NFL Fantasy Football

Pff al die blessures en covid, het zal lastig worden! Ik vrees dat halve finale het eindstation zal worden, geen enkele echt goede WR / RB meer...
 
Dag fantasy-vriendjes... ik ga mijn kerst en nieuwjaar in't buitenland vieren, dus ik ga niet actief kunnen zijn.
Ik zal, wanneer ik kan, mijn ploeg zetten voor de volgende speeldag, maar ik kan niet met zekerheid last minute veranderingen doorvoeren.
 
Toch super zuur van vorige week.
Cruciale spelers die uit waren, dan de vervangers die ook nog eens uit vielen en dan maar een hoopje bij mekaar gegooid op hoop van zegen en dan verlies ik het nog door Henry op de bank te laten voor Fant :Sad:
 
Dag fantasy-vriendjes... ik ga mijn kerst en nieuwjaar in't buitenland vieren, dus ik ga niet actief kunnen zijn.
Ik zal, wanneer ik kan, mijn ploeg zetten voor de volgende speeldag, maar ik kan niet met zekerheid last minute veranderingen doorvoeren.
Leuk die buitenlandse tripjes met smeergeld van de Fantasy league!
 
Pff al die blessures en covid, het zal lastig worden! Ik vrees dat halve finale het eindstation zal worden, geen enkele echt goede WR / RB meer...

Hehe, ik klonk als een strever die zegt dat hij gaat buizen...

Tweede jaar op rij in de super bowl! Klaar om mijn titel te verdedigen! Maar Kortrijk lijkt me zwaar OP :(
 
12-2
Hoogste score regulier seizoen
Hoogste score kwartfinales
Hoogste score halve finales

Dus jij wint volgend weekend. :unsure:

Laat ons daar maar op afkloppen nadat voor mij:
- RB1 out is (Henry)
- WR1 & WR2 out is (Godwin & Brown)
- TE1 lang out was (Gronkowski)
- Ik Brown & Henry kon traden voor Cook die zich daarna blesseerde / covid kreeg (slecht 1-2 keer opgesteld)
- Ik mijn beste rookies heb moeten laten gaan en van zodra ik ze liet gaan meer kansen kregen en dus meer points (Waddle, Freiermuth, A. St. Brown)

Ik heb toch een sterke draft gedaan als ik het zo bekijk. Eerste weken waren ook mijn sterkste weken, maar daarna toch wel wat pech gehad. Momenteel speel ik met allemaal WR's en RB's die ik van de waiver heb gehaald.
 
Pff Rasheed Penny al 13 ptn in Q1 terwijl die op mijn bench zit. Als die zotveel punten haalt vandaag en verlies door hem niet op te stellen wordt ik zot! Al hele dag liggen twijfelen wie ik moest opstellen. Buikgevoel zei Michel & Penny, maar ben de experts maar gevolgd met Cook & Michel (en dat als Vikings fan :p). In reguliere competitie ook al verloren door experts te volgen ipv buikgevoel. No guts no glory?
 
Pff Rasheed Penny al 13 ptn in Q1 terwijl die op mijn bench zit. Als die zotveel punten haalt vandaag en verlies door hem niet op te stellen wordt ik zot! Al hele dag liggen twijfelen wie ik moest opstellen. Buikgevoel zei Michel & Penny, maar ben de experts maar gevolgd met Cook & Michel (en dat als Vikings fan :p). In reguliere competitie ook al verloren door experts te volgen ipv buikgevoel. No guts no glory?
Jupla...Al 20ptn...Ik zal mijn verdriet moeten verdrinken :(
 
Ja probleem is dat ik plots een luxe probleem had met Cook, Michel & Penny...Experts gaven met 90% voorkeur Cook op Michel en ook 90% voorkeur Michel op Penny. Het pijnlijke is dat ik ook in hem geloofde en ik wist dat het slecht weer ging zijn XD
 
Proficiat aan Kortrijk met de overwinning en de titel.

Evenzeer proficiat aan Varsenare met het winnen van de toilet bowl.

En natuurlijk proficiat aan iedereen die meespeelde. Het seizoen was lastig, maar nietemin leuk.

Van zodra ik weer thuis ben, zal ik het seizoen eens deftig analyseren.
 
Proficiat aan Kortrijk met de overwinning en de titel.

Evenzeer proficiat aan Varsenare met het winnen van de toilet bowl.

En natuurlijk proficiat aan iedereen die meespeelde. Het seizoen was lastig, maar nietemin leuk.

Van zodra ik weer thuis ben, zal ik het seizoen eens deftig analyseren.
Mijn eerste jaar hier is alvast geslaagd, het was leuk 💪🏻 merci voor alle moeite!
 
Terug
Bovenaan