Onderzoek Vaccinfraude Truierse Burgemeester

  • Onderwerp starter Deleted member 1307
  • Startdatum
Dat een burgemeester zich eerder laat inenten (vanwege veel contacten, of "omdat die gemakkelijk te bereiken is vanwege restjes op het einde van de dag") tot daaraantoe. Maar dat "de vriendjes van" (of "zij met de juiste partijkaart") dat privilege krijgen, of erger nog: moedwillig ingepland worden zonder verdedigbare of geldige reden: pek & veren!
 
Ma ergens wel begrijpbaar. Ze moeten een land door crisis loodsen en zijn op die manier ook wel onmisbaar he.
Tis dubbel.

Ik zou je gelijk willen geven moest het gaan over een crisis waarin we met een duidelijke leider zitten van een kaliber die wegens omstandigheden echt onvervangbaar is en enorm aanzien geniet bij de bevolking.

Laat ons wel wezen. Als Alexander of Jambon morgen voor 8 weken in het ziekenhuis verdwenen... welke impact gaat dat écht hebben om het land?
 
Ik denk dat de CD&V top hier ook met de poepers zit hoor, maar langs de andere kant wellicht niets zal doen. Waarom? Hoe groot is de kans dat dit de enige gemeente is waar er gefoefeld is geweest?
CD&V heeft ook gewoon niet zo veel greep op haar lokale mandatarissen. Het is niet voor niets dat dat jarenlang dé volkspartij geweest is met de meeste burgemeesters etc... lokaal staan die gewoon zeer sterk en ik kan mij voorstellen dat het hen daar in Sint-Truiden geen fluit interesseert wat Joachim Coens denkt. En van haar coalitiepartners zal het ook niet komen, want blijkbaar zouden (zouden!) die schepenen ook al gevaccineerd geweest zijn...

Er is geen enkel excuus voor wat daar gebeurd is. Niet enkel zichzelf laten vaccineren, maar ook haar familie, vrienden, tot zelfs haar kapper toe blijkbaar. Het vaccinatiecentrum spreekt tegen dat ze dit zelf aan haar aangeboden hebben én sommige spuitjes werden 's ochtends gezet, dus met restjes heeft dat ook al niets te maken.

Als dit over gelijk welk ander land ging zouden we dat volmondig ordinaire corruptie noemen, wat het is, maar nu moeten we het doen met termen gaande van "inschattingsfout" tot "cliëntelisme" en "machtsmisbruik" etc... waarvan blijkbaar niet eens zeker is dat het wel strafbaar is? Absurd, schrijnend, en alle schaamte voorbij. Weg met dat mens.
 
BkH9FNe.png


Zelfs moest het met vrijgekomen overschotjes zijn is het duidelijk dat men deze volgorde niet heeft gevolgd. Komt uit de powerpoint van de gemeenteraad zelf.
 
Ik zou je gelijk willen geven moest het gaan over een crisis waarin we met een duidelijke leider zitten van een kaliber die wegens omstandigheden echt onvervangbaar is en enorm aanzien geniet bij de bevolking.

Laat ons wel wezen. Als Alexander of Jambon morgen voor 8 weken in het ziekenhuis verdwenen... welke impact gaat dat écht hebben om het land?
Toen we deze crisis indoken was er niet eens een volwaardige regering. Niemand in de Belgische politiek is onmisbaar (voor de bevolking, welteverstaan).
 
Voor zover ik weet is Alexander De Croo nog niet ingeënt, dus als hij kan wachten zal het voor de burgemeester van godbetert Sint-Truiden ook wel lukken zeker?
 
Toen we deze crisis indoken was er niet eens een volwaardige regering. Niemand in de Belgische politiek is onmisbaar (voor de bevolking, welteverstaan).

Dat is omdat we teveel politici hebben. Ik denk dat je het aantal mensen in dit land die alle ministers van alle regeringen bij naam kennen op de vingers aan de handen van een lepralijder kan tellen.
 
Voor zover ik weet is Alexander De Croo nog niet ingeënt, dus als hij kan wachten zal het voor de burgemeester van godbetert Sint-Truiden ook wel lukken zeker?
Ik denk niet dat dat de vraag is. Het is eerder dat hier geïnsinueerd wordt dat alle politici toch al gevaccineerd zijn, en dan waarschijnlijk door corruptie.
 
Ik denk niet dat dat de vraag is. Het is eerder dat hier geïnsinueerd wordt dat alle politici toch al gevaccineerd zijn, en dan waarschijnlijk door corruptie.

Ik las dat anders, namelijk als een hypothetische, retorische vraag als repliek op een zwak argument van zwarten, maar goed. Stellende dat je gelijk hebt, en ik wil nu geen kritiek geven, maar is het dan niet eerder aan jullie om dergelijke insinuaties zonder bron of argumentatie te "behandelen"?
 
Ik las dat anders, maar goed. Stellende dat je gelijk hebt, en ik wil nu geen kritiek geven, maar is het dan niet eerder aan jullie om dergelijke insinuaties zonder bron of argumentatie te "behandelen"?
Ik mag hopen dat discussie over onderwerpen nog wel mag. Discussie over het feit of er nog veel meer politici zo gehandeld hebben.

Maar als Zwarten dit schrijft:
Hoeveel politiekers zouden er feitelijk al gevaccineerd zijn. Zou Veerle de engiste zijn?

