Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Tijdens de halftime van een voetbalmatch zit er toch niemand te wachten op het weerbericht? Een weerbericht moet altijd na het journaal vind ik.

Ik dacht dat dat weerbericht met de rust gisteren was omwille van het stormweer, maar nu is dat gewoon opnieuw... Toen ik met de eerste wedstrijd zag dat ze vanuit een kelder uitzenden had ik al lage verwachtingen bij de omkadering van dit EK, maar ze gaan er toch nog onder. Besparingen en al van dat: allemaal goed en wel, maar het is toch wel erg triest dit jaar.

Ik dacht dat dat weerbericht met de rust gisteren was omwille van het stormweer, maar nu is dat gewoon opnieuw... Toen ik met de eerste wedstrijd zag dat ze vanuit een kelder uitzenden had ik al lage verwachtingen bij de omkadering van dit EK, maar ze gaan er toch nog onder. Besparingen en al van dat: allemaal goed en wel, maar het is toch wel erg triest dit jaar.
Als het zo moet met hun besparingen, dat ze dan de rechten maar laten aan een andere zender die wel over voetbal wil praten

Ik was vroeger altijd blij dat de VRT de uitzendrechten voor de grote toernooien binnenhaalde, want op VTM wist je gewoon dat de rust volgestopt werd met reclame en weinig analyse...ondertussen zijn we op dit EK aangekomen en is het gewoon even erg...weeral reclame en dat weerbericht. Wie verzint dat toch? Waarom staan die daar in godsnaam met 3 analisten? Ze hebben nauwelijks tijd om iets deftige te zeggen :(

En vooral hier moet de VAR toch niet voor tussenkomen
Als het niet fluiten een clear en obvious error is dan mag de VAR tussen komen natuurlijk

Gezien dat er toch veel discussie over is, lijkt het interpretatie of het fout is of niet.
Ene ref zal het fout vinden, andere niet

In dat geval mag de VAR idd niet tussen komen

Het onvoorzichtig maar hij trapt hem niet aan dus ik zie de fout niet

Misschien dat Karl nu nog meer alimentatie moet betalen en meer moet factureren aan de VRT?
Die zal al zijn geld wel in KVDO moeten steken nu... Al hebben ze daar een kemel gemaakt door de naam bekend te maken en de domeinnaam niet te hebben als je hun site intro bekijkt.

Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?

Terug
Bovenaan