Eagle`
Well-known member
Niet te misverstaan bericht van het departement van Marco Rubio op de insta socials van US embassy te Kyiv:
Degoutant tbh.
Degoutant tbh.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"...respect our laws and values."Niet te misverstaan bericht van het departement van Marco Rubio op de insta socials van US embassy te Kyiv:
Degoutant tbh.
Laat dat een les zijn voor Europa!
Weigering van UA procurement aanvraag is al een feit dus![]()
Laat dat een les zijn voor Europa!
Als je dus systemen koopt bij de US (Patriots), loop je het risico dat de US onderdelen (de raketten) niet wil verkopen.
Ok al is het een defensief systeem om je burgers te beschermen.
Neen, dat mocht ik een maand geleden niet zeggen.Dat moet nu toch wel de slechtste zakenman ooit zijn??? Je zou nog gaan beginnen geloven dat het een Russische asset is.
Je zou wel denken dat Trump een mol is die er op uit is om zo veel mogelijk kapot te maken in de VS en hun bondgenoten op stang te jagen.Neen, dat mocht ik een maand geleden niet zeggen.
Maar ik zou niet weten hoe een Russische asset de US nog meer kan verknoeien dan Trump.
Tja wat kan het anders zijn? Complete, ongeziene incompetentie? Kan ik op zich nog geloven maar waarom is het dan steeds to pro-russisch?Je zou wel denken dat Trump een mol is die er op uit is om zo veel mogelijk kapot te maken in de VS en hun bondgenoten op stang te jagen.
Volgens mij hoef je echt niet verder te zoeken dan dat Trump simpelweg een vredesdeal op z'n conto wil schrijven. Doet Zelensky moeilijk over veiligheidsgaranties, dan gaat hij Zelensky afblaffen, doet Poetin moeilijk over invloedssferen, dan gaat hij op Poetins kap zitten. Maar in het algemeen is de allermakkelijkste manier om vandaag vrede te krijgen een quasi-capitulatie van Oekraine, en da's de enige reden dat Trump pro-Poetin lijkt. Moest het overgewicht in de andere richting hellen, zou hij veel meer kritiek op Poetin uiten. Gaat Europa ervoor zorgen dat hij oekraine niet tot capitulatie kan dwingen, dan wordt hij kwaad op Europa. Hij zoekt altijd gewoon de allermakkelijkste oplossing op.Of dat dat nu betekent dat Trump in Amerika gepland is als Russische spion? Nee dat denk ik niet. Dat hij zijn ziel verkocht heeft aan Putin, dat denk ik wel.
Onderhandelingen stoppen en Rusland gewoon verder hun zin laten doen. Handjes af heb ik het gevoel.Vs dreigt ermee onderhandelingen te stoppen als er de komende dagen geen deal is.
Tot zover de in-24u-vrede president.
Onderhandelingen stoppen en Rusland gewoon verder hun zin laten doen. Handjes af heb ik het gevoel.
Wat een bende criminelen daar in het Witte Huis tegenwoordig.
Juist! Poetin zou graag de oorlog, in zijn voordeel, asap willen stoppen want de Russische economie is serieus aan het kraken.Pech voor Poetin want die was wel een uitweg aan het zoeken om het conflict te stoppen, zeker nu met de lage olieprijzen.
Trump was zijn enige uitweg.
) die misschien bijkomend licht doet schijnen over de Trump-Rusland link las ik hier, van een zekere Lev Parnas. Lev Parnas ? Dat is een ex-Soviet geïmmigreerde Amerikaanse business man, die in 2021 veroordeeld werd voor frauduleuze campagne contributies van Trump in 2016 onder meer.Hierbij een interessante thread van de ties tussen Trump en Rusland, zie vooral de eerste paar comments. Duidelijker kan het niet.Interessant artikel rond conflict of interest van envoy Steve Witkoff en zijn Russische ties
Dat Witkoff Russische roots heeft is gewoon publieke info. Absurd eigenlijk, dat zo iemand dan in dit ganse diplomatiek vehicle zit.
Ik hoop dat Zelensky sterk genoeg is om de boot af te houden rond een minerals deal want het lijkt er op dat de US helemaal niet als een diplomatieke partner optreedt maar eerder met Rusland onder 1 hoedje speelt om Ukraine gewoon uit te kleden voor de REMs.
Een andere interessant artikel (voor de tin foil hat aficionados onder ons) die misschien bijkomend licht doet schijnen over de Trump-Rusland link las ik hier, van een zekere Lev Parnas. Lev Parnas ? Dat is een ex-Soviet geïmmigreerde Amerikaanse business man, die in 2021 veroordeeld werd voor frauduleuze campagne contributies van Trump in 2016 onder meer.
Het artikel beschrijft ties van Trump met Russische establishment, in hoeverre dat dit allemaal valabel is is moeilijk verifieerbaar. Maar dat er zich achter de schermen vanalles afspeelt tussen US en Rusland, ten voordele van Rusland (en uiteindelijk hun interests) en ten nadele van Ukraine, lijkt toch zeer aannemelijk.
Constant liggen America First toeteren, maar terwijl weigeren om wapens aan Ukraine te verkopen?
Veel van de Kushner ties worden ook bevestigd in dat Lev Parnas article. Moeilijk te zeggen of dat first hand is ma bon.Hierbij een interessante thread van de ties tussen Trump en Rusland, zie vooral de eerste paar comments. Duidelijker kan het niet.