Verplancke T
Member
Inderdaad.en dan komt er een echte crimineel aan de leiding in Rusland. Prigo is echt geen haar beter dan Poetin volgens mij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad.en dan komt er een echte crimineel aan de leiding in Rusland. Prigo is echt geen haar beter dan Poetin volgens mij.
Ik denk dat Oekraïne toch liever heeft dat Wagner het Russisch leger verzwakt en bezig houdt IN Rusland, zodat zij hun ding kunnen doen om grondgebied te heroveren.Het is beter dat het niet tot een 'clash' komt tussen Wagner en het Russische leger. Als het Russische leger niet wil vechten tegen Wagner is het Poetin regime sowieso ingestort.
Inderdaad. Als dit conflict 2-3 weken aanhoudt, wordt de positie van de Russische troepen in Oekraïne onhoudbaar denk ik : alle aanvoerlijnen zijn nu afgesloten.Ik denk dat Oekraïne toch liever heeft dat Wagner het Russisch leger verzwakt en bezig houdt IN Rusland, zodat zij hun ding kunnen doen om grondgebied te heroveren.
Zouden de regimegetrouwen dan beter geen decapitation strike op Prigozhin doen? Zonder hem weet ik niet of Wagner nog aangestuurd wordt.Ik denk dat Oekraïne toch liever heeft dat Wagner het Russisch leger verzwakt en bezig houdt IN Rusland, zodat zij hun ding kunnen doen om grondgebied te heroveren.

Als het regime instort wil dat nog niet zeggen dat de oorlog voorbij is. Prigo vertelde tijdens zijn videoboodschap van deze ochtend dat er nog steeds vliegtuigen zouden opstijgen om Oekraïne aan te vallen vanuit de luchthavens die ze hebben ingenomen en dat de oorlog doorgaat zoals gepland. Als het front instort zou het niet zijn schuld zijn.Het is beter dat het niet tot een 'clash' komt tussen Wagner en het Russische leger. Als het Russische leger niet wil vechten tegen Wagner is het Poetin regime sowieso ingestort.
Als het regime instort wil dat nog niet zeggen dat de oorlog voorbij is. Prigo vertelde tijdens zijn videoboodschap van deze ochtend dat er nog steeds vliegtuigen zouden opstijgen om Oekraïne aan te vallen vanuit de luchthavens die ze hebben ingenomen en dat de oorlog doorgaat zoals gepland. Als het front instort zou het niet zijn schuld zijn.
Wie zegt dat Putin dat al niet geprobeerd heeft?Zouden de regimegetrouwen dan beter geen decapitation strike op Prigozhin doen? Zonder hem weet ik niet of Wagner nog aangestuurd wordt.
Die mannen mogen ondertussen toch ook ene gaan drinkenWie had dat enkele dagen verwacht zeg. Berichten nu dat regeringsinstanties gevlucht zijn naar Sint Petersburg.
Ondertussen zitten Wagner soldaten rustig op een terrasje in Rostov.
![]()

We mogen van geluk spreken dat die mannen nie aan ons deur staan.
Oekraïne zou het stadje Krasnohorivka in Donetsk bevrijd hebben. Was in Russische handen sinds 2014.
Tja, wat doe je nu als Russisch soldaat aan het front?
Vechten (voor wie?), of denken: hetkanmenieschelen ?
Ik denk het laatste.
Op korte termijn lijkt dit een gigantische opportuniteit en cadeau voor Oekraïne. Op langere termijn vrees ik dat we nog wel eens heimwee naar Poetin zullen hebben indien Wagner effectief er in slaagt de macht te grijpen.