Is dat volgens mij toch om één en ander te insinueren.
Ma ergens wel begrijpbaar. Ze moeten een land door crisis loodsen en zijn op die manier ook wel onmisbaar he.
Tis dubbel.
En dan een beetje af te zwakken. Maar dat lijken me allebei geen verdedigingen te zijn van wat Heeren heeft gedaan. Allee, ik denk niet dat er veel forummers, of gewoon "burgers" zelfs, vinden dat als Heeren echt voorgekropen is, dat dat gerechtvaardigd is omdat ze een volk moet leiden.
 
De gemeenteraad gaat smullen worden. :biglaugh:
Als een andere partij dan Vooruit ook aandringt op ontslag, dan vliegt ze buiten. Vooruit heeft de pech dat de grootste roeper zelf een kwibus is.
 
Ik mag hopen dat discussie over onderwerpen nog wel mag. Discussie over het feit of er nog veel meer politici zo gehandeld hebben.

Maar als Zwarten dit schrijft:


Is dat volgens mij toch om één en ander te insinueren.

En dan een beetje af te zwakken. Maar dat lijken me allebei geen verdedigingen te zijn van wat Heeren heeft gedaan. Allee, ik denk niet dat er veel forummers, of gewoon "burgers" zelfs, vinden dat als Heeren echt voorgekropen is, dat dat gerechtvaardigd is omdat ze een volk moet leiden.
Die insinuatie is dan volledig op uw rekening.
Ik zeg niet alle regeringsleiders maar ik vraag me af of ze in functie van hun job gevaccinneerd zijn. (zonder dat de bevolking daar weet van heeft want zo iets schiet blijkbaar zoals hier op het forum in het verkeerde keelgat bij bevoking. )
En van mij mogen de regeringsleiders in deze crisis wel gevaccineerd worden. Decroo, Van ranst, (die was al gevacinneerd zeker) Erika Vlieghe tot de laatste persoon die in die corona taskforce groepen zit. Ze hebben al een loodzware taak die niet bemoeilijkt moet worden door een coronabesmetting.
Er zijn genoeg mensen die de regels respecteren, afstand houden, mondmaskers dragen e.d. en toch nog besmet geraken.
Een burgemeester is natuurlijk een paar trapjes lager en ethisch moeilijk te verantwoorden.

of zijn we van stelling dat de kapitein met het schip moet zinken? vrouwen en kinderen eerst?
 
Ik las dat anders, namelijk als een hypothetische, retorische vraag als repliek op een zwak argument van zwarten, maar goed. Stellende dat je gelijk hebt, en ik wil nu geen kritiek geven, maar is het dan niet eerder aan jullie om dergelijke insinuaties zonder bron of argumentatie te "behandelen"?
Je kan ook reporten he? Tis wat beleefder dan openbaar mij een infra proberen aan te smeren.
 
Je kan ook reporten he? Tis wat beleefder dan openbaar mij een infra proberen aan te smeren.
Ik las de post van Loser als kritiek op Avilowca, niet op jou. Terwijl die op jou wel meer terecht was imo.
Van mij moet je helemaal geen infra krijgen (ik zeg nog expliciet dat ik het anders las), ik vroeg gewoon verduidelijking aan Loser.

Je argument dat Veerle Heeren of zelfs een Alexander De Croo onmisbaar zou zijn was nogal zwak, maar dat overkomt de besten.
 
Ik las de post van Loser als kritiek op Avilowca, niet op jou. Terwijl die op jou wel meer terecht was imo.
Van mij moet je helemaal geen infra krijgen (ik zeg nog expliciet dat ik het anders las), ik vroeg gewoon verduidelijking aan Loser.

Je argument dat Veerle Heeren of zelfs een Alexander De Croo onmisbaar zou zijn was nogal zwak, maar dat overkomt de besten.
Dat zal jij of @Loser voor mij dan moeten verduidelijken want ik voel(de) mij niet aangesproken in die post.
 
Dat zal jij of @Loser voor mij dan moeten verduidelijken want ik voel(de) mij niet aangesproken in die post.

Ik reageerde op jou, en Loser dan op mij. Waardoor ik dacht dat hij het ook over jou had, maar dat bleek dus niet zo.
Het was allemaal gewoon één groot misverstand en ik stel voor dat we tournée générale doen en er een week over zwijgen, mijn gedacht.
 
Ik las de post van Loser als kritiek op Avilowca, niet op jou. Terwijl die op jou wel meer terecht was imo.
Van mij moet je helemaal geen infra krijgen (ik zeg nog expliciet dat ik het anders las), ik vroeg gewoon verduidelijking aan Loser.

Je argument dat Veerle Heeren of zelfs een Alexander De Croo onmisbaar zou zijn was nogal zwak, maar dat overkomt de besten.
Dan heb je mijn argument verkeerd gelezen. Is geen unicum als je de laatste twee paginas leest :unsure:
Veerle heeren is ethisch moeilijk te slikken.
De premier of de adviesorganen corona is van een andere grootorde. Stel nu eens voor dat het overlegcomite samenkomt, Er zit 1 corona geval tussen die ze allemaal besmet.. Nog acht weken langer lockdown? Ik pas ervoor.
 
Terug
Bovenaan