Onderzoek Vaccinfraude Truierse Burgemeester

  • Onderwerp starter Deleted member 1307
  • Startdatum
Ow, ow, ow...


"Zo zou ze tot midden juli, enkele maanden nadat het vaccinatieschandaal aan het licht kwam, mensen zijn blijven selecteren voor een vaccin. En dat is nog maar het eerste puntje op de waslijst aan fouten."
Onbeschaamd gewoon.
 
Ow, ow, ow...


"Zo zou ze tot midden juli, enkele maanden nadat het vaccinatieschandaal aan het licht kwam, mensen zijn blijven selecteren voor een vaccin. En dat is nog maar het eerste puntje op de waslijst aan fouten."
Ik snap echt niet dat de CD&V top hier niet ingrijpt en gewoon doet alsof er niks aan de hand, bewijst nog maar eens wat een softe partij zonder ruggengraat dat wel niet is. En dan altijd maar spreken over "politieke vernieuwing".
 
Ik snap echt niet dat de CD&V top hier niet ingrijpt en gewoon doet alsof er niks aan de hand, bewijst nog maar eens wat een softe partij zonder ruggengraat dat wel niet is. En dan altijd maar spreken over "politieke vernieuwing".
Awel, vroeger trad men af na dergelijke schandalen terwijl het tegenwoordig de mode is om aan te blijven en eens “ja, ik heb een fout gemaakt” te zeggen. Dat is de politieke vernieuwing.
 
Ach, ergens is het toch ook een geruststelling om te weten dat na een half dozijn politieke crisissen CD&V toch altijd trouw blijft aan zijn roots van nepotisme, sjoemelen en vriendjespolitiek :unsure:
 
Schaam u diep CD&V, schaam u diep Veerle Heeren maar schrikken doe ik hier niet van en had ook niet anders verwacht. Men rekent erop dat we bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen alles vergeten zijn. En Bart Somers zal een vermanend vingertje de lucht insteken en dat is het dan, op meer moeten wij niet rekenen. En dan staan ze daar binnenkort, Mr Coenen en konsoorten , met het zweet op het voorhoofd zich af te vragen hoe het komt dat sommige partijen weeral gestegen zijn ...
 
Kan CDv die niet gewoon buiten kieperen? Dit komt haar laatste restje geloofwaardigheid echt niet ten goede. En dat zeg ik als jarenlange tsjeef.
Politiekers, das een en al leugens, bedrog en valse beloftes. Er is geen enkele van die mannen / vrouwen geloofwaardig!
Alleen jonge beginnende politiekers hebben soms nog goede bedoelingen, maar dat duurt meestal niet lang, ofwel gaan ze dezelfde slechte toer op, ofwel houden ze het niet lang vol in de politiek.
Er zijn altijd uitzonderingen, maar die kunnen spijtig genoeg niet veel veranderen op dat vlak.
 
Politiekers, das een en al leugens, bedrog en valse beloftes. Er is geen enkele van die mannen / vrouwen geloofwaardig!
Alleen jonge beginnende politiekers hebben soms nog goede bedoelingen, maar dat duurt meestal niet lang, ofwel gaan ze dezelfde slechte toer op, ofwel houden ze het niet lang vol in de politiek.
Er zijn altijd uitzonderingen, maar die kunnen spijtig genoeg niet veel veranderen op dat vlak.
Ik snap eigenlijk ook niet waarom de andere partijen hier niet op springen.
Dit is niet alleen een blaam voor cd&v, maar voor de volledige politiek.
Dit hoort gewoon keihard veroordeeld te worden door de volledige politiek, maar dat gebeurt precies niet.
 
Ik snap eigenlijk ook niet waarom de andere partijen hier niet op springen.
Dit is niet alleen een blaam voor cd&v, maar voor de volledige politiek.
Dit hoort gewoon keihard veroordeeld te worden door de volledige politiek, maar dat gebeurt precies niet.
Dit voorval zal echt niet het enige zijn doorheen heel het land.

Daarnaast geef je zelf de reden waarom: het is een blaam voor de volledige politiek.
Waarom zou je jezelf in een blame game storten?
 
Eind september en over deze zaak piept geen enkele politieke partij en is het oorverdovend stil, de gouverneur noch Somers laten zich horen blijkbaar?
 
Trudocs heeft in liberale wandelgangen vernomen dat Veerle Heeren wel degelijk een fikse straf boven het hoofd hangt. "Somers kan niet terug. Zeker niet na wat hij op Ter Zake tegen Phara de Aguirre heeft verkondigd. Die Heeren wordt op zijn minst drie maanden geschorst als het niet meer zal zijn. Maar hij moet zich goed indekken. Hij wil geen 'Tommelzwijntje' maken hè (lacht). Alleen, omdat dit de eerste keer zou zijn dat een burgemeester zo streng gestraft zou worden, moet de procedure kloppen als een Zwitsers uurwerk."
 
6 maanden schorsing is toch een milde straf vind ik. Ik had toch ontslag verwacht. Nu ja, dat zullen de volgende lokale verkiezingen wel uitwijzen door dit voorval.
 
Terug
Bovenaan