NFL 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bold predictions zijn altijd leuk:

- Broncos eindigen laatst in hun divisie
- Justin Jefferson haalt een triple crown
- Texans worden de verrassing van het seizoen want Mills gaat bevestigen
- Bills grijpen weer naast een SB finale
Daar zitten er 3 in die ik zo zou durven overnemen! Jefferson is té spicy :D


En nog een artikeltje om het af te leren. Een iets toegankelijkere voor wie wil instappen in dit seizoen en zich ergens aan wil vastklampen:
 
Broncos laatste in een divisie met Chiefs/Chargers/raiders is ook niet echt bold natuurlijk. Bills die geen SB halen vind ik ook niet echt bold.
 
Broncos laatste in een divisie met Chiefs/Chargers/raiders is ook niet echt bold natuurlijk. Bills die geen SB halen vind ik ook niet echt bold.
Voor ons misschien niet maar heel Denver loopt al maanden te zingen dat ze met Russ los naar de SB gaan en Buffalo is (zelfs bij de bookies) de gedoodverfde favoriet om de ring te pakken dit seizoen.

Ik verwacht veel van de Carr-Adams connectie tbh, die gaan misschien echt verrassen.
 
Het ziet er naar uit dat het verdict eindelijk gevallen is :
Eerste game tegen Houston, gaat leuk worden

Edit : Alsnog een degoutant verdict, niet alleen is 11 games al gewoon te weinig, specifiek 11 om zijn eerste game tegen de Texans te laten zijn zodat je betere ratings/meer geld kunt verdienen is echt wel gewoon vuil.
 
Daarnet een mail gekregen dat mijn subscription van de gamepass gratis is dit jaar.
Dacht dat het om een phishingmail ging, maar ben toch maar eens gaan kijken op mijn account.
Er staat letterlijk subscription: Free, acces until aug 1 2023.

Nog iemand of ben ik een van de lucky few?
 
Daarnet een mail gekregen dat mijn subscription van de gamepass gratis is dit jaar.
Dacht dat het om een phishingmail ging, maar ben toch maar eens gaan kijken op mijn account.
Er staat letterlijk subscription: Free, acces until aug 1 2023.

Nog iemand of ben ik een van de lucky few?
Je moet eens goed kijken over welke formule het gaat. Er bestaat immers één die "free" is en dat kan dus verwarrend overkomen
Log in bij gamepass en check dan "upgrade" links naast je naam en dan kan je zien welke formule je hebt.
 
Daarnet een mail gekregen dat mijn subscription van de gamepass gratis is dit jaar.
Dacht dat het om een phishingmail ging, maar ben toch maar eens gaan kijken op mijn account.
Er staat letterlijk subscription: Free, acces until aug 1 2023.

Nog iemand of ben ik een van de lucky few?
Ik heb al betaald, dus bij mij zal het niet zijn :D
Grappig wel, waarom zo ineens? Wedstrijd gewonnen? Of medelijden met een Packersfan die straks naar trailerpark Rogers moet kijken?
 
Ja mijn broer heeft me dus ingelicht. Alles is free behalve full games 🙄

Hahaha Loser toch, iedereen weet: defense wins championships he! 😉
 
Die docu over Manti Teo is echt niet normaal. Doet je toch echt wel 2 keer nadenken.

Was wel aan het twijfelen of ik het hier moest zetten of in het fantasytopic.
 
Die docu over Manti Teo is echt niet normaal. Doet je toch echt wel 2 keer nadenken.

Was wel aan het twijfelen of ik het hier moest zetten of in het fantasytopic.

Ook gezien, inderdaad redelijk straf en verontrustend.

Ik word wel zeer ongemakkelijk van die Ronaiah, vind dat hij alles nogal minimaliseert om dan naar het einde toe nog doodleuk toe te voegen dat hij veel heeft geleerd over zichzelf. Redelijk misselijkmakend.
 
Ik moet hem nog kijken. Ik herinner me wel nog dat iedereen enorm lacherig deed over de situatie, mezelf inclusief. Ik denk dat ik wel met wat schaamrood ga mogen kijken 😬
 
Was dat de presale? Want via de officiele fanclubs van de teams, of gewoon via de teams zelf, kun je meestal wel in de presale binnenraken. Maar International Games gaan su-per-snel. Wedstrijden ginds ook, heb al gewone W4-games gehad die op 5 minuten weg waren. En andere die nog een weekje openstaan.

Maar als je nu niks hebt, is er altijd Ticketmaster (officieel en dus ook een percentje naar de teams, maar duurder) en Stubhub (heel degelijk en betrouwbaar, maar puur fan2fan). Ik zou daar zeker toch eens gaan zien, en je kunt er zelfs een klein beetje op speculeren: Meteen na de uitverkoop zijn ze vaak duur, en afhankelijk van nieuws over wie speelt kunnen ze goedkoper worden. Dat heb ik wel niet gedaan, ik heb gewoon twee zitjes gekocht voor Twickenham toen.

