Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, want ik zie het nog niet gebeuren dat Wagner even controle gaat overnemen van de Russische staat.Prigy als president/dictator is niet veel anders dan Putin.
Met dit verschil dat hij mogelijks gewoon de terugtrekking beveelt van het volledige leger uit Oekraïene.
Nu bon, allemaal hypotheses die op niets slaan. Gewoon afwachten en we zien wel wat er komt.
We zien wel. ik had ook niet zien gebeuren tijdens de gevechten in Bachmoet dat Wagner effe ging optrekken naar Moscow.Inderdaad, want ik zie het nog niet gebeuren dat Wagner even controle gaat overnemen van de Russische staat.
Het is te spannend.Teveel copium voor mij. Ik wil gaan slapen en ik wil blijven scrollen. Ik ben helaas voorbereid op het ergste

Lijkt er op dat OMON Wagner gewoon de stad ingelaten heeft (mogelijks nadat 1 heli neergeschoten werd) en ze nu delen bezetten.Ondertussen zouden Wagner troepen zouden ondertussen het commando centrum in Rostov hebben ingenomen
Edit: volgende locaties zouden ingenomen zijn. Hoofdkwartier UVO, politiehoofdkwartier, gebouw van binnenlandse zaken, bureau van de FSB en het stadhuis