Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat een voorspellende uitslag geven voor die referenda.Jawel, de Krim zit vol met Oekraïners! (of was het toch tot 2014)
Het is niet omdat ze Russisch spreken dat het geen Oekraïners zijn. Wat is dat nu voor onzin?
Nu zitten er inderdaad minder Oekraïners, omdat Rusland die mensen gedeporteerd heeft en Russen hun huizen heeft laten afpakken.
Wat vind je daarvan?

(liveblog DS)Zwitserland veroordeelt 'nepreferenda' in Oekraïne en overweegt sancties in samenwerking met EU
Ook het neutrale Zwitserland veroordeelt de nieuwste Russische poging om meer greep te krijgen op Oekraïens grondgebied. Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het over 'nepreferenda', waarbij in bezet gebied wordt voorgelegd of ze bij Rusland willen horen. Zwitserland zegt dat de 'volksraadplegingen' illegaal zijn. Het land overweegt om met de Europese Unie in zee te gaan voor nieuwe sancties tegen Rusland. De Russische ambassadeur werd alvast uitgewezen.
Ik denk dat uw berekening niet klopt. 100ml vodka van 40% is dezelfde hoeveelheid alcohol als 800ml pils van 5%, of een halve liter zwaar bier van 8%. Als ge dat in één keer leegdrinkt zult ge eerder aan 0.6-0.8 promille zitten, afhankelijk van uw gewicht. 0.5 promille is de limiet om nog per auto te mogen rijden.Medische wetenschap stelt dat alcohol als stimulerend middel werkt tot ongeveer 0.05/0.06 mg/l. 100 ml vodka zorgt in een man voor 0.13-0.16 promille (73-91 kg). Bij dat gehalte werkt alcohol als een depressant, met slomere reacties en slaperig gevoel.
Misschien dat ze hun limiteerden tot 1 shot voor de actie en achteraf, indien ze nog leefden, de rest opdronken. Maar op basis van de foto's gaat het precies om meer dan 1 shot, of alleszins grotere volumes dan wat wij als 1 shot beschouwen.
Maar leuke folklore, dat wel. Omdat nu effectief zo serieus te nemen en te stellen dat ze middels vodka de nazi's verslagen hebben, lijkt me wat naief.
Ik meende mij te herinneren dat in de tijden van de musketten er dronken mannen in de voorhoede zaten die door een bres in een omwalling moesten. Ook voor andere nogal suicidale acties gebruikte men wel eens alcohol om de gemoederen te kalmeren.Ik denk dat uw berekening niet klopt. 100ml vodka van 40% is dezelfde hoeveelheid alcohol als 800ml pils van 5%, of een halve liter zwaar bier van 8%. Als ge dat in één keer leegdrinkt zult ge eerder aan 0.6-0.8 promille zitten, afhankelijk van uw gewicht. 0.5 promille is de limiet om nog per auto te mogen rijden.
Niet alleen voor suïcidale acties, soldaten alcohol geven tijdens en vlak voor gevechten is heel lang iets dat toegepast werd. Vaak is het belangrijker dat soldaten gewoon niet weglopen en zijn hun technische skill iets minder belangrijk, zeker als we naar bijvoorbeeld de Napoleontische oorlogen kijken. In het Engels hebben ze zelfs een term hiervoor: Dutch courage.Ik meende mij te herinneren dat in de tijden van de musketten er dronken mannen in de voorhoede zaten die door een bres in een omwalling moesten. Ook voor andere nogal suicidale acties gebruikte men wel eens alcohol om de gemoederen te kalmeren.
Ik heb het nog gezegd en ik ga het weer herhalen, hallucinant. Slachtoffers aan Russische zijde gaan exponentieel toenemen met dit soort amateurisme.
Dit is gewoon de Overpoort, maar dan met oudere mannen.De eerste video's over de opgetrommelde reservisten uit het Oosten stromen binnen.
Als je daarmee Oekraine meent te kunnen veroveren...
Zijn dat pannekoeken met vis of viseieren op?Één ding is zeker. Poetin kan even slecht pannenkoeken bakken als dat hij oorlog kan voeren.

Ik denk dat uw berekening niet klopt. 100ml vodka van 40% is dezelfde hoeveelheid alcohol als 800ml pils van 5%, of een halve liter zwaar bier van 8%. Als ge dat in één keer leegdrinkt zult ge eerder aan 0.6-0.8 promille zitten, afhankelijk van uw gewicht. 0.5 promille is de limiet om nog per auto te mogen rijden.
Maar dan ook een kleine blik op het totaal aantal reservisten ook uiteraard.Ge zou bijna beginnen denken dat Putin een dubbelspion is en bewust zn land/russische reputatie naar de kloten wilt helpen..
Als ge die video's zien, wtf man. Das de wanhoop nabij. Totaal geen militaire discipline, zat,...
Des te beter. Dan kan ik ze verder eten met cassonade of bloemsuiker.Zijn dat pannekoeken met vis of viseieren op?![]()
In Oost-Europa worden pannenkoeken met van alles en nog wat gegeten dus abnormaal is het nietZijn dat pannekoeken met vis of viseieren op?![]()

Is niet wacko. Komt overeen met hun zienswijze.![]()
Alexander Doegin, de Russische huisideoloog wiens dochter vermoord werd, over drie scenario's voor einde oorlog in Oekraïne
De ultranationalistische huisideoloog van het Kremlin, Alexander Doegin, ziet drie scenario’s overblijven voor het einde van het huidige conflict: het teruggeven van alle gebied aan Oekraïne, de totale overwinning voor de Russen, of een nucleaire apocalyps. “Overweegt iemand in Rusland deze...m.nieuwsblad.be
Compleet wacko , nog geschifter dan IS