Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit soort incidenten worden wel eens vaker aangegrepen om een bijzondere noodtoestand uit te roepen. In een normale democratie wordt dit teruggedraaid als de acute dreiging wegvalt (cf. inzet leger België 2016 na de aanslagen) maar in autoritaire staten is er geen sprake van terugdraaien.Ongeacht wie die aanslag gedaan heeft, het Kremlin/Poetin gaat dit gebruiken en er een bepaalde draai aan geven.
2002 appartementen in RUS niet vergetenDit soort incidenten worden wel eens vaker aangegrepen om een bijzondere noodtoestand uit te roepen. In een normale democratie wordt dit teruggedraaid als de acute dreiging wegvalt (cf. inzet leger België 2016 na de aanslagen) maar in autoritaire staten is er geen sprake van terugdraaien.
Duitsland 1933 is daar een klassiek voorbeeld van.
Dan hadden ze het wel met een bom gedaan zodat het allemaal nog wat onduidelijker was. Ze grijpen gewoon elke kans die ze kunnen om hun propaganda te verspreiden. Zou mooi zijn als IS het nu op 1 of andere manier zou kunnen ontkrachten en Putin is zijn hemd zetten.Hoe meer ze het op Oekraïne steken, hoe meer ik de indruk krijg dat ze het allemaal zelf georkestreerd hebben.
Meh, als het effectief een IS aanslag is dan is dat gewoon een ongepaste uitspraak. Het was ongepast toen men dat zei over 9/11 of de aanslagen in Londen, Madrid, Parijs of Brussel en nu dus ook.Rusland oogst wat het gezaaid heeft.
Spijtig voor al die onschuldige burgers natuurlijk.
Ik denk nu wel dat deze IS-aanslag los staat van de oorlog Oekraïne, het zou me sterk lijken dat dat de aanleiding was tot de aanslag.. Russen vechten al eeuwenlang met moslims in de Kaukasus.Rusland oogst wat het gezaaid heeft.
Spijtig voor al die onschuldige burgers natuurlijk.
Omdat het gewoon kan? En om het als excuus te gebruiken om nog eens zijn spierballen te rollen tov Oekraïne?Putin kan dit niet op Oekraïne steken. Waarom zouden ze dat zelfs doen.
Mocht het gebeuren zou zoiets nooit in de Russische media verschijnen. Dan is hij eerder vanuit Westers oogpunt in zijn hemd gezet. Zolang Putin zijn eigen volk kan doen geloven dat het vanuit Oekraïne kwam heeft hij koren op zijn molen voor vergelding/verdere escalatie.Zou mooi zijn als IS het nu op 1 of andere manier zou kunnen ontkrachten en Putin is zijn hemd zetten.
Putin kan énorm veel doen en dingen veranderen naar zijn zin (verkiezingen), maar wel enkel in Rusland. Hij kan niet de hele wereld nu bedotten en, zonder iéts van argument, zeggen dat Oekraïne erachter zit. De media/wereld laat nu blijken dat IS het heeft gedaan, dat kan hij nu niet meer verdraaien.Omdat het gewoon kan? En om het als excuus te gebruiken om nog eens zijn spierballen te rollen tov Oekraïne?
Ik verwacht alvast dat er vrij snel 'zogezegd wraak' zal genomen worden en er weer een hevige raketaanval zal komen op Oekraïne.
"Beelden tonen hoe de mannen hardhandig worden ondervraagd en hoe een ordehandhaver zelfs het oor afsnijdt van één van de verdachten en hem dwingt om het op te eten.
Ik zou ook bekennen in dat geval. Zelfs al had ik gewoon niks met de zaak te maken.https://www.hln.be/buitenland/is-ei...eten-we-al-van-opgepakte-verdachten~a724deea/
the fuk...
Allez een aanslag is erg enzo maar zoiets zie je toch in een Europees land niet gebeuren?