Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad heel spijtig.Ik had flarden gezien van het gesprek, maar hoe meer ik zie hoe meer dat dit een non gesprek was, dat spijtig genoeg niet echt levensvatbaar was met Trump en Vance die nog wat olie op het vuur probeert te gooien
En Orban van Hongarije is ook heel positief natuurlijk!Zo goed als heel Europa veroordeelt heel dat debacle daar, vooral hoe Trump/Vance zich gedroegen, enkel de Russische media zijn unaniem positief over hoe Trump/Vance de meeting hebben afgehandeld.
Trek je conclusies!

Als je Vance ziet, zal het onze zaak en die van de Amerikanen er helaas niet op vooruit helpen met een overlijden van Trump.En Orban van Hongarije is ook heel positief natuurlijk!
Zou Donald zijn termijn levend beëindigen? Ik heb er steeds meer twijfels bij. Vroeg of laat heeft die prijs.
Zou misschien het beste zijn (alhoewel ik dit zeker niet wens voor Trump)?Zou Donald zijn termijn levend beëindigen? Ik heb er steeds meer twijfels bij. Vroeg of laat heeft die prijs.
Absoluut!Als je Vance ziet, zal het onze zaak en die van de Amerikanen er helaas niet op vooruit helpen met een overlijden van Trump.
Een kleine correctie. Een Democraat die pro-Trump is moet ik nog tegenkomen.Het probleem is dat een groot deel van deAmerikanenRepublikeinen, net zoals in andere autoritaire regimes, enkel nog het narratief te zien en te horen krijgen dat het Trump-regime wil dat ze te zien en te horen krijgen.
Die krijgen mee dat de EU is opgericht om de VS te kloten, dat Rusland een bondgenoot is tegen de existentiële dreiging van woke, dat Zelensky een ondankbare dictator is, ... en die geloven dat want die bronnen zijn voor hen nog de enige met credibiliteit. En je kan daar tegen ingaan zoveel je wil, dat haalt allemaal niet uit, want ze zijn intussen allemaal geconditioneerd om contradictoire stemmen weg te zetten als vijandelijke leugens.
Na alle berichten over zijn speech in München (was het?) waar hij de EU verweet van binnen uit aan het rotten te zijn, heb ik ook eens naar de speech gekeken.Absoluut!
Vance's overtuigingen zijn beangstigend, en hij is een héél stuk intelectueler dan Trump!
Ik kan gewoon nog altijd niet vatten hoe het Amerikaans volk (de pro-Trump aanhang voornamelijk) het slikt om te praten in het voordeel van Rusland. Alles op de Amerikaanse televisie is altijd anti-Rusland geweest. Commies hier commies daar. Maar als Trump het zegt ho maar, dan is het in orde. Dat is gewoon een cult leider, want ze slikken alles wat hij ook zegt. Ze gaan daar in actie moeten schieten nu ze nog kritiek mogen geven, of onze kleinkinderen gaan Amerika niet kennen zoals wij dat gekend hebben. Schurkenstaat.
Hopelijk maar dan moet Europa toch echt wakker worden en snel schakelenMisschien hebben Trump en Poetin Europa een enorm cadeau gegeven. In de zin dat er bij veel burgers nu het idee kan ontstaan dat hun eigen portefeuille niet het belangrijkste is waar ze rekening mee moeten houden bij verkiezingen, en alle investeringen die we moeten maken in defensie en onze industrie iets makkelijker te slikken zullen zijn.
Naïeve gedachte vrees ik.![]()
The Putinization of America
Trump’s deference to the Russian dictator has become full-blown imitation.www.theatlantic.com
"Leuke" read van Kasparov. Hopelijk worden de republikeinen zelf nog wakker.
Vance is mss de echte leider achter de schermen, en Trump de gemakkelijke puppet die alle aandacht opzuigt. Samen met Musk gaat Vance de hele VS veranderen. En de woke-EU de nieuwe vijand voor hun.Na alle berichten over zijn speech in München (was het?) waar hij de EU verweet van binnen uit aan het rotten te zijn, heb ik ook eens naar de speech gekeken.
De man is heel welbespraakt en duidelijk heel intelligent. Volledig anders dan wat ik had gedacht. Ik had gewoon een Trump Yes-man voor ogen.
Jammer dat zijn wereldbeeld zo egoïstisch is, om het zacht uit te drukken.
Naar wat ik hoor van een Oekraïner is enkel de groep stemmers van Poroshenko anti-zelensky. De rest van het land zou zich blijkbaar redelijk vocaal uitspreken tegen het Amerikaanse verraad en zich achter Zelensky en de EU scharen. Anekdotisch bewijs uiteraard maar toch.Zelensky gaat nu ook mogelijks onder vuur komen te liggen in eigen land, wat perfect in de kaarten van Rusland speelt.