NFL 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie hebben iemand van de Bills gehaald voor het front office zeker he? Die leveren de laatste jaren wel deftig werk dus het zou wel eens kunnen dat jullie ommekeer eindelijk begonnen is idd.
Met Evan Neal imo al de beste speler uit de hele draft gehaald dus Jones kan zich dit seizoen bewijzen achter wat meer beton. En volgend seizoen zou een interessante draft class zijn qua QB's dus als hij toch door de mand valt (wat ik verwacht) kan je hem misschien zelfs beter laten staan.

Ik zoek nog 1 à 2 jaar te genieten van mijn Rams in topconditie. Daarna gaan we los de cap-hell in vrees ik. Snead is een meester in contracten en het omzeilen van de capspace maar ooit gaat ons dat inhalen. Soit, enjoy it while it lasts zeker? Uiteindelijk is er geen enkel team dat 10+ jaar consistent meedraait met de top, wat ook deels het leuke is aan de NFL.

Kamara trouwens ook 6 matchen geschorst. Die zou tijdens de pro bowl in Vegas iemand de kliniek ingeklopt hebben. NFL is toch ook echt wel de sport van de schandalen he...
Zowel de GM als de OC -> nu HC van de Bills. Dat lijkt me wel slim. Sowieso erg tevreden van Neal en Thibodeaux. Ik denk dat ze met Leonard Williams, Andrew Thomas en Barkley (die laatste twee als ze blessurevrij zijn) nu al minstens bij de top 5 horen van beste spelers. Dat zegt natuurlijk ook iets over de rest van het roster.

Daniel Jones is echt afwachten. Hij is beter dan wat hij al heeft kunnen tonen, geeft ook alles, maar voorlopig ga ik er vanuit dat er een nieuwe QB komt. Omdat ik er ook geen top 10 QB in zie. Bij een Justin Herbert heb je wel meteen dat gevoel. Nu goed, hij is in een heel slechte situatie terechtgekomen en mag me altijd verrassen.

Als ik naar de Saints hun cap-kuren kijk, dan moet dat voor de Rams toch ook blijven lukken? Zolang die cap omhoog gaat, kan je daar heel creatief mee zijn. En met een McVay als topcoach doe je altijd goede zaken. Ik hoop voor Stafford dat hij nog wat gezond mag blijven. Die heeft al eens last van z'n rug. Maar ja, da's wel een trooper.
 
Is er volk dat gaat kijken in Londen (of Munchen)?
Ben momenteel in dubio: eenerzijds wil ik graag de Packers nog eens zien en gaat dat nog lang duren voor dat nog eens kan, anderzijds zou het slimmer zijn mijn centen bij te houden want het kost toch allemaal wel wat.
Kga sowieso bij de ticket sale eens kijken of er nog goei plaatsen beschikbaar zijn en last minute beslissen waarsch 😅
 
Hotel en vlucht naar München zijn al geboekt.. nu hopen dat ik aan kaarten kan geraken.

Hospitality tics waren op 2min uitverkocht blijkbaar
 
Net mail gekregen van gamepass.
Mijn essential subscription gaat omhoog van €49.99 naar €52.99
Curieus hoeveel er bij de full bij gaat komen...
 
Wel aan het twijfelen om voor full te gaan dit jaar. Ik heb gemerkt dat ik afgelopen seizoen best veel zondagavonden thuis zat en dan wel een volle match had kunnen bekijken.
Maar het blijft belachelijk veel geld natuurlijk en door de week is zo'n match in '40 voor de leuke affiches en een youtube recap van '10 voor de mindere meer dan voldoende om bij te blijven.
 
Wel aan het twijfelen om voor full te gaan dit jaar. Ik heb gemerkt dat ik afgelopen seizoen best veel zondagavonden thuis zat en dan wel een volle match had kunnen bekijken.
Maar het blijft belachelijk veel geld natuurlijk en door de week is zo'n match in '40 voor de leuke affiches en een youtube recap van '10 voor de mindere meer dan voldoende om bij te blijven.
Ja, de "game in 40" is zo goed als altijd genoeg. Op zondag kijk ik wel graag live naar de Cardinals als ik kan, en anders meestal Red Zone. Tenzij er een overduidelijke topper is, dan volg ik die gewoon natuurlijk. Dat hoort erbij voor mij.

