sniper80
Well-known member
Ja daarom zei ik dat, is echt bizar slecht qua afwerking dit EK.Zijn er veel die dit EK meters overschieten. Precies of de zwaartekracht af staat in de zestien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daarom zei ik dat, is echt bizar slecht qua afwerking dit EK.Zijn er veel die dit EK meters overschieten. Precies of de zwaartekracht af staat in de zestien.
Das een Turk van de TRT lmaoDie kerel op de achtergrond die gewoon heel de tijd namen aan't afroepen is![]()

Barcola was ook sterk imo.Joos overdrijft toch wel wat betreft Frankrijk? "Ze hebben er alles aan gedaan", "Barcola viel schitterend in", "Dembele speelde een geweldige partij"
Euh?![]()
Snap het ook niet Frankrijk weer een drama wel al beter dan de vorige matchen maar kom op met die kern zoiets presteren op een veld schandeJoos overdrijft toch wel wat betreft Frankrijk? "Ze hebben er alles aan gedaan", "Barcola viel schitterend in", "Dembele speelde een geweldige partij"
Euh?![]()
Viel inderdaad best goed in, maar om nu te zeggen schitterend vind ik toch ook ferm overdreven. Paar leuke acties, maar verder toch weinig van gezien.Barcola was ook sterk imo.