NFL Fantasy Football

Kunt ge eigenlijk meer dan 1 iemand claimen van waivers? Ik ben laatst in de volgorde, stel dat ik Boston Scott wil maar er is iemand voor mij in de volgorde al mee weg tegen dat ik aan de beurt ben, kan ik een 2e claim als 'reserve' klaarzetten?
Ja, kunt er zo veel zetten als je wilt, maar voor die volgende zul je pas een pak later aan zet zijn, dus zijn er nog meer gegadigden voor je, dan kun je pech hebben.

Als je verliest, krijg je een hogere waiverpositie zolang je die niet gebruikt.
 
Is 't dan niet zo dat bijvoorbeeld voor de eerste ronde, als ik Boston Scott en daarna Zay Jones klaarzet, en Scott is al weg, dat ie dan automatisch Jones gaat pakken? Of kunt ge er maar 1 per ronde klaarzetten?
 
Is 't dan niet zo dat bijvoorbeeld voor de eerste ronde, als ik Boston Scott en daarna Zay Jones klaarzet, en Scott is al weg, dat ie dan automatisch Jones gaat pakken? Of kunt ge er maar 1 per ronde klaarzetten?

Je kan meerdere spelers per week wisselen met de waiver maar maar 1 per andere speler.

Dus jij hebt speler x en y in je ploeg en je wil a en b.
Je kan speler a traden tegen x en b tegen y. Maar als a al voor jou geclaimd is, valt die weg. Je kan dus niet zeggen: ik wil eerst a traden voor x maar als a al weg is, wil ik x traden voor b.

Nadat de waivers geprocessed zijn van die week, kan je trouwens iedereen die nog vrij is, naar je ploeg halen.

Hopelijk is dit duidelijk. :unsure:
 
Yes clear, dat je inderdaad 1 speler van je huidige team moet 'inleveren' om iemand te claimen had ik al door, en dat je dus niet meer dan 1 speler kan claimen per speler die je 'inlevert', maar ik wist niet of je 2e claim doorschuift naar de 1e ronde waivers als je eerste claim al weg is intussen. Da's intussen duidelijk.
 
Je kan meerdere spelers per week wisselen met de waiver maar maar 1 per andere speler.

Dus jij hebt speler x en y in je ploeg en je wil a en b.
Je kan speler a traden tegen x en b tegen y. Maar als a al voor jou geclaimd is, valt die weg. Je kan dus niet zeggen: ik wil eerst a traden voor x maar als a al weg is, wil ik x traden voor b.

Nadat de waivers geprocessed zijn van die week, kan je trouwens iedereen die nog vrij is, naar je ploeg halen.

Hopelijk is dit duidelijk. :unsure:
Maar wel zeggen: ik wil A traden voor X en B voor Y. En als A al weg is, gaat automatisch B voor Y door op je eerste waiverpositie. Toch?
 
Van 107pt naar 104pt en toch L..

How 🤷🏻‍♂️
Ik denk stat correction van 3 punten op je defense? Ik dacht dat jouw defense rond de 9 punten zat en nu maar 6.1 meer.

Edit: efkes verder gezocht en 't is inderdaad daardoor. Je defense had toen ik keek maandag nog 9,10 punten. Ze hadden zogezegd maar 9pts tegen van Pittsburgh, ik dacht toen dat ze FG of PAT niet meetelden, maar dat was dus gewoon een fout, ze hadden 17pts tegen en da's 3 punten minder in fantasy.
 
Laatst bewerkt:
Ter info: speeldag 2 staat nog neit goed. Dat gaat morgen in de loop van de dag gebeuren. De kans is groot dat je dus tegen een ander speelt
 

LED BY A FANTASTIC GROUP OF RECEIVERS, BRASSCHAAT RAGDOLLS COULD STAKE A CLAIM FOR THE LEAGUE'S TOP SPOT​

  • Draft GradeA+
  • Proj Record12-3
  • Proj Finish3

DRAFT SUMMARY​

A great performance on draft day by the GM of Brasschaat Ragdolls turned the 11th overall pick into a projected third-place finish. They acquired one of the highest-scoring quartets of wide receivers in the league.
  • Brasschaat Ragdolls might be interested in shopping a WR to upgrade in other areas. Their fourth-ranked WR, Jakobi Meyers, is projected to be better than the league average at his position.
  • The other league managers may have passed over a diamond in the rough, as Tyler Lockett dropped to the 107th overall pick versus an ADP of 83.1.
  • According to ADP, it was a bit of a reach selecting Michael Pittman in the 2nd round (22nd overall pick versus an ADP of 45.9 across all NFL.com leagues).

KEEPER VALUE​

Brasschaat Ragdolls made use of their only keeper position to hold on to Joe Mixon (10.6 ADP). From an ADP perspective, he is as valuable as a draft pick in the bottom half of the first round.

1663580232699.png
 
Fingers crossed dat mijn QB situation zichzelf nog oplost, den ene zijn rug is kapot en den andere heeft zijn verhuis uit Atlanta precies niet goed verteerd. Dobbins might become available vooor iemand zijne QB2, any takers?
 
Belangrijkste wedstrijd van het jaar kunnen winnen. Ondanks verwoede (en corrupte) pogingen van de commish toch nog een duidelijke overwinning met een monsterscore van 73,74!
 
Godver! Ik had een paar slechte performers, en had 15 punten nodig van Zeke vandaag. Ging dus niet gebeuren, gezien zijn vorige gemiddelde van 4. Haalt de knuppel 13 punten /(
 
Belangrijkste wedstrijd van het jaar kunnen winnen. Ondanks verwoede (en corrupte) pogingen van de commish toch nog een duidelijke overwinning met een monsterscore van 73,74!
Wat een complete off day. Ik denk niet dat ik nog punten heb gesprokkeld op maandag. Achja, er is nog een terugwedstrijd.
 
Terug
Bovenaan