Sneeuwstorm
Well-known member
Tijdens de halftime van een voetbalmatch zit er toch niemand te wachten op het weerbericht? Een weerbericht moet altijd na het journaal vind ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit EK is het heel triestig bij VRT.Is dat nu weer weerbericht..? Wtf?
Tess kondigde het met heel veel plezier aan bij het begin van de rustIs dat nu weer weerbericht..? Wtf?

Als het zo moet met hun besparingen, dat ze dan de rechten maar laten aan een andere zender die wel over voetbal wil pratenIk dacht dat dat weerbericht met de rust gisteren was omwille van het stormweer, maar nu is dat gewoon opnieuw... Toen ik met de eerste wedstrijd zag dat ze vanuit een kelder uitzenden had ik al lage verwachtingen bij de omkadering van dit EK, maar ze gaan er toch nog onder. Besparingen en al van dat: allemaal goed en wel, maar het is toch wel erg triest dit jaar.
Dan krijg je gewoon reclame tijdens de rust hoorAls het zo moet met hun besparingen, dat ze dan de rechten maar laten aan een andere zender die wel over voetbal wil praten
Discussies met Degryse en De Bilde, dat hebben we toch het liefst!Dan krijg je gewoon reclame tijdens de rust hoor

Als het niet fluiten een clear en obvious error is dan mag de VAR tussen komen natuurlijkEn vooral hier moet de VAR toch niet voor tussenkomen
Die zal al zijn geld wel in KVDO moeten steken nu... Al hebben ze daar een kemel gemaakt door de naam bekend te maken en de domeinnaam niet te hebben als je hun site intro bekijkt.Misschien dat Karl nu nog meer alimentatie moet betalen en meer moet factureren aan de VRT?
Nu is het reclame, weer, tourDan krijg je gewoon reclame tijdens de rust hoor
Eerder Mulder die nog maar eens zegt dat ze buitenspel beter afschaffen en al die andere onzin dat ie uitkraamt... Neen, laat maar.Discussies met Degryse en De Bilde, dat hebben we toch het liefst!
En bij commerciële zenders reclame, reclame, reclameNu is het reclame, weer, tour

Nee reclame - analyse - reclame. Ik zeg ook niet dat het goed is bij vtm ofzo. Maar de VRT gaat dezelfde weg opEn bij commerciële zenders reclame, reclame, reclame
Soit, beetje off-topic.
Ja, voor de rust was het een veel aangenamere wedstrijd. Wat een snorefest dit.Ik heb enkel na de rust ingeschakeld wegens andere dringende bezigheden, maar daar heb ik al spijt van. Wat is dit zelfs?