NFL Fantasy Football

Ik was aan het twijfelen :D Maar wie hou ik voor de gek, ik wil jullie gerust nog eens leren hoe het moet: Spalbeek Scribes tekenen present.

@Booka Shade ook nog?
 
Van 4 ploegen nog niets gehoord. 'k heb ze nog een laatste reminder gestuurd, maar ik vrees er wat voor.
We hebben wel twee reserves, maar dat zou dus niet volstaan :(
 
Ik twijfel (heb speciaal een account gemaakt) om mijn plaats af te staan, omdat ik vorig seizoen er eigenlijk geen tijd voor heb gemaakt. Het zou zonde zijn om iemand die er meer tijd in wilt steken de plek af te pakken.
 
Van 4 ploegen nog niets gehoord. 'k heb ze nog een laatste reminder gestuurd, maar ik vrees er wat voor.
We hebben wel twee reserves, maar dat zou dus niet volstaan :(
Diksmuide zat ook niet op 9lives, denk ik. Alleen via NFL te bereiken?
@Thomas96 misschien ook zin om (weer, volgens mij?) mee te doen?
 
Diksmuide zat ook niet op 9lives, denk ik. Alleen via NFL te bereiken?
@Thomas96 misschien ook zin om (weer, volgens mij?) mee te doen?
Ik heb nu voor de 2de keer een mail via de fantasy league gestuurd, een andere manier heb ik niet om ze te bereiken.
Stekene en Zemst heb ik zo kunnen bereiken.
 
Na 2 seizoenen te skippen, teken ik wel in als jullie nog iemand zoeken. Ben commissioner in 2 andere leagues, dus hopelijk lukt het mij om de draft te halen.
 
Zit ook al in een andere league maar als je iemand tekort komt wil ik deze er ook wel bijnemen. Ik hoop dat ik de tijd ga hebben om beiden genoeg aandacht te geven.
 
Duffel Coats doen weer mee. :)
Zo lees ik het graag! Weer een mantel extra om uit te vegen, zie!
Ik heb vorig jaar ook getwijfeld, en eigenlijk dit jaar weer. Maar het is toch te plezant en ik ga het hele ding toch weer volgen. Dus waarom ook niet!
 
Diksmuide zat ook niet op 9lives, denk ik. Alleen via NFL te bereiken?
@Thomas96 misschien ook zin om (weer, volgens mij?) mee te doen?
Let's go, effe checken wat mijn wachtwoord was

Edit : Is er ergens een join link ofzo iets? Of wat is de naam van de League, NineFL toont niks
 
Laatst bewerkt:
Wel, de termijn is verstreken en ik heb van Diksmuide en Lokeren niets vernomen.
Varsenere zit enkel op de fantasy-pagina, Dus die kon hier niks zeggen.
Dat wil zeggen dat we dus twee vrije plekjes hebben.

@Thomas96 speelde jij vroeger ook al mee? en zoja, wat was je team?
 
Laatst bewerkt:
Wel, de termijn is verstreken en ik heb van Diksmuide en Lokeren niets vernomen.
Varsenere zit enkel op de fantasy-pagina, Dus die kon hier niks zeggen.
Dat wil zeggen dat we dus twee vrije plekjes hebben.

@Thomas speelde jij vroeger ook al mee? en zoja, wat was je team?
Verkeerde Thomas, het is @Thomas96 :D
 
Terug
Bovenaan