Onderzoek Vaccinfraude Truierse Burgemeester

  • Onderwerp starter Deleted member 1307
  • Startdatum
Dan heb je mijn argument verkeerd gelezen. Is geen unicum als je de laatste twee paginas leest :unsure:
Veerle heeren is ethisch moeilijk te slikken.
De premier of de adviesorganen corona is van een andere grootorde. Stel nu eens voor dat het overlegcomite samenkomt, Er zit 1 corona geval tussen die ze allemaal besmet.. Nog acht weken langer lockdown? Ik pas ervoor.
Dan zou je misschien ook kunnen je posts een beetje uitgebreider opstellen. Dat bovenstaande zou ik allemaal moeten kunnen opmaken uit:
Hoeveel politiekers zouden er feitelijk al gevaccineerd zijn. Zou Veerle de engiste zijn?
Maar het is niet de eerste keer dat we het hebben over dat je dingen insinueert zonder ze te zeggen, zodat je daarna verbolgen kunt reageren over alle aannames die er gemaakt worden.

Ook in bovenstande post zit er nogal wat scheef... Alsof een besmetting in het adviesorgaan ineens zou zorgen voor 8 weken langer lockdown? Denk je dat die leden van het adviesorgaan niet verder kunnen kijken dan een individueel geval? Of nog allemaal. Alsof 10 besmettingen het beleid gaan beïnvloeden.
 
Dan zou je misschien ook kunnen je posts een beetje uitgebreider opstellen. Dat bovenstaande zou ik allemaal moeten kunnen opmaken uit:

Maar het is niet de eerste keer dat we het hebben over dat je dingen insinueert zonder ze te zeggen, zodat je daarna verbolgen kunt reageren over alle aannames die er gemaakt worden.

Ook in bovenstande post zit er nogal wat scheef... Alsof een besmetting in het adviesorgaan ineens zou zorgen voor 8 weken langer lockdown? Denk je dat die leden van het adviesorgaan niet verder kunnen kijken dan een individueel geval? Of nog allemaal. Alsof 10 besmettingen het beleid gaan beïnvloeden.
Niet iedereen heeft de tijd om uitgebreide zaken neer te pennen. Er moet spijtig genoeg nog gewerkt worden.
Maar tis goed ik zal volgende keer enkel nog savonds posten en niet tussen de soep en de pattatten opt werk.
 
Ik denk niet dat dat de vraag is. Het is eerder dat hier geïnsinueerd wordt dat alle politici toch al gevaccineerd zijn, en dan waarschijnlijk door corruptie.

Tja, insinueren of deduceren op basis van de feiten? Het lijkt mij waarschijnlijker dat er nog politici zijn die aan zelfbediening gedaan hebben dan dat Veerle Heerlen en een paar Lommelse schepenen de enigen zouden zijn. Er is eenvoudigweg geen controlemechanisme dat toelaat om politici op dit vlak in het gareel te houden. Daarenboven als we jouw ideale systeem zouden toepassen zouden we het niet eens weten van Veerle Heerlen want "medisch geheim". Een bevriende apothekeres uit Zoutleeuw is op dat vlak alvast politieke vriendjespunten aan 't scoren door klacht in te dienen tegen de journalist die dit verhaal uitbracht.

Bovendien, de laatste keer dat jij sprak over een forumlid dat zich niet tot de gekende feiten beperkte sprak je ook van sensationalisme, maar niet veel later toen ik een artikel postte van een professor die nochtans een gelijkaardig verhaal vertelde, zweeg je zedig... Nu goed, je kan professoren ook sensatiezucht verwijten natuurlijk, zo bijzonder is het professorschap in de communicatiewetenschappen nu ook weer niet.
 
Dan heb je mijn argument verkeerd gelezen. Is geen unicum als je de laatste twee paginas leest :unsure:
Veerle heeren is ethisch moeilijk te slikken.
De premier of de adviesorganen corona is van een andere grootorde. Stel nu eens voor dat het overlegcomite samenkomt, Er zit 1 corona geval tussen die ze allemaal besmet.. Nog acht weken langer lockdown? Ik pas ervoor.

Ideale oplossing: misschien kan dat overlegcomité ook eens samenkomen via teleconferencing in plaats van in 't echt, die wanen zich al een hele pandemie beter dan de thuiswerk regels die ze het gewone volk opleggen.

Reden te meer overigens waarom ik vermoed dat er alvast geen sanctie zal komen vanuit de CD&V-top, Joachim Coens is ook gezellig op restaurant gaan dineren met De Crem toen de horeca gesloten moest zijn. 't wit konijn dat ze zonder politieke ervaring de portefeuille van Binnenlandse Zaken gegeven hebben, is een indoor beep-test gaan doen als foto-momentje. « Qu'ils mangent de la brioche ! »
 
Ideale oplossing: misschien kan dat overlegcomité ook eens samenkomen via teleconferencing in plaats van in 't echt, die wanen zich al een hele pandemie beter dan de thuiswerk regels die ze het gewone volk opleggen.

Reden te meer overigens waarom ik vermoed dat er alvast geen sanctie zal komen vanuit de CD&V-top, Joachim Coens is ook gezellig op restaurant gaan dineren met De Crem toen de horeca gesloten moest zijn. 't wit konijn dat ze zonder politieke ervaring de portefeuille van Binnenlandse Zaken gegeven hebben, is een indoor beep-test gaan doen als foto-momentje. « Qu'ils mangent de la brioche ! »

Maar dat gaat niet voor het overlegcomité omdat je in een digitale meeting niet het volledige spectrum aan menselijke interactie hebt die zo noodzakelijk zijn voor het slagen van een overleg tussen meerdere stakeholders.

Ofzo?
 
Hier gaan we!

dFdyzfU.png



edit: Mevrouw Heeren is ondertussen mooi langs de camera het script aan het lezen

edit: Een verwijzing naar haar (overleden) echtgenoot en nu wat tranen

edit: Ik heb een grote fout gemaakt door te willen helpen

edit: De politieke spelletjes moeten stoppen en vooral de medewerkers van het vaccinatiecentrum moeten met rust gelaten worden.
 
Laatst bewerkt:
Allez het is na 5 minuten al duidelijk. Het was een werk van barmhartigheid om geen vaccins te laten verloren gaan. Case closed!
 
Toch erg dat je als burgemeester als er vaccins over zijn en namen moet aanleveren, niet verder komt dat je eigen vrienden. Toch niet zo dicht bij de bevolking als ze zelf altijd voorstellen, die CD&V'ers. 1 op 5 is een risicopatiënt in Sint-Truiden zegt de man maar de burgemeester kent er blijkbaar niet veel :rolleyes:
 
Fijn dat we van de leden van de CD&V in hun tussenkomst mooi een recap krijgen van de Corona geschiedenis. Voor 't geval dat je effe niet mee bent geweest het verleden jaar en half... Die 15 minuten moeten duidelijk vol
 
Bon de meerderheid blijft achter de burgemeester staan want men wil Sint-Truiden niet in de onbestuurbaarheid storten. Tot dusver enige hoop op politieke verantwoordelijkheid. Pack it up boys...

edit:
Simon heeft zich eens goed opgejaagd. Spijtig dat de micro werd uitgeschakeld voor ik kon horen wat ze riep.

edit: Hopla even de noodambtenaar mee onder de bus getrokken want die heeft haar twee keer gevraagd of ze zich wil laten vaccineren. En dan een half uur eerder zeggen dat men het personeel met rust moet laten. Jezus mina :')

edit: Even terloops tegen een gemeenteraadslid zeggen dat hij geen kinderen heeft en dus die band niet kan begrijpen
 
Laatst bewerkt:
Gemeentepolitiek op zijn schoonst, blij dat ik daar mijn avond niet aan verspild heb.
 
Plan mij maar ergens in, meneer de noodambtenaar. Van 4 maart tot 10 maart en later kon ze geen namen vinden die meer prioritair waren dan haar of haar vrienden. Als het politiek niet schandalig is, dan is het wel incompetent.
 
Als burgemeester zou je toch zeker niet aan je eigen familie of buren denken om "te helpen om de gaten te vullen". De verhalen in HLN dat er een hele rist kennissen en connecties worden opgeroepen ipv zoals andere eerstelijnszones een lijst op te maken. Die 74-jarige die ineens AstraZeneca kreeg was nog het meest pijnlijk, afgezien van andere bejaarden die dan afgebeld zouden zijn.

Het is geen fraaie vertoning.
 
Spijtig dat die van Vooruit niet met Ludwig in het front gingen. Hadden we tenminste echt vuurwerk gehad dan deze belabberde vod die zijn speech 20 keer voor de spiegel heeft geoefend zo te zien, om zijn moment de gloire te hebben. Anyway mevr. de burgemeester heeft in mijn insziens nu ook niet echt een goede speech gehouden tot hier toe, als ze hier mee wegkomt.... ze blijft het slachtoffertje spelen dat is teleurstellend.
 
Spijtig dat die van Vooruit niet met Ludwig in het front gingen. Hadden we tenminste echt vuurwerk gehad dan deze belabberde vod die zijn speech 20 keer voor de spiegel heeft geoefend zo te zien, om zijn moment de gloire te hebben. Anyway mevr. de burgemeester heeft in mijn insziens nu ook niet echt een goede speech gehouden tot hier toe, als ze hier mee wegkomt.... ze blijft het slachtoffertje spelen dat is teleurstellend.
Tuurlijk komt ze hier mee weg. Ze gaat duidelijk niet de eer aan zichzelf houden en coalitiepartners OpenVLD en NVA zijn "diepgeschokt", maar willen de stad niet in de onbestuurbaarheid gooien. Ik heb het toneeltje intussen afgezet.
 
Spijtig dat die van Vooruit niet met Ludwig in het front gingen. Hadden we tenminste echt vuurwerk gehad dan deze belabberde vod die zijn speech 20 keer voor de spiegel heeft geoefend zo te zien, om zijn moment de gloire te hebben. Anyway mevr. de burgemeester heeft in mijn insziens nu ook niet echt een goede speech gehouden tot hier toe, als ze hier mee wegkomt.... ze blijft het slachtoffertje spelen dat is teleurstellend.
In eigen voet geschoten door dat voorzitterschap op te eisen.
 
Terug
Bovenaan