Even hier nog op terug komen, want vergeten antwoorden. Was dus de officiële sale. Was er echt een beetje door gedegouteerd.
De prijzen op SH swingen uiteraard de pan uit. Voor 300€ kunt ge nog 1 ticket in de hoogste ring vinden.
 
Die docu over Manti Teo is echt niet normaal. Doet je toch echt wel 2 keer nadenken.

Was wel aan het twijfelen of ik het hier moest zetten of in het fantasytopic.

Best wel walgelijk hoe die man/vrouw wordt neergezet als slachtoffer, straf van Te'o dat hij die man/vrouw nog heeft kunnen vergeven nadat die hem zoveel shit heeft veroorzaakt (en veel geld heeft gekost)

Los daarvan, als Texans fan heb ik het hele Watson drama gevolgd van dag 1 en dan is het eindelijk (soort van voorbij), krijg je dit:
https://www.latimes.com/california/...za-sdsu-football-players-accused-rape-lawsuit . Het grote punt talent in de NFL die verdacht wordt van verkrachting, als ik Reddit mag geloven is dit ook iets dat blijkbaar over heel die campus geweten & verzwegen is.
 
Die docu over Manti Teo is echt niet normaal. Doet je toch echt wel 2 keer nadenken.

Was wel aan het twijfelen of ik het hier moest zetten of in het fantasytopic.
Die heeft iemands carrière geruineerd. Ik heb delen van zen interview moeten doorspoelen... Zo gedegouteerd was ik ervan. Duurde drie jaar eer Teo het heeft kunnen loslaten.
 
Los daarvan, als Texans fan heb ik het hele Watson drama gevolgd van dag 1 en dan is het eindelijk (soort van voorbij), krijg je dit:
https://www.latimes.com/california/...za-sdsu-football-players-accused-rape-lawsuit . Het grote punt talent in de NFL die verdacht wordt van verkrachting, als ik Reddit mag geloven is dit ook iets dat blijkbaar over heel die campus geweten & verzwegen is.
Wel knap vd Bills dat ze hem quasi direct hebben gereleased.
En nu maar hopen dat de Browns geen punter nodig hebben zeker?
 
Wel knap vd Bills dat ze hem quasi direct hebben gereleased.
En nu maar hopen dat de Browns geen punter nodig hebben zeker?

Bills wisten het al een paar weken en waren nog van plan om hem te laten spelen nadat de artikels waren verschenen, ge kunt er dus wel vanuit gaan dat als die gast allesbehalve nen punter was hij nog nen Bills zou zijn. Zoveelste team dat gene fuck geeft om waarden & normen.
 
Bills wisten het al een paar weken en waren nog van plan om hem te laten spelen nadat de artikels waren verschenen, ge kunt er dus wel vanuit gaan dat als die gast allesbehalve nen punter was hij nog nen Bills zou zijn. Zoveelste team dat gene fuck geeft om waarden & normen.
Da weet ik nu ook, maar nog niet toen ik mijn post plaatste :)
Het leek er toen op dat de moment dat alles aan het licht kwam hij vloog. Blijkbaar is hij maar gevlogen toen alles bij de buitenwereld aan het licht kwam, niet bij het team ;)

Ergst van al is dat ik blij verrast was vd Bills omdat ik er vanuit ging dat geen enkel team ook maar ene fuck hierom ging geven. Blijkbaar was ik dus gewoon weer naïef.

En idd, had het Josh Allen geweest had die gewoon nog QB1 geweest, dat heeft Watson (en Big Ben voor hem) wel bewezen.
 
Bills wisten het al een paar weken en waren nog van plan om hem te laten spelen nadat de artikels waren verschenen, ge kunt er dus wel vanuit gaan dat als die gast allesbehalve nen punter was hij nog nen Bills zou zijn. Zoveelste team dat gene fuck geeft om waarden & normen.
Bwa, er is toch wel een verschil, hè. Bij Watson is er geen twijfel over schuld. Bij deze zijn er beschuldigingen en blijkbaar een erg verschillende uitleg. Dan vind ik het niet raar dat er een béétje voorzichtigheid aan de dag wordt gelegd. Onschuldig tot het tegendeel bewezen is en zo.

Als hij hiervoor schuldig wordt bevonden, no way dat hij ooit nog in de NFL zit. Zelfs niet al was hij Josh Allen. Dat is van een totaal andere orde.
 
Als hij hiervoor schuldig wordt bevonden, no way dat hij ooit nog in de NFL zit. Zelfs niet al was hij Josh Allen. Dat is van een totaal andere orde.
Uiteraard!
Maar een dragende speler hadden ze wel bij het team gehouden tot die uitspraak er was want onschuldig tot schuld bewezen idd.
Dit is "maar" een rookie punter dus dan denken ze aan het imago vh team. Maw, als die jongen niks fout heeft gedaan is hij wel gecut omdat zijn team in een slecht daglicht kwam door een gerucht zonder waarheid. Hij zal dan wel snel een ander team vinden maar het blijft allemaal wat fishy imo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan