La boum 1, 2 en binnenkort 3

Lifen

Well-known member
Crowdfunder FE
La boum 1 liep uit de hand.
La boum 2 liep uit de hand.
En nu is er een nieuwe aanvraag voor La boum 3?

Toch een beetje vreemd.

 
Een nieuwe aanvraag is niet zo vreemd. Ge kunt uiteindelijk aanvragen wat ge wilt he. Of het toegekend wordt, das iets anders.
 
Tjah, op dit moment is het een beetje een middenvinger naar de staat aan het worden. Waar ik ergens wel begrip voor heb.

Belgie is dan ook een land waar enerzijds een burgemeester (JMDD) het initiatief neemt om dan een bende tafels op de zeedijk te plaatsen en daarmee uit te pakken alsof de terrassen opengaan. en anderzijds men elke bijeenkomst dan maar uit elkaar gaat slaan.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat nog niet elke burgemeester een plan klaar heeft voor de horeca om grotere terrassen toe te laten en zichzelf te organiseren voor een terugkomst naar een sociaal leven, onder covid.
 
Grappig dat ze een aanvraag hebben ingediend. Tegen dan zou er, als de cijfers goed blijven dalen, al meer perspectief zijn op versoepelingen.
Ook gaan er al veel een vaccin hebben gehad of toch zicht op een vaccin in nabije toekomst.


Een middenvinger naar de staat? Heel je middenvinger gaat verloren omdat je gratuit geweld gebruikt.
 
Grappig dat ze een aanvraag hebben ingediend. Tegen dan zou er, als de cijfers goed blijven dalen, al meer perspectief zijn op versoepelingen.
Ook gaan er al veel een vaccin hebben gehad of toch zicht op een vaccin in nabije toekomst.


Een middenvinger naar de staat? Heel je middenvinger gaat verloren omdat je gratuit geweld gebruikt.
Wel. Het is een bontje allegaren natuurlijk.

Kvind daarom ook dat morele vingertje naar de flikken telkens met recordings van één minuut ook altijd zo tenenkrullend.

"Die madam had nix gedaan"
*shrug* Weet ik veel wat die aan het doen was in de 10 minuten ervoor. Ge kunt niet én neuten over ne flik die pepperspray gebruikt en tegelijk niets zeggen over een zatte doos die op u afstapt en een bekke in uw gezicht begint te roepen.
 
Ik begin meer en meer te geloven dat La Boum ook aangegrepen wordt om de discussie rond politiegeweld hier meer gewicht te geven.
 
Iedereen die daar was wist goed genoeg dat die daar niet mocht zijn. Als je er dan toch heengaat, moet je achteraf niet komen klagen dat er een interventie van de politie gebeurt. Play stupid games, win stupid prizes.
 
Ik zie er vooral Franstalige hippies tussen lopen.
Paar corrigerende tikken zijn op z'n plaats. 😇😆
 
Die man op het journaal was geweldig. "Het is echt hallucinant en crimineel wat hier gebeurt, iedereen was kalm, niemand was uit op geweld, niemand had een mondmasker aan, da's alles." Euh ja, als ze u vragen of ge uw masker wilt aandoen of weg gaan, en ge niet luistert, dan moet ge 't maar bekopen.
 
Allee, kan de politie weer 100-den interventies doen met ne hoop gewonden aan hun kant.
En als er daar ne overjaarse hippie ergens een fragmentje post van een politie-interventie kan het journaal er weer een hoofdpunt van maken.
 
Ik snap niet dat ze die organisators niet aanpakken?

Geef die gewoon een monsterboete en klaar?
 
Ik kan ze geen ongelijk geven. Het wordt tijd dat we het leven terug opnemen en als de politiek niet wil luisteren, moeten we dat als volk laten merken. Belgen zijn op dat vlak eigenlijk nog veel te braaf. Ben ik voor geweld? Helemaal niet, maar soms is er geen andere keuze meer. De rechten die we hadden hebben onze voorouders verkregen door te vechten en nu laten we ze allemaal terug afnemen alsof het niets is.
 
Ik snap niet dat ze die organisators niet aanpakken?

Geef die gewoon een monsterboete en klaar?
Wat? Die enkelingen die waarschijnlijk nu wel slim genoeg zijn om met een burner account ergens vanop de wifi van een coffee shop een facebook event starten? HF
 
Ik kan ze geen ongelijk geven. Het wordt tijd dat we het leven terug opnemen en als de politiek niet wil luisteren, moeten we dat als volk laten merken. Belgen zijn op dat vlak eigenlijk nog veel te braaf. Ben ik voor geweld? Helemaal niet, maar soms is er geen andere keuze meer. De rechten die we hadden hebben onze voorouders verkregen door te vechten en nu laten we ze allemaal terug afnemen alsof het niets is.

En wat doe je met COVID virus?
 
Hebben de maatregelen ook maar iets geholpen?

Waarom twijfel je aan of het heeft geholpen?
Bekijk gewoon toestand in Indië en beslis nog een keer of maatregelen helpen.


Hebben we dit jaar een normale griepseizoen gehad?
Hoe denk je dat het komt?
Mss omdat maatregelen helpen om virus te vertragen en/of tegen te houden.
 
Waarom twijfel je aan of het heeft geholpen?
Bekijk gewoon toestand in Indië en beslis nog een keer of maatregelen helpen.
India is imo totaal niet te vergelijken met België. Daar plakken ze in de steden letterlijk op elkaar.
 
Terug
Bovenaan