Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hadden we maar een glazen bol, want deze wending kan alle kanten uitgaan. Het kan het begin van iets héél groot zijn, maar het kan ook niets zijn. Wat Wagner betreft: als de kop van de slang is, lijkt het me ook gedaan met hen.Ik weet niet welk gevoel ik hier bij moet hebben
Bang? Blij? Benieuwd?
Dit lijkt me toch niet snel in de kiem te kunnen worden gesmoord?
Hij had beter richting Oekraïene gegaan en zich daar overgegeven om ingezet te worden met NATO materiaal.Mja, slechts 25.000 man, geen munitievoorraden, en zijn zogezegde vriend Surovkin die hem zelfs niet steunt.
Prighozin is toast.
Als het reguliere leger samenspant... wat kan, aangezien ze zelf kwaad zijn op de legerleidingMja, slechts 25.000 man, geen munitievoorraden, en zijn zogezegde vriend Surovkin die hem zelfs niet steunt.
Prighozin is toast.
never leave the internets!Ik ben even een paar uur weg van het internet en ineens lees ik dit? Holy shit! Spannende uren daar.
Hij is geen NATO buddy he.Hij had beter richting Oekraïene gegaan en zich daar overgegeven om ingezet te worden met NATO materiaal.
Mja, slechts 25.000 man, geen munitievoorraden, en zijn zogezegde vriend Surovkin die hem zelfs niet steunt.
Prighozin is toast.
Avondland zei:Zou dit ook niet de gelegenheid zijn om in Rusland een staat van beleg af te roepen en over te schakelen naar een "totale Mobilmachung" zoals Goebbels dat eens declameerde in zijn befaamde Sportpalastrede? Nun, Volk, steh auf, und Sturm, brich los!
En wat dan? Stel: Prigozhin trekt naar het Kremlin en slaagt er in om een coup te plegen. Wat volgt nadien? Prigy als president of levenslang dictator?Incoming: nieuw steunpakket van de US voor 50 Bradley's aan Wagner om naar Moskou te trekken![]()
Prigy als president/dictator is niet veel anders dan Putin.En wat dan? Stel: Prigozhin trekt naar het Kremlin en slaagt er in om een coup te plegen. Wat volgt nadien? Prigy als president of levenslang dictator?