Jupiler Pro League 2023-2024

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    187
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, maar ik denk dat je nog zou verschieten hoeveel ploegen op de limiet zitten...
Oh nee daar verschiet ik niet van. Zo zijn er zeker veel. Maar een club dat de facturen niet meer betaald. Dat is toch echt wel problematisch. Constant bijpassen om cashflow te genereren om achterstallige facturen te moeten betalen, das meestal een veeg teken.

Antwerp zit niet op de limiet he. Antwerp leeft vér boven hun stand. Ik zeg dat al jaren trouwens, maar de sups blijven het woord kapitaalverhoging gebruiken alsof dat veel uitmaakt. De structurele schulden die nu zijn gemaakt zijn niet te trekken.

Antwerp zit niet op de limiet he. Antwerp leeft vér boven hun stand. Ik zeg dat al jaren trouwens, maar de sups blijven het woord kapitaalverhoging gebruiken alsof dat veel uitmaakt. De structurele schulden die nu zijn gemaakt zijn niet te trekken.
Ik heb het over Standard hè, niet Antwerp.

Leuven toch te plat bevonden. ze hebbe sjance dat Orban niet meer kan mikken, anders waren ze hier met zware cijfers naar huis gegaan.
Fofana is toch echt een super speler geworden

Beste vrienden, graag allemaal stemmen in de Sporza eindejaarspoll op 'kledingstuk van het jaar'.

image.png

Ik denk dat we allemaal weten wie hier de hoofdprijs verdient.

Hoe is dat geel voor Koné?
Echt waar, wat is dat toch in België van zodra er een akkefietje is tussen 2 spelers van allebei geel te geven ookal is er één van de 2 totaal onschuldig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
296K
Deleted member 14