NFL Fantasy Football

Heerschappen, vanaf morgen ben ik niet meer in't land tot en met 9 november en zal mijn bijdrage dus behoorlijk beperkt zijn. Ik verwacht vanaf 26/10 tot en met 6/11 zelfs redelijk afgesloten te zijn van het internet (en nog meer van Amerikaanse servers). Alvast mijn excuses als er iemand moest winnen tegen mij omdat ik mijn team niet heb kunnen aanpassen 😔
 
Daaaaaamn, vergeten mijn waiver priority nog aan te passen vanochtend. Ik had er een hoop opgezet zonder goed te kijken. Krijg ik ineens mails "Waiver Processed". Bang hart :D

Edit: verdomme, Murray van m'n bank.
 
Mijn QB saga blijft ook voortduren. Na Ryan zijn goeie game tegen Jacksonville Ryan toch maar gehouden en Jones laten gaan voor Jimmy G die er met CMC toch een deftig wapen bij had, nu zien we Ryan niet meer de rest van 't seizoen en Jones ben 'k ook kwijt.
Ik weet niet wie wie precies is hier op 't forum, maar als de eigenaars van Tua/Burrow of Carr/Herbert bereid zijn om nen trade uit te werken voor één van hun QB's, shoot!
 
Mijn QB saga blijft ook voortduren. Na Ryan zijn goeie game tegen Jacksonville Ryan toch maar gehouden en Jones laten gaan voor Jimmy G die er met CMC toch een deftig wapen bij had, nu zien we Ryan niet meer de rest van 't seizoen en Jones ben 'k ook kwijt.
Ik weet niet wie wie precies is hier op 't forum, maar als de eigenaars van Tua/Burrow of Carr/Herbert bereid zijn om nen trade uit te werken voor één van hun QB's, shoot!
Ik wil wel wisselen voor Mac Jones. :unsure:
 
Ik ga toch ook iets moeten doen... misschien dat je van mij ook nog een voorstel krijgt, al sta ik zelf niet te sterk daar. Maar met L3 moet ik het schip toch zien te keren. Ik heb dikke pech op TE, en ga nu voor de derde keer of zo proberen met Kmet als Waller uit blijft. En Doubs is ook nog niet zo'n topper geweest voor mij :)

Na verschillende pogingen toch een trade gemaakt met Ossendrecht, en ik had echt alle nieuws bijgehouden tot dan, maar één trade was me ontgaan: Claypool weg bij de Steelers. En dus een grotere rol voor Pickens waarschijnlijk. Maar ik moet zeggen dat ik Devonta Smith nog altijd wel zie zitten, ik zie de Eagles wel een tijdje competitive blijven.
 
Ik zit goed op QB voorlopig denk ik, en ga m'n depth op andere posities niet opgeven. Jimmy G heeft er net CMC nog bij gekregen en zijn bye week ligt achter de rug, dus da's mijn QB1 tot eind van 't seizoen. En 'k heb nog nen backup met wat upside tussen de free agents gevonden.
 
Allee, waivers zijn erdoor en ik ben wel content! Ik had een beetje een need op WR, maar dat lijkt me verholpen te zijn. Christian Watson en Treylon Burks, één van die twee moet toch iets gaan doen 🙈

Maar nu zie ik mijn tegenstander, Beveren... met drie defenses in de roster? Oink? :D
 
Allee, waivers zijn erdoor en ik ben wel content! Ik had een beetje een need op WR, maar dat lijkt me verholpen te zijn. Christian Watson en Treylon Burks, één van die twee moet toch iets gaan doen 🙈

Maar nu zie ik mijn tegenstander, Beveren... met drie defenses in de roster? Oink? :D

Offense wins games, defense wins championships... :unsure:
 
Allee, waivers zijn erdoor en ik ben wel content! Ik had een beetje een need op WR, maar dat lijkt me verholpen te zijn. Christian Watson en Treylon Burks, één van die twee moet toch iets gaan doen 🙈

Maar nu zie ik mijn tegenstander, Beveren... met drie defenses in de roster? Oink? :D
Watson gaan weer veel ballen droppen. Die had teveel grootheidswaanzin na de vorige match 😅
 
Ja, ik durf hem nog niet op te zetten morgen :D Maar ze hebben hem wel gehaald met dit als doel, toch. Doubs was nooit plan A, of heb ik dat mis?
Doubs was plan B en Watson plan A, maar in trainingcamp was er al snel te zien dat Doubs waarschijnlijk plan A ging worden 🤷🏻‍♂️
 
Ik moet nog veel wedstrijden zien, maar mijn team heeft wel een superdagje gehad :D
20 punten voor Watson van hierboven, dat blijkt toch een beetje een machientje! En dan vooral 49 voor Josh Jacobs, met een single game rushing record voor de Raiders, 229 rushing yards, 80 passing yards en 2 TD's!

Zeke zit dan nog op mijn bank... tenzij de trade deadline verstreken is, ben ik bereid te luisteren :p
 
Heel slechte week hier, maar gelukkig mijn tegenstander nog slechter. Dus ik kom goed weg deze keer.
 
En ik sleep hier nog een W uit de brand door 225 return yards van de Colts, nice. Zo doe 'k toch nog mee voor de playoffs voorlopig.
 
Meeste overall punten gescoord en 6-6 staan 🤦🏻‍♂️
Ook het meest overall punten tegen dus alles mooi uitgebalanceerd zeker hahaha, gotta love fantasy 🤷🏻‍♂️😂
 
Terug
Bovenaan