NFL 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het walgelijk... het zal mij in ieder geval anders doen kijken naar de NFL als liga. Waar ik ze daarvoor als toonbeeld voor veel dingen kon houden, is dat hier wel gedaan. De opeenstapeling maakt het natuurlijk nog erger, met Snyder en de Dolphins er ook nog bij. Maar dit is echt gewoon walgelijk op zich.
Jop.
Goed wetende dat mocht het geen QB met franchise talent zou zijn, hij waarschijnlijk het dubbele zou krijgen. The Show must go on zeker? Ik heb hier echt een vies gevoel bij. Dat de Browns maar dik op hun doos krijgen elke week.
 
Tickets voor Tottenham waren ook maar shitshow. Door uurverschil op verlof eerst vergist van dag voor Munchen. Week nadien om kwart na 2 opgestaan. Dag ervoor mail van nfl uk dat ge niet voor half 10 uk time in de queue moest gaan want dat het niet zou lukken. Zet stipt om half de queue op, 178000 wachten voor me. Right. Queue al veel langer open dus. Belachelijk.
 
Nja ik heb dus hotel en vliegtickets voor München maar geen entree 🙈

Hopen op wat degelijke randanimatie daar en miss toch nog op een kaartje.

Maar weinig hoop op allezins, keerzijde van de medaille bij de Bucs..
 
Tickets voor Tottenham waren ook maar shitshow. Door uurverschil op verlof eerst vergist van dag voor Munchen. Week nadien om kwart na 2 opgestaan. Dag ervoor mail van nfl uk dat ge niet voor half 10 uk time in de queue moest gaan want dat het niet zou lukken. Zet stipt om half de queue op, 178000 wachten voor me. Right. Queue al veel langer open dus. Belachelijk.
Was dat de presale? Want via de officiele fanclubs van de teams, of gewoon via de teams zelf, kun je meestal wel in de presale binnenraken. Maar International Games gaan su-per-snel. Wedstrijden ginds ook, heb al gewone W4-games gehad die op 5 minuten weg waren. En andere die nog een weekje openstaan.

Maar als je nu niks hebt, is er altijd Ticketmaster (officieel en dus ook een percentje naar de teams, maar duurder) en Stubhub (heel degelijk en betrouwbaar, maar puur fan2fan). Ik zou daar zeker toch eens gaan zien, en je kunt er zelfs een klein beetje op speculeren: Meteen na de uitverkoop zijn ze vaak duur, en afhankelijk van nieuws over wie speelt kunnen ze goedkoper worden. Dat heb ik wel niet gedaan, ik heb gewoon twee zitjes gekocht voor Twickenham toen.
 
Ik zit een beetje in een NFL dip. Ik heb zin in een nieuwe seizoen, maar ik heb in het begin de verkeerde ploeg gekozen. Ik dacht: LeBron en Cavs, dus ik ga voor de Browns, maar wat een shitshow is dat de laatste jaren al geweest. Ik ben wat afgehaakt, waardoor ik nu ook niet goed weet waar/wie ik echt naar zou moeten kijken.
 
Ik zit een beetje in een NFL dip. Ik heb zin in een nieuwe seizoen, maar ik heb in het begin de verkeerde ploeg gekozen. Ik dacht: LeBron en Cavs, dus ik ga voor de Browns, maar wat een shitshow is dat de laatste jaren al geweest. Ik ben wat afgehaakt, waardoor ik nu ook niet goed weet waar/wie ik echt naar zou moeten kijken.
Er zijn er wel meer die na dit jaar afhaken bij de Browns. Ik moet zeggen dat ze wel mijn tweede team waren, toch een team waar ik naar op zoek ging in de Game in 40.

