Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Wat zitten sommigen hier te kakken op Deschamps...

WK 14: kwartfinalist
EK16: finalist
WK 18: wereldkampioen
EK20: Achtste finale
WK 22: finalist
EK 24: momenteel halve finalist

Van een palmares gesproken!
Dan kan je echt niet meer spreken van geluk.

Een neutrale toeschouwer wordt niet gelukkig van de manier waarop ze voetballen onder Deschamps, maar uiteindelijk draait het wel gewoon om de prijzen.

Southgate nog zo een coach die weigert om spelers op hun positie te zetten.

Saka op LWB, hoe kom je er op... (hij heeft het vorige keer ook gedaan op het einde trouwens)
edit: op papier toch :unsure:

Southgate nog zo een coach die weigert om spelers op hun positie te zetten.

Saka op LWB, hoe kom je er op... (hij heeft het vorige keer ook gedaan op het einde trouwens)
edit: op papier toch :unsure:
Ik zag die opstelling op papier ook staan, maar toen ik Saka als LWB zag dan ging ik er toch vanuit dat dat niet zou kloppen. Dat zou zelfs voor Southgate een brug te ver zijn denk ik.

Ik schakel juist in en Saka staat momenteel toch op rechts.

Ik verwacht Engeland en Nederland vandaag, maar hoop op de Zwitsers en de Turken. De nekken bij die eerste twee hoeven niet aangedikt worden.

Ik zie wel een beetje beterschap bij de Engelsen, toch dat eerste half uur, maar nu is het weer terug van hetzelfde.

Zwitsers nemen soms bijzonder veel risico bij het uitvoetballen vind ik.

Ja, die bescheiden en ingetogen Turken verdienen het wel.
Ik merk dat jij en bepaalde andere users van elke opportuniteit gebruik maken om denigrerend te spreken over bepaalde allochtonen, onder andere Turken. Waar hebben deze mensen jullie zeer gedaan dat jullie hier niet langs kunnen lopen en deze forum als een uitlaatklep gebruiken?

Je kan zeggen over de Engelsen wat je wil, maar ze zijn vandaag toch wel het enige team dat op z'n minst probeert te voetballen.

Terug
Bovenaan