Googke
Well-known member
Eerste helft was heel goed nochtans.Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste helft was heel goed nochtans.Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?
Welkom in de andere tabelhelft... Een duidelijk verschil in niveau met gisteren inderdaad. 1 goaltje tegen Oekraine en we hadden hier ook kunnen staan, het blijft knagen...Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?
Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?
Ik vind ze 2de helft beide zwakWat is dat NL zwak zeg.
Ik mag toch hopen dat Engeland hier het haalt, anders kan je de beker net zo goed al aan Spanje geven.
Ja slaapverwekkende vertoning deze tweede helftIk vind ze 2de helft beide zwak

Hoe kan je nu daar aan twijfelen met de technologie van vandaag?Ben niet zeker dat dit buitenspel was

Reijnders alleen al, voetbalt zich telkens onder druk uit naar voren. Bij ons is het telkens terug en zo traag.Dit Nederland is toch gewoon veel sterker dan wat België liet zien op dit EK? De snelheid en aanname van de passes alleen al.