Voor mij zijn het de Raiders die dat gat een beetje kunnen opvullen, en ook wel de Chargers. Met de Rams ben ik (because reasons 😒 ) beperkt in hoeveel ik ervoor kan supporteren, maar ik hou enorm van LV en van LA ook wel. Ook wel een goed moment om op de Jaguars te springen, maar van de Browns naar de Jaguars is sportief gezien misschien niet de vooruitgang :D

Ik zou een seizoen met een open blik kijken, en zien wie er de aandacht trekt!
 
edit: Knoeiwerk en foutieve informatie aangepast.
Dus de post maar subtiel verwijderd en nieuwe tekst geplaatst om het minder erg te laten lijken.
Hamilton investeert dus in de Broncos... 😁

Broncos, Browns.. pff, "what's on" a name
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, over de Browns: Blijkbaar is nog niet alles verloren in de ruling. Sinds dit jaar is er een nieuwe procedure, en moeten zulke zaken altijd eerst langs een independent arbitrator gaan. Eigenlijk zodat het niet meer onder de mat geveegd kan worden, en ook om willekeur van Goodell en de eigenaren uit te sluiten. Die arbitrator heeft dus nu in feite gezegd: Ja, wat Watson gedaan heeft, kan niet. En dat verdient minstens 6 weken. En nu mag Goodell beslissen hoeveel hij geeft. En de NFL zelf had een jaar gevraagd. Dus nu moeten degene die een jaar hadden gevraagd, beslissen hoeveel het wordt.

Uiteindelijk mag Watson daartegen nog in beroep gaan in het gewone gerecht, zoals bij Zeke Elliott, en als die zegt dat Watson een zaak heeft omdat Goodell zijn boekje te buiten is gegaan, dan volgt de uitspraak pas daarna.

Edit: En de Dolphins krijgen een stevige straf voor de overduidelijke tampering met Tom Brady, maar niet voor het aanbieden om Flores te betalen om te verliezen. Volgend jaar first round pick en third het jaar erna, paar miljoen boete en geschorste eigenaar in afwachting van het onderzoek. Brady zou owner/player worden en Payton coach, allebei onder contract en illegaal onderhandeld :D
 
Laatst bewerkt:
Ik volg de NFL nu nog maar 3 jaar maar dit tussenseizoen is toch echt een gigantische shitshow he... Zoals gezegd reikt mijn geheugen niet zo ver maar ik kan me echt niet herinneren dat het elke zomer zo gek was.

Kamara zijn hearing ondertussen uitgesteld met 60 dagen. Als dat wat aansleept kan hij dus gewoon aan het seizoen beginnen en is hij misschien geschorst in een periode die al dan niet belangrijker is voor de Saints dan het begin vh seizoen.
 
Trouwens, over de Browns: Blijkbaar is nog niet alles verloren in de ruling. Sinds dit jaar is er een nieuwe procedure, en moeten zulke zaken altijd eerst langs een independent arbitrator gaan. Eigenlijk zodat het niet meer onder de mat geveegd kan worden, en ook om willekeur van Goodell en de eigenaren uit te sluiten. Die arbitrator heeft dus nu in feite gezegd: Ja, wat Watson gedaan heeft, kan niet. En dat verdient minstens 6 weken. En nu mag Goodell beslissen hoeveel hij geeft. En de NFL zelf had een jaar gevraagd. Dus nu moeten degene die een jaar hadden gevraagd, beslissen hoeveel het wordt.
En dat gaat blijkbaar ook gebeuren!
Goodell gaat zelf mogen beslissen dus ik verwacht wel dat de straf hoger gaat liggen. Mooi zo
 
Klaar voor voorspellingen!
 
Bold predictions vind ik heel moeilijk dit jaar. Of gewoon al predictions…

1) packers winnen eindelijk NFC championship, maar door de Defense. Offense zal maar een schim zijn van de voorbije jaren.
2) chiefs en Rams komen in de playoffs met wildcard
3) Raiders in de superbowl
4) seahawks hebben 1st of 2nd pick in de draft
 
Bold predictions vind ik heel moeilijk dit jaar. Of gewoon al predictions…

1) packers winnen eindelijk NFC championship, maar door de Defense. Offense zal maar een schim zijn van de voorbije jaren.
2) chiefs en Rams komen in de playoffs met wildcard
3) Raiders in de superbowl
4) seahawks hebben 1st of 2nd pick in de draft
Wow, Raideres Super Bowl is spicy!
En de eerste lijkt me vooral een hoop, maar die gun ik je ;)
 
Bold predictions zijn altijd leuk:

- Broncos eindigen laatst in hun divisie
- Justin Jefferson haalt een triple crown
- Texans worden de verrassing van het seizoen want Mills gaat bevestigen
- Bills grijpen weer naast een SB finale
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan