NFL Fantasy Football

Beetje een offday voor Kortrijk. En mijn offday is gered door een superdag van een paar sterren. 80 punten door drie man alleen (eentje zat op de bank, maar goed) en daar zit geen DEF bij!
 
Sorry ogres, ik ga niet de RB met de meeste yards per carry wisselen voor fournette :p dan gade een straffer voorstel (that i can’t refuse) op tafel moete smijten ;)
 
Als iemand op zoek is naar een RB1 en/of een WR2, McLaurin en Myles Sanders zijn te krijg voor de juiste prijs!

Jefferson ga ik echter nog niet direct verpatsen :)
 
Zo te zien had ik dit weekend ook een offday.
Tenzij Mahomes 70 punten binnenhaalt vanavond ga ik dik op mijn doos gekregen hebben dit weekend 😅
 
Het gaat van kwaad naar erger met mij. Elke speler die goed bezig is en ik in mijn line-up zet wordt gelijk slecht 🙄
Slechtste start in jaren hierzo.
 
Ik zit ook met een serieus dipke. Mijn QB situatie is al heel de tijd een ramp, en die ene keer dat Ryan wel een deftige game heeft zet 'k hem op de bank. Kan maar hopen dat hij nu gewoon vertrokken is.
Een van mijn RB's is ook beschikbaar voor een deftige WR of QB, welke RB ge kunt krijgen is afhankelijk van welke WR of QB ik ervoor terugkrijg.
 
Ik zit ook met een serieus dipke. Mijn QB situatie is al heel de tijd een ramp, en die ene keer dat Ryan wel een deftige game heeft zet 'k hem op de bank. Kan maar hopen dat hij nu gewoon vertrokken is.
Een van mijn RB's is ook beschikbaar voor een deftige WR of QB, welke RB ge kunt krijgen is afhankelijk van welke WR of QB ik ervoor terugkrijg.
Ik heb een voorstel gedaan.
Ik heb geen RB’s meer vandoen dus heb ik je WR in de trade gemixed. Zie maar of je het wat vond zo niet geen probleem :)
 
Ik zit ook met een serieus dipke. Mijn QB situatie is al heel de tijd een ramp, en die ene keer dat Ryan wel een deftige game heeft zet 'k hem op de bank. Kan maar hopen dat hij nu gewoon vertrokken is.
Een van mijn RB's is ook beschikbaar voor een deftige WR of QB, welke RB ge kunt krijgen is afhankelijk van welke WR of QB ik ervoor terugkrijg.
Ja, mijn tradevoorstel was gedaan voor Pickens een hersenschudding kreeg en Robinson een heel goeie wedstrijd liep voor Gibson 😬
Er komt mogelijk nog een beter :D
 
Ik heb een voorstel gedaan.
Ik heb geen RB’s meer vandoen dus heb ik je WR in de trade gemixed. Zie maar of je het wat vond zo niet geen probleem :)

Ja, mijn tradevoorstel was gedaan voor Pickens een hersenschudding kreeg en Robinson een heel goeie wedstrijd liep voor Gibson 😬
Er komt mogelijk nog een beter :D

Ik ga Ryan nog een weekske laten proberen om mij te overtuigen, dus voorlopig laat ik 't zo. Zoek echt een obvious QB1 voor de rest van 't seizoen en dan vertrouw ik Geno of Pickett eigenlijk ook niet veel meer dan Ryan of Jones.
 
Ik ga Ryan nog een weekske laten proberen om mij te overtuigen, dus voorlopig laat ik 't zo. Zoek echt een obvious QB1 voor de rest van 't seizoen en dan vertrouw ik Geno of Pickett eigenlijk ook niet veel meer dan Ryan of Jones.
Rushing yards niet onderschatten, menne man! :D

Edit: ah ja, Jones, dan weet je daar alles van
 
Terug
Bovenaan