NFL Fantasy Football

Divisies zijn bijgewerkt met de nieuwe ploegen en de draftorder staat online op de fantasy site.
Je kan nog steeds meebeslissen over de draft datum door te stemmen op de poll.
Er zijn momenteel 4 stemmen uitgebracht.
 
Lucky nr 13 dit jaar, ben benieuwd 😅
Was blijkbaar vergeten ne keeper te selecteren, al denk ik niet dat ik zo’n goeie spelers had vorig jaar om zeker in de eerste ronde te moeten hebben
 
Ik ben al bezig met redelijk wat opzoekwerk, paar vraagskes kwestie van zeker te zijn:
- We spelen in een league met non-PPR standard scoring ?
- 16 teams en 15 ronden is vrij diep dus ook research doen naar de mindere goden ?
- Je hebt wel bench players, maar die vervangen waarschijnlijk niet autmotisch een starter als die niet speelt om één of andere reden.

Kan ik ergens bvb de draft van vorig jaar terugvinden, of de teams?
 
Ik ben al bezig met redelijk wat opzoekwerk, paar vraagskes kwestie van zeker te zijn:
- We spelen in een league met non-PPR standard scoring ?
Hier en daar is de score inderdaad aangepast (vermoed ik, 't is ook al zolang geleden)
Je kan die terugvinden op de website onder "league" > "settings"
- Je hebt wel bench players, maar die vervangen waarschijnlijk niet autmotisch een starter als die niet speelt om één of andere reden.
Neen, je moet alles manueel zetten. Ik denk niet dat er een functie is om spelers die last minute uitvallen nog te vervangen.
Kan ik ergens bvb de draft van vorig jaar terugvinden, of de teams?
draftresult.png
 
Ik ben al bezig met redelijk wat opzoekwerk, paar vraagskes kwestie van zeker te zijn:
- We spelen in een league met non-PPR standard scoring ?
- 16 teams en 15 ronden is vrij diep dus ook research doen naar de mindere goden ?
- Je hebt wel bench players, maar die vervangen waarschijnlijk niet autmotisch een starter als die niet speelt om één of andere reden.

Kan ik ergens bvb de draft van vorig jaar terugvinden, of de teams?
Voor wie het niet meteen vindt, de draft order vind je hier: https://fantasy.nfl.com/league/1623328/draftinfo
Klopt, we spelen met 16 teams. Waardoor het vooral te winnen is in de latere rondes, en je sowieso geen team zult hebben met 2 top RB's én een top WR. Ik denk dat er ook wel wat bijzonderheden zijn, veel van de spelers draften graag uit hun team (ik het tegenovergestelde). QB's gaan daardoor ook wel iets vroeger dan in de meeste voorspellingen, want met 16 teams kun je er ook wel eens naast grijpen :). Maar dat wordt gecompenseerd door het spelen met 1 RB en we hebben ook DEF/ST en 1 defensive speler. Daarvoor ook best ff kijken wat het meeste opbrengt: INT's of Tackles/sacks :)

Zo ziet het roster eruit:
1660890401260.png


De scoring vind je hier, maar is standard non-PPR, maar met een paar details aangepast: https://fantasy.nfl.com/league/1623328/settings (dat wordt anders te lang om te plakken) 😬
Op de site kun je ook sorteren op basis van hun score vorig jaar in jouw systeem. Dat zegt ook wel veel.

Edit: geninja'd door @Remi , dat belooft 😒
 
Waar vinden we die poll? Datum maakt mij opzich niet zoveel uit, kan iemand wel eens de datum posten hier als het beslist is
Op onze fantasypagina, rechts onderaan. Maar alleen op desktop, heb hem nog niet gevonden op de mobiele versie…
 
Poll is nergens te vinden op mobiel. Kdenk dat dat idd enkel op website kan.
Heb er al wel zin in!
Vorig jaar heb ik ook op plaats 13 gedraft, het kan alleen maar beter dan toen 😂
 
Lucky nr 13 dit jaar, ben benieuwd 😅
Was blijkbaar vergeten ne keeper te selecteren, al denk ik niet dat ik zo’n goeie spelers had vorig jaar om zeker in de eerste ronde te moeten hebben
Had ook geen keeper geselecteerd. Het nadeel van altijd via de app te spelen… geen idee dat er een deadline op stond 😞
 
Ik ben aan het werk tot 20u, dus dat wordt een spannende hier :D Mijn eerste ligt toch al een beetje vast, dus normaal zit ik dan wel eventjes goed...
 
onvoorstelbaar, maar er is al een draft recap:

DESPITE SOME RISKY SELECTIONS, SCHOTEN SQUIRRELS IS POSITIONED FOR A LEAGUE CHAMPIONSHIP​

  • Draft GradeA+
  • Proj Record13-2
  • Proj Finish1

DRAFT SUMMARY​

After a strong showing from the fifth draft slot, Schoten Squirrels is a team to keep an eye on, putting together a roster that is capable of reaching the postseason. They acquired the best combo of quarterbacks in the league.
  • Other NFL.com drafters felt that choosing Michael Carter in the 5th round was somewhat of a stretch (69th overall pick versus an ADP of 115.3).
  • Schoten Squirrels had a strong finish, accumulating the most projected points in the league over the second half of the draft.
  • At three different roster slots, Schoten Squirrels picked up projected top-3 players (Josh Allen, Austin Seibert, and the Bills Defense).

KEEPER VALUE​

Schoten Squirrels made use of their only keeper spot to hold on to Josh Allen (16.8 ADP). From an ADP perspective, he is less valuable than a first-round draft pick.
 
Terug
Bovenaan