the_fox
Well-known member
Consensus tot nu toe, jazeker. Er zijn al genoeg posters en die zeggen bijna allemaal hetzelfde. Dan kan je weldegelijk spreken over "De consensus van bijna iedereen die al gepost heeft".Mijn post is nog geen uur oud en jij begint al over consensus.
Zou niet de eerste keer zijn dat HLN iets uit hun duim zuigt of dat Baert niet kan lezen. Zoals een paar pagina's geleden nog dit i.v.m. bedrijfswagens:Dus HLN liegt?
En ook nu is Baert zijn "bron" voor de gemiddelde lonen weer het salariskompas...Ik heb zijn bron gevonden, en het blijft dus DPG rommel...
Bron is dus salariskompas 2024 van jobat, een enquete bij 62.198 Belgische werknemers.![]()
In welke functies heb je de meeste kans op een bedrijfswagen? - Jobat.be
Op vijf jaar tijd zijn er bijna 16,7% méér werknemers die terugvallen op een bedrijfswagen. In de privésector is zo’n wagen intussen ingeburgerd.www.jobat.be
Ook bij jobat is het scheef verwoord in dat artikel:
Het lijkt mij duidelijk dat de percenten slagen op zoveel % van de bedrijfswagens die in die sector zitten, niet zoveel % van die sector die een bedrijfswagen heeft... Baert mag een cursus begrijpend lezen volgen, en de journalist die dat jobat artikel geschreven heeft moet leren het beter verwoorden.
En sinds ik de enquete van jobat ook niet direct terugvind, is de vraag ook wat hun definitie van bedrijfswagen is. Een paar jaar geleden waren de vragen zo onduidelijk dat beschikking tot poolwagens ook meegerekend werd, wat niet is wat velen hier bedoelen natuurlijk.
- nog wat premiekes bij)
.