Maar de reden voor mij om de full package te nemen, is alle extra dingen die erbij zitten. Dit jaar valt dat wel wat tegen, moet ik zeggen. Maar de Film Sessions (of hoe heette dat?), NFL Films, Classic Games... die dingen. En Hard Knocks natuurlijk.
 
Nieuw artikeltje :)
 
De Deshaun Watson-ruling zal normaal gezien wel voor deze week zijn, zeker? Ik denk dat ze echt geloven dat het een jaar kan zijn. Voor mij is dat het minimum om de NFL hierin nog serieus te nemen. Maar we zullen zien. Goodell krijgt wel al veel commentaar dat ze zo lang wachten, maar dat vind ik net goed. Laat de Browns maar in de miserie zitten door hun beslissing.

Jimmy G krijgt nog maar eens toestemming om een trade te zoeken... Eigenlijk gewoon: "wil écht écht niemand hem?". Op zich wel raar, want zooo slecht was hij toch niet. Toch beter dan waar Seattle, de Browns, de Steelers, de Vikings, de Texans en misschien zelfs de Redskins mee willen starten...

Maar de Saints hebben nu ook een probleem: Kamara kan 6 weken krijgen, en het lijkt ernaartoe te gaan. Met Michael Thomas die twijfelachtig is, hebben ze niet zo heel veel overschot. Ik ben geen Winston-believer, dus dat helpt ook al niet... maar een trade voor Jimmy G zou ik ook maar een zijdelingse beweging vinden, eerlijk gezegd.

Murray heeft zijn contract, en zijn Center is ook geresigned. Dat waren mijn twee grootste vrezen, dus ik ben tevreden :p.
 
Jammer dat we Murray niet meer serieus kunnen nemen door zijn studietijdclausule.
Haha, dat had ik nog niet gelezen :D Wat een kieken :D Wat er naar boven komt, is vooral dat hij een beetje onvolwassen is... wat ook niet zo heel gek is voor iemand van 24...
 
De Deshaun Watson-ruling zal normaal gezien wel voor deze week zijn, zeker? Ik denk dat ze echt geloven dat het een jaar kan zijn. Voor mij is dat het minimum om de NFL hierin nog serieus te nemen. Maar we zullen zien. Goodell krijgt wel al veel commentaar dat ze zo lang wachten, maar dat vind ik net goed. Laat de Browns maar in de miserie zitten door hun beslissing.
Die moet toch meer krijgen dan pakweg Kamara he? Anders kunnen ze zich toch nooit meer serieus nemen?
Jimmy G krijgt nog maar eens toestemming om een trade te zoeken... Eigenlijk gewoon: "wil écht écht niemand hem?". Op zich wel raar, want zooo slecht was hij toch niet. Toch beter dan waar Seattle, de Browns, de Steelers, de Vikings, de Texans en misschien zelfs de Redskins mee willen starten...
Volgende draft zou een goeie QB class zijn dus ik denk dat je wel enkele ploegen hebt opgenoemd die eerder die richting uit kijken dan met Jimmy G te gaan spelen voor 7-10 ipv 4-13 en zo een aantal plaatsen te zakken in de draft.
Ik geloof trouwens nog altijd in Trubisky bij de Steelers! Hij is geen top-10 QB maar uiteindelijk heeft hij de Bears, onder Nagy, toch tot in de PO's gekregen dus zo slecht vind ik die eerlijk gezegd niet. Krijgt nu een goeie coach en toch een beter team rond zich. Imo is Jimmy G enkel qua ervaring een upgrade en is Trubisky mss zelfs een upgraden van de Ben van vorig seizoen want dat was toch ook niet meer wat het moest zijn.
Maar de Saints hebben nu ook een probleem: Kamara kan 6 weken krijgen, en het lijkt ernaartoe te gaan. Met Michael Thomas die twijfelachtig is, hebben ze niet zo heel veel overschot. Ik ben geen Winston-believer, dus dat helpt ook al niet... maar een trade voor Jimmy G zou ik ook maar een zijdelingse beweging vinden, eerlijk gezegd.
Ik ben ook geen Winston believer maar ik ben ook geen Jimmy believer dus ik volg je hier wel volledig. Dat is geen upgrade imo.
Murray heeft zijn contract, en zijn Center is ook geresigned. Dat waren mijn twee grootste vrezen, dus ik ben tevreden :p.
Benieuw of hij zijn geld waard is want hij is toch stevig langs de kassa mogen gaan.
 
Jimmy G krijgt nog maar eens toestemming om een trade te zoeken... Eigenlijk gewoon: "wil écht écht niemand hem?". Op zich wel raar, want zooo slecht was hij toch niet. Toch beter dan waar Seattle, de Browns, de Steelers, de Vikings, de Texans en misschien zelfs de Redskins mee willen starten...
Zat op 9lives als Tatakai, en was waarschijnlijk de enige Texans fan toen. Texans geloven wel echt in David Mills, was de op één na beste rookie QB vorig jaar onder echt wel verschrikkelijke omstandigheden, dus die jongen heeft wel zijn kans verdiend, maar ik denk dat ze er ook vanuit gaan dat als Mills flopt ze gewoon een goeie pick zullen hebben volgend jaar in de draft. Jimmy is zo'n QB dat echt gewoon average is, denk dat de Texans liever 2-15 gaan dan 9-8
 
Zat op 9lives als Tatakai, en was waarschijnlijk de enige Texans fan toen. Texans geloven wel echt in David Mills, was de op één na beste rookie QB vorig jaar onder echt wel verschrikkelijke omstandigheden, dus die jongen heeft wel zijn kans verdiend, maar ik denk dat ze er ook vanuit gaan dat als Mills flopt ze gewoon een goeie pick zullen hebben volgend jaar in de draft. Jimmy is zo'n QB dat echt gewoon average is, denk dat de Texans liever 2-15 gaan dan 9-8
Dat is wel zo... Ik zie schat hem wel iets hoger dan gemiddeld in, maar volledig afhankelijk van het team rond hem. En dat hebben de Texas niet voldoende om hoger dan 9-8 te eindigen of zo inderdaad.

Beetje Kirk Cousins: als zijn team goed is, kan hij ver komen. Maar hij zal ze niet boven zichzelf laten uitstijgen, of heeft een goeie OC nodig.
 
Het is ook maar de vraag hoe het met zijn schouder is, toch een lastige blessure voor een QB. En hij is sowieso al aan de blessuregevoeligere kant. Met die sterke draft die eraan komt volgend jaar, zou het dus weleens best snel gedaan kunnen zijn voor Jimmy als starting QB. Met Belichick en Shanahan heeft hij tot dusver in ieder geval wel geluk gehad qua coaching.
 
Ja maar echt een franchise QB is Jimmy ook niet hé, Cousins is dat naar mijn mening eigenlijk ook niet. Denk dat er zo'n +/- 10 teams zijn met nen franchise QB en dat derest het niet zo erg zou vinden om een slecht seizoen te hebben
 
Hier trouwens nog meelezers die geïnteresseerd zijn in Fantasy dit jaar?

We kunnen nog wel een paar ploegjes gebruiken :)
 
Ik vind het walgelijk... het zal mij in ieder geval anders doen kijken naar de NFL als liga. Waar ik ze daarvoor als toonbeeld voor veel dingen kon houden, is dat hier wel gedaan. De opeenstapeling maakt het natuurlijk nog erger, met Snyder en de Dolphins er ook nog bij. Maar dit is echt gewoon walgelijk op zich.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan