad heeft een onderzoek aangekondigd naar het F-35-aanschafprogramma voor de Zwitserse luchtmacht.meta-defense.fr
Misschien dat het militair industrieel complex gaat besluiten dat het tijd is dat Trump moet gaan?
Hij weet ook wel, zonder steun van de VS zal de hele Donbas veroveren erg moeilijk worden en dat is niet meer realistisch op korte termijn.
). Poetin heeft zijne uitweg gevonden en hij kan dit verkopen aan zijn bevolking als overwinning. En voor Oekraïne is het geen goed scenario maar ik vrees dat als Trump en Poetin daar met ne smile staan dat Zelensky gewoon zal mogen 'knikken' anders is hij de grote boeman. En de EU? Tevens knikken en slikken. Zoals altijd eigenlijk.Bevroren conflict waarbij alleen Rusland te winnen heeft:Details uitgelekt van Amerikaans voorstel voor Poetin
HLN blijft een rioolkrant maar bovenstaande is wel een plausibel scenario.
* Poetin beseft dat hij de oorlog niet zo heel lang meer kan volhouden (Ruw geschat nog +-2 jaar maar aan welke prijs?)
* Rusland doet wel stoer maar Trump heeft een groot 'ego' dus het lijkt me plausibel dat hij het meent en hij effectief van plan is Rusland verder dood te knijpen als ze hem 'geen enkele kruimel' gunnen én zijn geduld is echt wel op.
* In ruil krijgt Poetin al het veroverde gebied in zijn bezit.Hij weet ook wel, zonder steun van de VS zal de hele Donbas veroveren erg moeilijk worden en dat is niet meer realistisch op korte termijn.
* Trump blij (de nobelprijs van de vrede staat al klaar). Poetin heeft zijne uitweg gevonden en hij kan dit verkopen aan zijn bevolking als overwinning. En voor Oekraïne is het geen goed scenario maar ik vrees dat als Trump en Poetin daar met ne smile staan dat Zelensky gewoon zal mogen 'knikken' anders is hij de grote boeman. En de EU? Tevens knikken en slikken. Zoals altijd eigenlijk.
Als bovenstaande waar is gaan we naar een soort van tijdelijk bevroren conflict.
We moeten toch energie kopen bij Trump?Bevroren conflict waarbij alleen Rusland te winnen heeft:
- Ze krijgen het veroverde deel van Oekraïne.
- Stoppen van alle sancties tegen Rusland.
EN
- De EU staat blijkbaar te popelen om terug handel (energie) te drijven met Rusland.
Lachen of wenen?
Kies maar.
Bevroren conflict waarbij alleen Rusland te winnen heeft:
- Ze krijgen het veroverde deel van Oekraïne.
- Stoppen van alle sancties tegen Rusland.
EN
- De EU staat blijkbaar te popelen om terug handel (energie) te drijven met Rusland.
Lachen of wenen?
Kies maar.
Dat vraag ik me ook af, veel mensen negeren de feiten: Oekraïne heeft de oorlog keihard verloren of is daarmee bezig, Europa heeft nooit voluit steun gegeven noch 100% politiek weerwerk geboden. Voeg daar een te grote afhankelijkheid van de VS aan toe en dan lijkt me het scenario niet eens onrealistisch te zijn.Mja, verwachten jullie dan dat Zelensky ineens massale Amerikaanse ruggesteun krijgt en de Russen halsoverkop naar Moedertje Rusland worden teruggeduwd?
Ik zou niet stellen dat Oekraïne de oorlog verloren heeft. Het is niet dat Rusland een grote zwier maakt met deze oorlog en op weg is naar een zege. Als Trump Poetin een weg aanbiedt uit deze oorlog die hij kan verkopen als een overwinning, zal hij dat wel doen want Poetin zal ook wel beseffen dat Trump hem serieus kan kloten.Dat vraag ik me ook af, veel mensen negeren de feiten: Oekraïne heeft de oorlog keihard verloren of is daarmee bezig, Europa heeft nooit voluit steun gegeven noch 100% politiek weerwerk geboden. Voeg daar een te grote afhankelijkheid van de VS aan toe en dan lijkt me het scenario niet eens onrealistisch te zijn.
Hoe erg het ook mag zijn, het is de realiteit van het resultaat van een oorlog.